Go#verdomme......

Zal ik joga lessen gaan geven voor de mensen die wachten op bericht voor een visum??
Adem in, adem uit! :up:
Kan ik zelf ook wel gebruiken, want waar blijft GVD de koper van ons huis???

Ik ga wel heel hard duimen, dat helpt ook vast en zeker!! :up: :up:
 
hihihihi... valt wel mee hoor! Zit nog niet zo erg in de stress dak 't nie meer aan kan! Soms wel erg fijn om eens lekker GVD te kunnen gillen en that's that! Niks anders aan te doen dan wachten... so be it! Accepted en besteld! :wink:
 
Wat is dit ook eigenlijk een GVD K.T land!!
Ben je zes jaar en is je recht op onderwijs al niet meer aanwezig!! Vrijgesteld!!
En wij als ouders zijn er ook blij mee ook, want anders word hij nog verder vernield dan hij al is!!!
Belachelijk!!!!!! :mad:

:smile: Zo even de frustraties eruit, Tja, dat krijg je als nu nog brieven aan de hoge raad moet sturen over het leerlingenvervoer van 2009/2010!!!!! :x

Nog iemand belang bij een mooi huis in Noord-Groningen?? Ik ben helemaal klaar met Nederland!!
 
Vind het heel erg voor je maar snap er eigenlijk geen barst van, van wat je zegt... :blond:

Staat er nog veel te koop in Nederland of merk je dat het weer een beetje beter gaat met de verkoop?
Hoop dat je je huis gvd snel kwijt raakt, zal voor jullie duimen!
 
Heel lang verhaal, kort gezegd: steek je hoofd boven het maaiveld in Nederland en hij ligt eraf. :wink:

In elke straat staan hier haast wel twee huizen te koop, die van ons al 18 maanden, hopelijk doen een nieuw laagje verf en nieuwe foto's wonderen.... :up:
 
Wat is dit ook eigenlijk een GVD K.T land!!
Ben je zes jaar en is je recht op onderwijs al niet meer aanwezig!! Vrijgesteld!!
En wij als ouders zijn er ook blij mee ook, want anders word hij nog verder vernield dan hij al is!!!
Belachelijk!!!!!! :mad:

:smile: Zo even de frustraties eruit, Tja, dat krijg je als nu nog brieven aan de hoge raad moet sturen over het leerlingenvervoer van 2009/2010!!!!! :x

Nog iemand belang bij een mooi huis in Noord-Groningen?? Ik ben helemaal klaar met Nederland!!

25.000 euries contant?
grin.gif
grin.gif
evil.gif
 
Omdat je ze binnen krijgt via het godverdomme topic.
Vraag ik een commissie van 10%.

Cheers,

Jack :evil:
 
Fol heeft het gevoel dat er geen vooruitgang is behalve tijd die voorbij strijkt :(

Vriendin heeft het te druk met andere dingen om veel uren aan Engels te besteden en dat is (wat ik nu voorzie, zonder wijzigingen in het emigratiebeleid) het grootste obstakel in ons emigratieproces. Gemiddeld 8+ voor general en 7+ voor Academic. Maar daar zit ze nog "lang" niet. En in augustus willen we uiterlijk assessment gaan doen.

Ik wil ook iets doen GVD. Ik kan haar nauwelijks helpen en pushen moet ik uiteraard ook niet doen...
 
Ik snap je frustratie, kan je niks van haar overnemen zodat ze meer tijd voor haar Engels heeft??
Ga anders thuis Engels praten, dan oefen je samen. :up:
 
Ben vandaag gewoon oma geworden van een schat van een kleinzoon!!
Zo schattig!!
Kan ik GVD natuurlijk steeds oppassen ( alsof ik dat erg zou vinden :grin: )
Ben zo verschrikkelijk super trots!!!!!
 
Ik snap je frustratie, kan je niks van haar overnemen zodat ze meer tijd voor haar Engels heeft??
Ga anders thuis Engels praten, dan oefen je samen. :up:


Ga stofzuigen en de vaat wassen.

Have a good weekend,

Jack :evil:


Jullie hebben gelijk! We hebben het er over gehad en vanavond gaan we samen studiemomenten inplannen. Zodat het afgeblokt wordt zoals "werk" bijvoorbeeld. Want anders komen er steeds andere dingen tussendoor. En ik ga meer in het huishouden doen (ohjee :shock: ).


Ben vandaag gewoon oma geworden van een schat van een kleinzoon!!
Zo schattig!!
Kan ik GVD natuurlijk steeds oppassen ( alsof ik dat erg zou vinden :grin: )
Ben zo verschrikkelijk super trots!!!!!


Gefeliciteeeeeeeerd!
 
Gefeliciteerd met je kleinzoon .. mag je tijdens het oppassen ook nog GVD allemaal luiers verschonen :evil: :lol:
 
Back
Top