Go#verdomme......

afterbang ik had die reactie ook, maar een vriendin die ik ken van de hondenclub zei dat deze man idd niet zo goed is in communcatie met mensen, maar wel een heel fijn baasje is voor de hondjes. Ze zei dat ik blij mocht zijn dat hij het zou doen. Tja, dat zet je ook niet zomaar aan de kant :-(
 
OK, als je een 'background check' hebt zeg ik niets ;)

Heel vervelend dat het zo moet lopen, je hebt al genoeg aan je hoofd en ik maak me nu al druk over onze katten dus wie weet hoe ik er dan aan toe ben :confused: (al nemen wij ze in principe allemaal mee als ze nog een beetje fris zijn)
Maar dat frisse is bij jou geloof ik het probleem...
 
Zet ze op mdtkyplaats... Klinkt stom, maar je krijgt veel reacties van geinteresseerden en kan de slechten er zo uitfilteren. In 3 dagen hadden wij een stuk of 8 reacties, waarvan wij zoiets hadden van de categorie "no way" t/m die lijken zeer geschikt. Uiteindelijk hele aardige (en we gaan er van uit zorgzame) mensen.

P.s. Lamarck, je bent al verder gegaan dan ik zou gaan. Die was dus allang afgeschreven bij mij.
 
Bedankt voor de tips en voor het meedenken. Gisteravond nog maar eens gebeld en we hebben nu een afspraak staan voor a.s. woensdag. Als het dan nog niks wordt, dan gooi ik alles op marktplaats, hondenfora, facebook, twitter en wat ik nog meer kan verzinnen. Maar als iemand voor die tijd iets heeft dan hou ik me aanbevolen!!

En in elk geval is de kans groot dat jullie ze nog gaan zien op 11 mei :)
 
Ik weet niet wat de leeftijd van je hondjes is, maar wij hebben onze katten in de laatste week weten onder te brengen bij de senioren opvang in Tholen, misschien hebben jullie hier wat aan? http://www.cvab.net/elkie/stichting/index_elkie.htm

Groetjes
Yvonne

Hi Yvonne,

Ik weet nog niet zeker of we gaan, maar die kans is erg groot. Ik heb ook 2 oude katten waar ik erg mee in mijn maag zit als we gaan, dus ben blij met jouw linkje en ga die zeker bewaren! (al weet ik niet of ik ze bij zoiets achter zou kunnen laten, maar iig zijn er opties die ik kan uitzoeken). Grappig, ik zie dat je in Altona Meadows woont. Leek mij ook wel wat. Mijn vriends fam woont allemaal in Melbourne (Williamstows, North Melb) voor ons niet te betalen dus Altone leek me een goeie optie met strand dichtbij. Maar ben er zelf zelf nog nooit geweest en mn vriend is er geen voorstander van vanwege de industrie daar. Hoe bevalt het jou/jullie daar?

Groetjes Yuud
 
Yvonne: bedankt voor de link. We hebben deze idd gezien,en gaan daar kijken als het andere niet lukt. Het is voor ons wel een laatste optie, want deze opvang is denk ik wel bedoeld als tijdelijke oplossing, en het zou met niet verbazen als onze hondjes het nog wel een jaar of 5 uit kunnen houden.
 
Ja ik zag ook dat t tijdelijk is en dat kan ik ook niet. Wil wel zeker weten dat ze goed terecht komen, maar mn katten zijn al erg oud, dus wie zit daar nou op te wachten? :-( En stel dat ze ziekig worden en de nieuwe eigenaar brengt ze alsnog naar het asiel, dat zou mijn grootste nachtmerrie zijn!
 
precies! Dat is precies waar ik ook mee zit! Daarom wil ik ze het liefst zsm herplaatsen, want als iemand ze dan na een paar weken alsnog weg doet dan ben ik nog in de buurt.
 
Wij zijn juist het afval bakkie van het asiel, vorig jaar nog één van 15 jaar opgehaald. Zwaar leven achter de rug maar nu echt een superschatje. Maar we hebben er nu al 5 lopen en dat is wel de max. En als er nu 1 omvalt laat ik het liever even zo, gaan we in OZ wel weer opnieuw beginnen met wat we dan nog hebben en tzt weer aanvullen met kleine Joey's
DSC_0245.jpg


P.S. en voor iedereen gaat stressen, nee niet als huisdier maar als opvang. Deze hierboven is ook opgevangen maar wordt weer los gelaten (Kalgan River, WA)
 
Grappig verhaal trouwens, dit is één van een tweeling, kangaroos krijgen nooit tweelingen, want ja, twee in een buidel... dan valt Mama voorover. Vandaar dat ze dus ook opgevangen werden want werden verstoten. Twee is teveel...
 
Grappig verhaal trouwens, dit is één van een tweeling, kangaroos krijgen nooit tweelingen, want ja, twee in een buidel... dan valt Mama voorover. Vandaar dat ze dus ook opgevangen werden want werden verstoten. Twee is teveel...
Dat leek me altijd een droom om te doen! Doen jullie dat vaker en hoe zijn jullie daar zo bij gekomen?
 
Hoi Yuud, dit was op vakantie hoor. Op een camping nabij Albany. Daar stikt het van de Roo's en een bejaard stel wat op de camping woonde had deze tweeling onder hun hoede genomen. Wij mochten dus even helpen (fles geven enzo) echt heel gaaf :)

En dan nu weer On Topic:

GVD, ik wordt helemaal stapel leip van die vervloekte bureaucraten!!!!! Zijn we eerst 7(!) maanden in gevecht geweest met Vetassess, gaat nu ACT state vragen stellen over N. d'r beroep. Mogen we weer allerlei antwoorden gaan geven op onduidelijke vragen met god mag weten welke gevolgen... AAAARRRRGGGHHH Stelletje eikels. Opschieten met dat papierwerk zodat we weer verder kunnen (met ons leven)!
 
Back
Top