Go#verdomme......

Je maakt op mij anders wel een hele inteligente indruk Jack !! :wink:
Moet toch iets met studeren te maken hebben...

Emiel is aan zijn 2e jaar studie Business Managment bezig terwijl hij dat helemaal niet van plan was.

Wij dachten dat hij door bij Gerry In het bedrijf te werken, zijn permanent visum zou kunnen krijgen maar PrePress is van de Sollijst gehaald dus dat feest ging gvd even niet door.

Is allemaal nog steeds spannend of het straks gaat lukken want hij wordt een dezer dagen wel vader en wil heel graag wat zekerheid (en wij ook)!

Ze zijn hier nu 2 jaar en inmiddels hier getrouwd (weet je nog dat jij ons toen een tip gaf voor een romantisch plekje waar hij haar ten huwelijk ging vragen? )
en nu gaan we in juli naar Nederland om hun huwelijksfeest te vieren.

Verder is het allemaal hopen en afwachten of het goed komt met dat visum voor hun want je weet het hier gvd niet waar je aan toe bent als ze weer eens iets veranderen.
We houden de moed er in! :lol:
 
Wat is dat toch allemaal.
Iedereen loopt hier allemaal een beetje te g&ver(#$mmen..... <_< :grin:
Wat een topic.
maar je hart luchten terwijl je weet dat er duizenden mensen mee kunnen lezen kan soms een verlichting geven.
En meestal steken xpditers een hart onder je riem of hebben ze zelfs er een oplossing voor.

Wat een topic.

Have a good one one one (=3 <_< :dunno: )

Jack :evil:

En Mr. Lost denkt weer, "het mot niet erger worden hier xpdite, en weer heb ik een grijze haar erbij".
 
Het is hier al maaaaaaaaanden hetzelfde hoor ;-)
Het zou hier zalig anders zijn, als het eens regende :)

Bart
 
Queensland? Zover hoeven we toch niet, Carnarvon heeft ook het nodige voor zijn kiezen gehad de laatste tijd.
Het kan wel regenen hier in WA, het moest alleen wat beter verdeeld worden.
Maar ik kan binnenkort vast wel in de regen lopen, ik ga een weekje naar Nederland namelijk ;-)

Bart
 
Gaat die klok gvd weer een uurtje terug...nog sneller donker!

Hebben we geen last van hier in Darwin.
Maar regen hebben we genoeg gehad, g&%verd(*me non*&$deju........
Waar blijft de zonneschijn.
Gras staat een meter hoog en kan niet maaien omdat het nooit droog is. :grin:

Jack :evil:
 
Is veel regen normaal voor deze tijd van het jaar ?
Hoelaat wordt het bij jou donker?

Is altijd zo heerlijk die lange avonden, dat mis ik gvd hier wel hoor!!
 
GVD, waarom hebben we geen €500.000,-- op de bankrekening, dan konden we morgen weg...
Duitsers hebben er zelfs een woord voor: Fernweh.... :cry:
 
7pm word het hier donker.
Fam. S , do you feel lucky, buy a lotto ticket :up:

Jack :evil:
 
G&*^%$#$##@@ME!!!!

WE WANT THAT VISUMGRANT TOO!!!!!! WHY??? BECAUSE WE WONNA GO TO OZ!!!!! WAKE UP CO grant us our visum this week... (pretty please)...?
 
Back
Top