Forum verslaving of; "Australië?". Toch niet weer!

Hahaha  :-D oke geen Shetjes dan, misschien moeten we dan maar beginnen met Shetlanderveulentjes! Schattiger kan haast niet hoor!  :lol:
 
:up: Oke ,hoe zeggen ze dat ?Leer eerst kruipen vooralleer te lopen  :-D en ik ga lopen dan !
Oke beginnen met het begin .
Groeten Kat
 
Oh dit is echt zoooooo erg. Had ik me net voorgenomen om even van xpdite voorlopig te blijven nadat ik een aantal berichten had geplaatst en verstuurd en ja hoor; ik surf er toch weer naar toe  :| . Ik zit nu op m'n stage en moet uberhaupt maar even stoppen met surfen op het internet anders gaat het echt ten koste van m'n werkzaamheden hier.....slik  :oops: . Okay; de groeten maar weer en tot later!!!
 
Hoi Sara,

Ik heb 6 maanden op een trailfarm gewerkt in Oz tijdens mijn laatste verblijf. 'K had nog nooit echt paard gereden maar na 4 maanden dagelijks paardrijden en toeristen uitnemen kreeg ik een bijnaam : " The Flying Dutchman" omdat ik altijd de ervaren ruiters mee uit moest nemen en dan altijd erg hard reed. Die mensen vonden het echt helemaal te gek, en het duurde dan ook niet lang voordat ik gereserveerd werd samen met een paard... :-D

Ik moet er wel bijzeggen dat het niet moeilijk is een trailfarm te beginnen, echter is het wel noodzakelijk een goede verzekering af te sluiten. Dit laatste is erg moeilijk aangezien ze vinden dat paardrijden een risico sport is. 'K weet dat de eigenaar van de trailfarm waar ik gewerkt heb in 2003 tussen de $15.000 en de $20.000 per jaar kwijt was voor de verzekering  :|. En dan heb je natuurlijk nog altijd je waifers, zorg dat die door een advocaat nagekeken worden, officiel blijf jij ten allen tijde verantwoordelijk wanneer een klant van zijn paard valt, of de klant nu naar je luisterde of niet. :cry:
Ik raad je aan om zeker informatie bij bestaande bedrijven in te winnen.

Ik wens veel suc6 met je onderneming en als je gesettled bent in NT en je hebt een trailfarm, dan komen Katrina & ik zeker een keer een rit bij je maken. :up:

Greetz,
Koen
 
Thanks voor de info Koen, ik hou je zeker op de hoogte!  :up:
Jullie eerste tocht staat alvast genoteerd!  :-D

Sara
 
Top Sara, Katrina & ik zijn inmiddels ervaren ruiters. Al moet ik wel toegeven nog nooit in NT te hebben paardgereden... :cry:

Ben er wel meerdere keren geweest.

Groetjes.
 
[quote author=Koengaroo link=topic=2839.msg37989#msg37989 date=1132930198]
Top Sara, Katrina & ik zijn inmiddels ervaren ruiters. Al moet ik wel toegeven nog nooit in NT te hebben paardgereden... :cry:

Ben er wel meerdere keren geweest.

Groetjes.
[/quote]

Ben zeer blij met beide punten!  :wink: Ruiters hebben bij mij altijd een streepje voor en zéker als ze al in het NT zijn geweest!  :lol:  :lol:
Ben namelijk een beetje NT-gek !  :wink:
 
:lol: Meen je dat nou??? dat was nog niet opgevallen hoor... :lol:

Maar gelijk heb je.... het kan er ook prachtig zijn..!

We zijn in kingcanyon geweest en dat vond ik toch wel helemaal prachtig. :up:
 
Ik heb altijd nog willen paardrijden, maar om de een of andere redenen is dit er nooit van gekomen.
Het zou mij ideaal lijken om te paardrijden in NT, helemaal in de omgeving van Alice Springs (waar ik al eerder over had geschreven vanmorgen).
Wellicht gaat het er echt van komen.....
 
[quote author=Jean76 link=topic=2839.msg37996#msg37996 date=1132931206]
Ik heb altijd nog willen paardrijden, maar om de een of andere redenen is dit er nooit van gekomen.
Het zou mij ideaal lijken om te paardrijden in NT, helemaal in de omgeving van Alice Springs (waar ik al eerder over had geschreven vanmorgen).
Wellicht gaat het er echt van komen.....
[/quote]

Das inderdaad de bedoeling!  :up:  Eerst nog wat sparen, rondkijken en werken en dan......zelf zo'n trektochtbedrijf beginnen!  :up:
 
Ik blijf zo verslaafd als een uil  :lol:
Ik mis Rene-L trouwens momenteel. Gisteren was hij helemaal niet actief. Ik hoop hem snel weer hier te treffen (en anders zaterdag dan maar).
 
Jah; tot zaterdag dan maar, Rene.
Hoop wel dat je nog voor die tijd even weer hier op XPdite komt. Het verbaasd me best wel dat je al bijna twee dagen hier niet bent geweest.
 
Ik zit in het midden van een verbouwing thuis (er worden overal kunststof ramen geplaatst) en moest mjn "kantoor" ontruimen.

Ik zit dus nu met mijn computer in elkaar gezet met plakband, spuug, spijkers en kauwgum, op mijn knieën voor mijn toetsenbord in een klein schoon hoekje van mijn kantoor even vlug een paar berichtjes plaatsten en even snel te kijken naar de posts.

Ik kan ze niet allemaal aflezen, mijn knieën doen zeer, en een kussen helpt ook niet echt. Dus moet maar even op mijn (forum) kiezen bijten tot dit W.E., dan kan ik mijn computer provisorisch neer zetten op een (klein) bureautje en even mijn hart op halen.

Het is me toch een puinhoop in huis; niet één kamer die niet overhoop is. Kon dus ook mijn computer nergens neer zetten. Maar ja, nog even!!

Rene
 
Hey Rene,

We misten je al :|.
Straks krijg je nog afkickverschijnselen :crazy:.
Heel veel succes in de rotzooi en we hopen dat je snel weer wat meer actief bent.

Groetjes,
Mel
 
Ha eindelijk!!!! Rene is weer terug!!!
Succes met de verbouwing verder!!!
En tot morgen!!!
 
Hey René,

zal ik morgen naar het restaurant m'n laptop meenemen, dan kun je online verslag doen van ons etentje voor diegene die er niet bij zijn en de laatste nieuwtjes van het forum aan ons doorgeven :gossip:.

:lol1: :rotflmao: :lol1: :rotflmao:

Maar je bent niet de enige verslaafde hoor, ik had het gisteren koud en verdween dus met laptop naar boven, naar een verwarmd bed (electrische deken) en heb toen dus lekker lui alles vanuit m'n bed gelezen. :readinginbed:

Tot morgen!!!!!
Karin
 
@ Karin,

Idd CU in Utrecht. Allen een beetje laat met reageren op het aanbod van je laptop.

Maar, je laptop mee naar bed?? Nee zo verslaafd ben ik nog (net) niet. Ik neem mijn vrouw mee naar bed, en die zal het echt niet leuk vinden als ze niet even alles van zich af kan praten voor het slapen gaan.

Rene
 
Back
Top