Go#verdomme......

Maandag VPZ gebeld en na een paar keer in de wacht gezet te zijn waren ze erachter dat we betaald hebben en dat de ingebrekestelling als niet verzonden kon worden beschouwd. Op mijn vraag of we ook uit het bestand van wanbetalers verwijderd konden worden zei ze dat we nog niet aangemeld waren. Ik vroeg hier een schriftelijke bevestiging van en ook van het feit dat alles nu betaald is, maar dat deden ze niet. Na lang aandringen gaan ze nu toch een schriftelijke bevestiging sturen. Ook vroeg ik of dat dan naar het juiste adres gestuurd kon worden (wat ik al ongeveer 4 keer heb doorgegeven) maar dat kon ze niet telefonisch veranderen. Dus maar weer een mail gestuurd met het goede adres. Ik ben benieuwd of het nu goed gaat.
 
Reken daar maar niet op.
Je wordt helemaal gek van die lui !
Als het dan eenmaal niet goed gaat dan blijft het niet goed gaan.. :angry:
 
Het belmeniet register heeft zich helemaal waar gemaakt, helemaal geen last meer van :up: , maar kunnen ze svp ook een 'komnietaandedeur' register beginnen!! Die lui weten gewoon niet van ophouden. :angry: Nummer 14 (ofzo, de tel ben ik lang geleden al kwijt geraakt) van de laatste 4 weken stond net aan mijn deur en dan is ie geirriteerd omdat ik met een chagrijnig gezicht open deed. Wat verwachten ze eigenlijk, dat ik zeg, goh, wat leuk joh, koffie? Kom gezellig binnen? NOT!!! :mad: Zwaar irritant die gasten, maar een grote mond had ik nog niet eerder gehad. Klant vriendelijk zijn ze zeker... :shock:

Iemand enig idee hoe ik van die nuon/essent/etc. gasten afkom?
 
Dag Mevrouw U spreekt met Territory housing.
U heeft een achterstand van betaling van $1600.
Kunt U deze zo spoedig mogelijk betalen.
Nee Meneer want ik ben DOOD...... <_<


http://www.ntnews.com.au/article/2011/05/19/233981_ntnews.html

Jack :evil:
 
ach dat gebeurt in Nederland ook op gruwelijke manier, mijn ouders zijn binnen 6 maanden tijd aan ons ontglipt afgelopen jaar en dan stuurt de gemeente een briefje dat ze hebben vernomen dat ze weg zijn van hun huidige adres of ze wel ff binnen 2 weken persoonlijk willen laten weten wat hun nieuwe adres dan wel is, :evil: :evil: :evil: :evil: , ik heb ze het adres vd begraafplaats met grafnummer gestuurd, eikels.
Normaal regelde mijn broer alles met de afwikkelingen ,maar deze wilde ik doen, ik was zo emotioneel over mijn pisrand heen, de gemeente heeft natuurlijk heus wel alle bescheiden gekregen die bij een overlijden horen, maar verwerken ho maar, dit zijn gewoon mensonterende dingen.
Precies zoals het linkje van jack,

Alie, Nuon, ook zo een bedrijf, die hebben wij ook netjes op de hoogte gebracht dat we vertrokken, gegeven moment stuurde ze na 3 aanmaningen van weet ik veel wat , want we gebruikten niks meer en laatste afrekeningen gewoon verwerkt, maar nee, dan komt het niet in ze op dat je dan ook echt weggaat, sturen ze een brief dat ze ons gaan afsluiten, ja jippie, doe maar.
Heb ik wel even de nieuwe eigenaar gemaild dat als ie geen stroom meer had dat ie dan even moet zeggen dat hij niet wij is, :p :p

ja ja , je kunt er een boek mee vullen.
Maar de zon scheen wel weer vandaag en dat maakt alles weer goed :up:

o ja, godverdomme, :roll: anders ben ik off topic :wink:
 
@ alienl, weet wel een goede manier om geen jehowa getuigen meer aan de deur te krijgen.
Opende de voordeur eens op een vroege zondagmorgen, alleen gekleed in een kleine onderbroek.
Heb ze nooit meer gezien.

groeten Johan
 
:grin: :grin: :grin:

of je zegt dat ze niet moeten storen omdat je net lekker op het godverdomme topic zit te lezen, :lol:
 
@ alienl, weet wel een goede manier om geen jehowa getuigen meer aan de deur te krijgen.
Opende de voordeur eens op een vroege zondagmorgen, alleen gekleed in een kleine onderbroek.
Heb ze nooit meer gezien.

groeten Johan

G^&v^&mme daar kan ik me wel iets bij voorstellen. <_<
Leven ze nog of vielen ze dood neer op de deurmat :shock:

Jack :evil:
 
GVD GVD GVD.... Heb mijn gordijnen hier 2 jaar in een doos in de schuur bewaard. Vandaag uit de schuur gehaald en over de tuintafel heen gelegd. Beetje stoffig, beetje gekreukt, maar zien er nog perfect uit. Mooi, verder met andere dingen... Had er dus geen erg in dat het net enorm hard is gaan regenen en dat het door de wind keihard onder de alfresco werd geblazen waar mijn gordijnen dus lagen :angry: Die liggen nu dus zeiknat over alle meubels in de woonkamer.......
 
Bananesnogisantoezeg,..niks de harde man, :evil:
sommige mensen kletsen maar wat he. :lol: go^v$$erd@mme :grin:
 
STOM LAND!!!! Eerst geen school voor Menno, dan geen dagopvang voor Menno en nu ook geen PGB meer zeker!!! :mad:
Hoe verwacht de minister dat we dat gaan doen dan??? Ik kan mezelf niet opdelen in twee stukken!!! :mad:
 
tja, we hadden toch niet verwacht dat we een socialer land zouden krijgen met een VVD en PVV in het zadel?

*oeps* nou begin ik ineens over politiek :|
 
Nee, dat is waar, maar de boot komt nu wel heel dicht bij de kade en wij zitten tussen wal en schip..... :mad:
 
je hebt helemaal gelijk. Als je een goedbetaalde baan hebt, en gezond bent, en gemiddeld, dan zit je goed. Als je niet gemiddeld bent (alleenstaande moeder of vader, chronisch ziek, werkloos) dan kun je naar de voedselbank.
Wij gaan hier weg!
 
hihihi, de voedselbank laat ik me niet over uit. Mag van mij opgedoekt. :wink:

Maar je hebt wel gelijk, ben je niet gemiddeld, wordt je kop eraf gemaaid.
En hebben ze eindelijk een middel om de mensen tussen wal en schip te helpen middels een PGB, schaffen ze hem af!!! :mad:
Goed, ik ben ook van mening dat een hoop mensen onterecht een PGB krijgen en die mogen ze van mij best aanpakken.
Maar bekijk dan per dossier of de PGB eraf moet of niet en maai niet ineens 90% eraf.
 
Back
Top