Go#verdomme......

Wat is het leven hier toch gvd mooi!
Is het al net of je altijd met vakantie bent als je hier woont, gaan we ook nog met de paasdagen heerlijk 5 dagen met onze nederlandse vrienden naar een huis op het strand vlakbij Jervis Bay !! :flipper:
Onze honden mogen ook mee :dog: :dog: kunnen ze heerlijk genieten!
 
GVD GVD GVD GVD GVD GVD :x

Betaal je voor vertaling, bakkken ze er niks van!!!!!!!!!!!!! Waarom mag je het GVD niet zelf doen????!!!!!

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....................... :x weer wachten....
 
That's life samen met je family en vrienden heerlijk genieten van je vrije dagen samen met je doggies.
Sommige mensen hebben er alles voor over om te kunnen emigreren dat ze gekke dingen doen.
Zo heb je alles over voor je dierbare vriendjes / doggies en je doet er alles aan om ze alle goede te geven.
Dan maak je plannen om te emigreren en dan staan je vriendjes in de "weg".
Kost te veel of gewoon te veel extra werk.
Heb al gekke verhalen gehoord dat ze doggies vastbinden aan een boom offe te koop zetten zelfs in de krant of internet offe zelfs in laten slapen zodat zij gemakkelijker en goedkoper hun plannen kunnen voortzetten om te kunnen emigreren.
G67De#$omme wat bezielt die eikels.
Hebben ze G56ver*&*me geen enkel gevoel in hun koude aders lopen.
Zou zoiets nooit kunnen begrijpen.

WIE WEL?

Jack :evil:
 
Nee, dat begrijp ik GVD ook niet Jack !!!!!! :mad:

Je hoeft geen hond te nemen, maar als je er eenmaal aan begint mag je ze GVD niet zo maar weg doen als dat even beter uitkomt.
Zo werkt dat voor mij niet maar helaas voor heel veel mensen wel.....

Die nemen dan ook rustig weer een "nieuwe" hond....zo schattig een pup...

Geen moment heb ik er aan gedacht om mijn hond weg te doen, zou het ook niet kunnen!!!
Ze hoort bij het gezin en ik zal zorgen dat ze een goed leven heeft en bij ons blijft tot het einde!

De reis was niet makkelijk voor haar, de periode in quarantine was zwaar maar ik heb haar zoveel mogelijk opgezocht en nu is het heerlijk om haar weer bij ons te hebben!!

Ik had ook twee konijntjes en die mogen natuurlijk niet mee...dat vond ik al verschrikkelijk en ik heb een heel goed huis voor ze gezocht en ze nog een paar keer opgezocht.

Mijn twee katten zijn ook mee en hebben het hier geweldig naar hun zin!
 
het is hoe dan ook een moeilijke tijd voor een hond. Hij maakt de keus voor migratie niet, en of hij nou naar een nieuw leuk baasje kan of in het vliegtuig en quarantaine moet, als je het hem gevraagd had dan was het beestje hoe dan ook het liefst gebleven waar hij was.
Maar je kunt niet je toekomstplannen in de prullenbak gooien voor een huisdier dus dan hopen we maar dat ze de verandering te boven komen en er daarna net als wij blij mee zijn.
 
Klopt, het is zeker niet makkelijk al die veranderingen. Als je dat als baasje goed begeleid dan is het goed te doen voor een hond.
Neem van mij aan dat een hond altijd kiest om zijn baas te volgen, zelfs naar de andere kant van de wereld!!

Een hond hecht aan zijn baas en niet aan zijn huis zoals een kat.
Dan moet ik ook meteen zeggen dat mijn katten het waanzinnig naar hun zin hebben en heel erg snel gewend waren !

Als het dan om de een of andere reden echt niet zou kunnen zoek dan een "nieuw leuk baasje" maar stop daar veel tijd en energie in.
Kijk waar je hond komt te wonen, kijkt of het klikt en kijk of de nieuwe baas met honden kan omgaan.
Ga er nog een paar keer naar toe om te kijken of het allemaal goed gaat en je met een gerust hart verder kan gaan met je plannen.

Maar zet je hond niet op marktplaats en laat hem gewoon ophalen zonder dat je er verder nog naar omkijkt of laat je hond niet inslapen omdat het JOU nu even beter uitkomt ..........als je zo met je trouwe vriend omgaat dan ben je godverdomme een waardeloos mens !!!!!!
Daar kan ik helemaal geen enkel begrip voor opbrengen.
 
Het is ook een moeilijke beslissing maar ik denk toch dat de meesten die hun dieren achterlaten of hebben achtergelaten vanwege emigratie wel de tijd en energie in hebben gestoken om een goed tehuis te vinden. De een vind ik hou van mijn dier ik wil hem mee hebben hoe dan ook en de ander denkt ik hou van mijn dier en ik wil hem al die stress en ellende van vervoer enz niet aandoen en zoekt een goed tehuis. Beide zijn oke zolang het vanuit het hart gaat. Wij hebben onze katten ook achtergelaten (niet vanwege het geld) en het doet nog steeds pijn maar ben er 100% van overtuigt dat we het juiste hebben gedaan. Ze hebben het vreselijk goed naar hun zin op hun nieuwe adres en worden heel goed verzorgd en daar gaat toch om.

Helaas zijn er altijd mensen die heel erg makkelijk afstand doen van hun huisdier en geen donder uitmaakt waar ze terecht komen en die zijn dan ook geen huisdier waard. Helaas is emigratie niet de enige reden om een dier te dumpen. Hoeveel honden en katten worden er gedumpt tijdens de vakantie of gewoon omdat het dier oud is. Katten die de auto uit gegooid worden, honden gedumpt in het bos. En ja om na de vakantie weer zo'n lief puppy of kitten te nemen. En dan heb je nog degene die hun dieren niet laten helpen en als er dan kleintjes komen ze niet eens de moeite nemen om een nieuw tehuis voor ze te vinden, maar heel wreed ze in een zak stoppen om ze vervolgens in een rivier te gooien.
En dan heb je nog die arme dieren die verwaarloosd worden in huis, die geen eten en drinken krijgen, geen beweging of die geslagen worden en niemand die het ziet of hoort.

Ik walg van dat soort mensen die een dier nemen alsof het een gebruiksvoorwerp is en dumpt wanneer het niet meer voldoet. Ik kan me er verschrikkelijk kwaad om maken. :angry: :(
 
@Jack: rustig maar we hebben de formulieren al op de bus dat de beestjes meegaan. :up:

GVD: Vier trossen bananen gekregen. Die dingen komen me bijna mijn oren weer uit:
Bananen cake, bananen milkshake, bananen yoghurt........<_<
 
GVD: Vier trossen bananen gekregen. Die dingen komen me bijna mijn oren weer uit:
Bananen cake, bananen milkshake, bananen yoghurt........<_<

Mot dit news nou :angry:
Heb al sinds 2011 bijna geen banaan meer op.
Ben al bijna van mijn bananas verslaving af zolang is het geleden dat mijn lichaam een bananas geproefd heeft.
By the way; waar smaken ze eigenlijk naar want ik kan het me niet meer herinneren. <_<

Jack :evil:
 
Sommige mensen kan je inderdaad echt niet volgen.
Je doet je best en probeert van alles maar het lukt gewoon niet. :oops:
Dan is het beter om afscheid te nemen.....
Dat je er bij betrokken bent geraakt was vast niet de bedoeling.

Het is nu duidelijk en we gaan er weer een gezellig gvd topic van maken compleet met bananen.

Jij ook een fijn weekend!
 
Sportief houden he...

http://www.youtube.com/watch?v=8eGCsEQ15L4

:grin:
 
Back
Top