GVD! Ik word hier stapelgek!
We hebben twee hondjes thuis, en die gaan niet mee straks omdat ze te oud zijn en het echt niet trekken om 24 uur in het vliegtuig te moeten, en al helemaal niet om daarna nog 6 weken in een kennel te zitten.
De dierenarts was het hiermee eens en heeft vorig jaar september beloofd dat hij een nieuw baasje zou vinden.
Drie weken geleden kwam hij met een telefoonnummer . Dus ik die man gebeld, en we hebben na drie telefoontjes iets afgesproken in het park. Daar was hij niet, gebeld, hij was het vergeten en zou met tien minuten komen, na halfuur weer gebeld, hij was er zo, en na driekwartier was hij er. Even gekletst, en afgesproken dat ik de hondjes een paar dagen later bij hem zou brengen voor een middag. Je raadt het al: hij was er niet. Ik bellen, hij kon niet maar zou 's avonds terugbellen voor een afspraak. Belde niet, ik gebeld, hij zou morgen bellen, niet gebeld. Ik hoorde viavia dat ik hem niet te veel moest pushen, dus anderhalve week gewacht, toch maar weer gebeld, hij zou me over een uur terugbellen, niet gebeld, ik gebeld, hij chagrijnig en zou me met een half uur terugbellen, niet gebeld. Nu zijn we weer drie dagen verder. Dierenarts gebeld om te vragen wat ik moet doen, is de man ziek en niet bereikbaar!
Ik weet gewoon echt niet meer wat ik moet doen! Als ik bel zegt hij standaard dat hij terugbelt, en wil dan niks afspreken. Waarom kan hij GVD niet gewoon een afspraak maken??? Waarom zegt hij steeds dat hij terugbelt en belt dan niet? Ik had 7 weken, en nu heb ik nog 4 weken en geen afspraak, en stel dat hij het niet doet, dan heb ik die tijd nodig om iets anders te zoeken. Liefst zou ik zeggen: barst maar, maar ik heb wel iemand nodig voor de hondjes