Go#verdomme......

Dit gaat niemand geloven wat er gebeurt.

Dit gaat niemand op dit topic raden.

Jack is awarded voor ...???.

Cheers,

Jack (still with no smiley devil...)
 
:) I wish.

Keep on guessing...........
by the way afterbang.......not even close.

Jacksmileys-devil-158810.gif

ps; kei mooi topic alleen ...go^$verd*&me mijn devil smileys zijn verdwenen.
Lost and Zwerver...G8*&ve*^me ..man
 
plaaggeest van het jaar??? :p

En wie woont er in één van de grootste krimpgemeenten van Nederland?? PRECIES WIJ!! :mad: :mad:
 
Jack is awarded voor ...???.

Meest aardige, nette, welopgevoede, vredelievende, welbespraakte, degelijke,... ... ... werknemer/ingeburgerde immigrant?

Uitgenodigd om het Wilhelmus te komen zingen op Dutch-day 30 april? (alle 15 coupletten)

Erelid geheelonthoudersclub?

Volgende ronde "The voice of Holland-Australia"?

Spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Nee Nein No No Nooooo,

Heb een awarded gekregen voor meest "likes" op een topic.
JULLIE yes JULLIE "liken" mijn geschreven stuff.

Hahaha, dat is voor de eerste keer dat het letterlijk vastgesteld is dat jullie mijn geschreven godver de kanarie spul leuk vinden.
See see......I'm not that bad at all.

Have a great Sunday


Jacksmileys-devil-456111.gif
 
Nee Nein No No Nooooo,

Heb een awarded gekregen voor meest "likes" op een topic.
JULLIE yes JULLIE "liken" mijn geschreven stuff.
Hahaha, dat is voor de eerste keer dat het letterlijk vastgesteld is dat jullie mijn geschreven godver de kanarie spul leuk vinden.
See see......I'm not that bad at all.

Have a great Sunday
Jack
Sorry Jack, maar die likes zijn een foutje in de forumsoftware. Zal ik vanavond even repareren... >:D (oh, ja... die is speciaal voor jou. Kadootje van Zwerver en mij (als goedmakertje voor het kwijtraken van je likes ;)).
 
Van die "likes" van iedereen vond ik al erg vreemd...
Kon niet waar zijn.


Yeah yeah , keep on talking :);)

>:Dthe devil smiley....very cool :up:

appreciate guys.

Jack>:D
 
GVD! Ik word hier stapelgek!
We hebben twee hondjes thuis, en die gaan niet mee straks omdat ze te oud zijn en het echt niet trekken om 24 uur in het vliegtuig te moeten, en al helemaal niet om daarna nog 6 weken in een kennel te zitten. :( De dierenarts was het hiermee eens en heeft vorig jaar september beloofd dat hij een nieuw baasje zou vinden.
Drie weken geleden kwam hij met een telefoonnummer . Dus ik die man gebeld, en we hebben na drie telefoontjes iets afgesproken in het park. Daar was hij niet, gebeld, hij was het vergeten en zou met tien minuten komen, na halfuur weer gebeld, hij was er zo, en na driekwartier was hij er. Even gekletst, en afgesproken dat ik de hondjes een paar dagen later bij hem zou brengen voor een middag. Je raadt het al: hij was er niet. Ik bellen, hij kon niet maar zou 's avonds terugbellen voor een afspraak. Belde niet, ik gebeld, hij zou morgen bellen, niet gebeld. Ik hoorde viavia dat ik hem niet te veel moest pushen, dus anderhalve week gewacht, toch maar weer gebeld, hij zou me over een uur terugbellen, niet gebeld, ik gebeld, hij chagrijnig en zou me met een half uur terugbellen, niet gebeld. Nu zijn we weer drie dagen verder. Dierenarts gebeld om te vragen wat ik moet doen, is de man ziek en niet bereikbaar!

Ik weet gewoon echt niet meer wat ik moet doen! Als ik bel zegt hij standaard dat hij terugbelt, en wil dan niks afspreken. Waarom kan hij GVD niet gewoon een afspraak maken??? Waarom zegt hij steeds dat hij terugbelt en belt dan niet? Ik had 7 weken, en nu heb ik nog 4 weken en geen afspraak, en stel dat hij het niet doet, dan heb ik die tijd nodig om iets anders te zoeken. Liefst zou ik zeggen: barst maar, maar ik heb wel iemand nodig voor de hondjes :confused:
 
GVD! Ik word hier stapelgek!
We hebben twee hondjes thuis, [..] heel vervelend verhaal

Is er geen mogelijkheid dat je voor de honden toch nog eens via de verschillende fora gaat kijken of er geen achtervang te vinden is? Er zijn volgens mij zat mensen die met liefde twee honden samen willen opvangen. Dan kan je altijd nog beslissen om het niet via internet te doen, maar die man lijkt me gewoon een lamme zak....
 
weet jij welke fora dan? Ik heb er een paar geprobeerd, met letterlijk 0 reacties in bijna een jaar tijd. Ik weet echt niet waar ik iemand vandaan moet halen, en de dierenarts zegt dat deze man heel goed is met hondjes.
 
Ja, geprobeerd. Er zijn soms best veel reacties, maar vrijwel allemaal in de categorie ' he wat een lieve hond ik hoop dat je snel een baasje vindt', 'ik zou hem zo nemen, maar ...' of ' is het wel een friese stabij? Volgens mij is het een kruising border collie'. Er worden maar weinig honden daadwerklijk geplaatst, en dan meestal alleen de jonge rashonden. Niet twee oude vuilnisbakjes zoals die van ons :(
 
Ik begrijp dat je dit wellicht liever niet hoort; maareh iemand waar je zo slecht mee kunt afspreken.... is dat de beste optie voor je huisgenoten/dieren? Gewoon laten gaan die man en je energie aan een andere oplossing besteden. Deze meneer is negatieve energie. Stop die energie in een nieuwe zoektocht, desnoods een tijdelijk plekje als het niet geregeld is voor je vertrek?
 
Back
Top