Go#verdomme......

Ben vandaag gewoon oma geworden van een schat van een kleinzoon!!
Zo schattig!!
Kan ik GVD natuurlijk steeds oppassen ( alsof ik dat erg zou vinden :grin: )
Ben zo verschrikkelijk super trots!!!!!

Yeah! Congrats Granny!!!!! Heerlijk.... toch? Geniet, enjoy van het kleine wondertje! Ik hoop ooit nog eens oma te mogen worden! :smile:
 
Congrats Omabijntje......

:wheelchair: :wheelchair:

Jack >:D
omabijntje, klinkt wel veel leuker dan oma eigenlijk... :grin:

Alleen dan weer die rolstoelen he, effe iets minder , jammer weer.... :wink:
 
Dat noemen we vooruit kijken....
Als die kleine kan lopen kan hij beginnen met jouw vooruit te duwen.

Omabijntje tegen grandson,"niet zo snel niet zo snel..zodadelijk val ik uit de rolstoel".


kidding


Jack :evil:
 
Fit keer geen geklaag over bananas.

Sta ik midden in Darwin city.
Krijgt mijn auto kuren.
Motor gaat als een gek rond maar wil niet starten.

Sta in totaal 4en een half uur te gapen op Knuckey street/ Darwin city (afslag van Mitchel street - voor de meeste bekend vanwege de goede terrassen waar je heerlijk kunt zitten totdat je stront zat bent).
Was leuk voor een uurtje maar dit was een beetje teveel van het goede.

G78verd&$m$e non%^de JU.
klote stoute auto.
altijd shit als je weer erachter moet komen hoe afhankelijk je bent van auto's.

Cheers,

Jack :evil:
 
Arme Jack... :roll:
Jammer dat ik GVD al oma ben anders had ik je zeker even komen helpen :plane:

Die van mij moet morgen weer naar de garage voor een onderhoudsbeurt, zou je ook eens moeten doen ;)

Maar even serieus, (bijna) niets is erger dan een auto die het niet doet!
 
GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD GVD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Onderweg naar medicals een telefoontje krijgen dat de huisarts ziek is !!!!!!!!!!!!!! GVD GVD GVD GVD GVD!!!!!!!!!!!
 
Elke dag moet je presteren....wat eigenlijk heel gewoon is.
Elke dag wil je vooruitgang want niet vooruitgaan is in mijn ogen achteruit gaan.
Dan zie je enkele huishouden met armmoede , echte armmoede , een vieze bende en je ziet de kinderen in dat huis eronder lijden.

Zelf wil je presteren en vooruitgaan en dan zie je zoiets.
Ligt dat aan de economie of is het gewoon de slappe levenstijl van die ouders.

Soms kan het me gewoon allemaal effe verrekken want zoiets kan ik niet met me kop bij.

Moest even een beetje denken aan het liedje op blz 1 van "NORMAAL".
Zelf doe je zo je best om alles zo goed mogelijk tot in de puntjes goed te kunnen leven en de ander geeft er geen reet om hoe je property , kinderen en family er aan toe gaan.
Eerlijk gezegd ligt het aan die ouders , stelletje egoistische animals.
Ze hebben kinderen maar geven er weinig om dat ze in een vieze armoede omgeving opgroeien.
Was er even aardig van onder de indruk van...en dat bedoel ik niet met een smile.

G787verD&^$mme what's wrong with those people......

Jack :evil:
 
I know the feeling.... :cry:

En ze helpen heeft geen nut, je kan je hulp net zo goed in een bodemloze put gooien...... :|
Triest.....:-(
 
Om te beginnen siert het je dat jij je dit zo aantrekt Jack.

Wat jij zegt is waar, je doet alles om je kinderen een fijne jeugd te geven en je werkt je een ongeluk omdat je niet wil dat ze iets tekort komen.
Als je dan ziet hoe sommige mensen er een puinhoop van maken en hun kinderen in armoede en in een smerige troep laten opgroeien dan kan je dat gewoon niet bevatten.

Ik woonde in nederland ook naast zo een gezin.
Ze hadden 3 kinden waarvan de jongste helemaal verwaarloost werd.
Ik heb dat jongetje 6 jaar lang overdag in huis genomen, gekleed, gevoed en opgevoed. Hij sliep alleen thuis.
Ook probeerde ik het gezin te helpen en stap voor stap ging het toch een beeje beter.
Nu zijn de kinderen de deur uit en zijn goed terechtgekomen en nog steeds is het thuis een armoedige troep.

Je krijgt alleen niet altijd de kans om iets te doen voor zo een gezin en misschien wil je dat ook helemaal niet.
 
Laatst was ik bij een gezin en de vrouw des huizes vroeg mij of ik al het zaag en stofwerk buiten wilde doen omdat haar dochter zo astmatisch is. Tuurlijk geen probleem.

Overal kwam ik stofnesten en spinnewebben tegen. Ik vroeg of ik even de stofzuiger mocht gebruiken om wat schoon te maken zodat ik het niet met veger en blik hoefde te doen. HEEFT ZE GEEN STOFZUIGER.

Ze maakt normaal schoon met van die swiffer achtige dingen.

Soms kom ik bij huishoudens en dan denk ik bij mezelf godv@#@3@#% wat een vieze en smerige bende.

MAAR ze hebben wel de GROOTSTE en NIEUWSTE FLATSCREEN die te vinden is.
 
Om te beginnen siert het je dat jij je dit zo aantrekt Jack.

Wat jij zegt is waar, je doet alles om je kinderen een fijne jeugd te geven en je werkt je een ongeluk omdat je niet wil dat ze iets tekort komen.
Als je dan ziet hoe sommige mensen er een puinhoop van maken en hun kinderen in armoede en in een smerige troep laten opgroeien dan kan je dat gewoon niet bevatten.

Ik woonde in nederland ook naast zo een gezin.
Ze hadden 3 kinden waarvan de jongste helemaal verwaarloost werd.
Ik heb dat jongetje 6 jaar lang overdag in huis genomen, gekleed, gevoed en opgevoed. Hij sliep alleen thuis.
Ook probeerde ik het gezin te helpen en stap voor stap ging het toch een beeje beter.
Nu zijn de kinderen de deur uit en zijn goed terechtgekomen en nog steeds is het thuis een armoedige troep.

Je krijgt alleen niet altijd de kans om iets te doen voor zo een gezin en misschien wil je dat ook helemaal niet.

Amaai, daar wordt ik stil van van zo een verhaal! Petje af, Robijntje! :up:
 
@Axel: Ik ken dat sooort gezinnen helaas en daar lopen ze dan ok nog in te kleine en kapotte kleren, maar wel een flatscreen, een Wii en een dikke auto voor de deur voor pappa......
 
Het heeft mijnsinziens niets met armoede te maken,maar met mentaliteit, mijn oma en opa hadden tien kinderen en opa was melkboer en dus heb je het dan echt niet breed, maar niet eentje liep er armoedig of smerig bij ooit.

Ik heb 8 jaar in het speciaal onderwijs gewerkt, met alleen maar probleemkinderen,had eens een huilend kind die niet mee mocht op kamp, dat kostte 75 euro, het jongetje had helaas wel door dat mama voor 75 euro een navelpiercing liet zetten, mentaliteit!
We hebben hem als team natuurlijk wel meegenomen.
 
@Ozzie: natuurlijk moet een kind niet de dupe worden, maar helaas rekenen dit soort mensen erop dat je ze wel meeneemt.
Dus kunnen ze die €75,-- uitgeven aan een piercing. :|
 
Amaai, daar wordt ik stil van van zo een verhaal! Petje af, Robijntje! :up:
Iets doen voor een ander maakt je leven rijker.
Helaas zijn er ook mensen die daar misbruik van maken maar die hebben dan zelf een probleem, ik weet dat ik het goed heb gedaan en daar gaat het om.
 
Fijn om te horen dat het ook wel eens goed gaat, wij hebben ook drie kinderen in onze omgeving gehad.
Altijd bij ons thuis en wij hebben voor ze gezorgd. (1 bij Fokko, 2 bij ons thuis)
Toen ze volwassen werden gingen ze weer veel met hun ouders om en nu zitten ze alle drie aan lager wal.
Daardoor wil ik best helpen, maar niet meer met zoveel ziel en zaligheid als ik anders zou doen. :oops:
 
Ook wij hebben even een godverdomme moment. Stelletjes eikels bij zorgverzekeraar VPZ/VGZ. Ze storten twee keer een teveel betaald bedrag terug, sturen daarna een herinnering voor datzelfde bedrag. Na telefonisch kontakt krijg ik te horen dat de herinnering te onrechte verstuurd is.Dan na twee weken een mail met eindelijk een duidelijke specificatie dat we het teveel door hun fout teruggestorte bedrag moeten betalen. Ik betaal dezelfde dag nog en nu zes weken later krijgen we een ingebrekestelling (die wederom naar het verkeerde adres gestuurd is)en staan we bekend als wanbetalers en kunnen we geen nieuwe ziektekostenverzekering meer afsluiten in Nederland!!! (Alsof we dat zouden willen) Volgens mij hebben ze nog geen eens door dat we al sinds augustus vorig jaar in Australia zitten. STELLETJE EIKELS!
Morgenochtend negen uur Nederlandse tijd hang ik gelijk aan de telefoon en ik heb al een vrij pissige mail gestuurd.

Zo dat lucht even op, jammer dat ik nu niet kan bellen.
 
Sterkte en maak ze koud die maatschappij!! :up: :grin:

Hier ook een GVD: We zijn opgelicht door een gek op Marktplaats, gelukkig maar een klein bedrag: €27,50
Maar toch... :x :x :x
 
Back
Top