Go#verdomme......

Eeeuuhw....Gaat dit nog over Australië? The land of plenty? Where beer does flow and men chunder... No worries mate?
 
HAVE A NICE DAY.... :evil:
YEAH BON JOVI!!
smiley_rock.gif
 
Heb er teveel ervaring en aanvaring mee gehad.
Het zijn luie eikels. die geld verdienen over de rug van een ander met liegende vieze verhaaltjes.
Ze kunnen nooit eerlijk uit de hoek komen altijd met smoesjes en ander waar je niet op zit te wachten, LIEGENDE MOOIPRATERS.
Snap die eikels niet want ze zijn zo doorzichtig, snappe ze dan niet dat iedereen ze doorheeft.
Ze hoeven niet eens het huis te beschrijven of ander belangrijke documenten op te vragen want dat doet weer de solicitor /notaris in NL.

Geef me 1 rede waar ze goed voor zijn,

Ze zijn voor 1 ding goed voor...... hun koppe tegen elkaar aan beuke, zo hard als je kan.

Jack :evil:

laat me raden, je hebt het over een makelaar.

Ja daar hebben wij nu ook mee te maken.
Aardige mensen als ze denken dat je te naaien bent.

Heel leuk spelletje,waarbij je de standaard smoezen stuk voor stuk kunt afvinken.

We vinden een huis leuk en dat laten wij ook gewoon merken (want we bieden toch wat we willen bieden en anders gaat het over)

Wij gaan voor de 2e keer kijken, allemaal leuk, ze nemen uitgebreid de tijd en laten ons nog een huis zien, die is ook leuk,maar onze voorkeur gaat uit naar de eerste, op het moment dat we zeggen dat we een bod gaan doen is er ineens afgelopen week een bod geweest op het huis, goh wat toevallig het staat al een half jaar te koop, heel dicht tegen de vraagprijs ook nog aan.

*pakt haar potlood en vinkt kutsmoes 1 af*

Wij sturen het bod per email en vragen of ze het bod willen overbrengen aan de eigenaar en ons op de hoogte willen brengen van hun reactie.

Vervolgens komt er een smsje, "wil je ons even bellen, wil je even spreken"

*pakt potlood en streep kutsnoess 2 af*

We doen geen onderhandeling met de makelaar, dat gaat VIA hem ,maar MET de eigenaar.

Ze zijn verplicht het door te geven, maar ik denk niet dat ze dat gedaan hebben.

Vervolgens mailen ze dat het bod toch in de buurt moet zijn van het bestaande bod.* man wat klets je nou, pak DAT bod dan# :lol:

We verhogen ons bod en zeggen dat is het en nu graag een reactie.

We mailden daarbij als de eigenaren dat bedrag kunnen krijgen dat ze dat meteen moeten doen,want dat komt de eerst volgende 10 jaar niet meer voor.

Ze zouden gaan overleggen met de eigenaar en hen adviseren toch met dat andere bod aan de slag te gaan *DUH <_<

We hebben nog steeds niet gebeld, gaan we ook niet doen, pas a.s woensdag ,omdat we dan gewoon een bod op dat andere huis gaan doen,

Het mooiste is als je niet perse a la minute een huis uit moet.

Maar tjiesus, wat wil ik dat huis graag, :p

Ik weet bijna zeker dat ie liegt en dat hoop ik ook, ik denk dat ze ons bod afwijzen en over een paar weken erop terug komen.
Godverdomme, moet ik weer geduld hebben en dat heb ik niet.

Ze willen gewoon de hoogste prijs eruit slepen, voor zichzelf, sommige prijzen gaan nergens over, ze doen maar wat, en je moet gewoon bieden wat jij er voor over hebt,zekfs al is dat 2 ton lager.

hou jullie op de hoogte.


Om er zeker van te zijn dat ik niet off topic ben :Godverdomme Australie.

xx lizzy
 
Met die reet valt het wel mee. Het zijn de KUITEN die hier groot van worden :wink:
:grin: :grin: Whahahahaaa die had ik ff gemist! :grin: :grin:
Dank je Nienke. Blijkbaar is Jack geschrokken van mijn kont...? ik vond het ook wel mee vallen, maar die honeycomb zakt idd af naar mijn kuiten!

Enne, Jack, als je nooit iets ongezond/slechts mag eten , suikers, vet bla bla en wat allemaal niet meer, nou dan is het ook maar saai.Ik rook niet, drink niet, beweeg, dus let me be a chocoholic ( mijn bloedwaarden waren heel goed, dus ik ga nog ff door :evil:
 
:mad:Dat is weer lekker dan, hulp van het ministerie is niets minder dan je kind terug dwingen naar school. :mad:
Als onze knoop al niet doorgehakt was is hij het nu wel! Wij willen thuisonderwijs geven Down Under!!
Nu die @#%$%^$#% makelaar nog een schop verkopen dat hij er haast achter zet.
 
jemig, hoezo meedenken?? Typisch weer: je moet wel binnen de kaders blijven lopen, anders word je teruggefloten :-(
O, dat huis, wat zullen jullie blij zijn als dat eenmaal gelukt is
 
Precies, we houden ons hart vast: Gaan we na de vakantie nog weer een vrijstelling krijgen??
Of wordt het wel vluchten en alles achter laten?? :(
 
:mad:Dat is weer lekker dan, hulp van het ministerie is niets minder dan je kind terug dwingen naar school. :mad:
Als onze knoop al niet doorgehakt was is hij het nu wel! Wij willen thuisonderwijs geven Down Under!!
Nu die @#%$%^$#% makelaar nog een schop verkopen dat hij er haast achter zet.

Je had de laatste tijd al zoveel geluk gehad, dat kon natuurlijk niet langer zo...
Ik hoop maar dat het je lukt het huis te verkopen.
Wat dan? Ga je dan in de zomervakantie over?
Flinke tegenvaller, je zal wel blij zijn als het allemaal achter de rug is.

Succes!
 
We hebben sowieso nog een gesprek met de makelaar deze week.
Maar eerdaags ook nog weer over de vrijstelling.
Maar we hebben zelf inderdaad nu de grote vakantie in gedachten.
En ja het wordt na 5 jaar echt tijd dat dit achter de rug is...... :oops:
 
Herkenbaar...
Zien we graag anders, maar is het ook anders? Of krijgen we daar ook weer een keurslijf? :confused:
I hope not..
Geen idee... Het zal wel een beetje van allebei zijn.. Maar voor zover ik weet is het onderwijs In elk geval wat minder krampachtig?
 
Argh... kleine wereldproblematiek, maar toch...

Goed, kunnen we per direct naast het stemrecht voor mensen die te achterlijk zijn om na te denken ook direct even het meerderheidsbesluitprincipe binnen VvE's afschaffen? Ik heb een paar mensen in de VvE zitten die te achterlijk zijn voor woorden. Het dak moet vervangen worden en de kosten daarvoor zijn A. Nu zit er A - 4.000 in de kas, maar we zijn zo groot dat als we wachten tot ~ augustus, we A+2000 hebben. Maar nee, men kijkt niet, vraagt niet om een begroting of de stand van de VvE-kas en stemt gewoon voor. Met als gevolg dat we dus nu allemaal moeten bijstorten en dat een voorstel om even te wachten afgedaan wordt met "de meerderheid heeft beslist". De meerderheid weet niet eens wat ze beslist hebben en wat de gevolgen zijn....

Ik ben echt pissed off.....

Gaat niet om het bedrag, want per VvE-lid valt het wel mee, maar gewoon om het feit dat mensen te dom zijn om ook maar even die hersens te gebruiken..... stelletje koeien...
 
Argh... kleine wereldproblematiek, maar toch...

maar we zijn zo groot dat als we wachten tot ~ augustus, we A+2000 hebben. Maar nee, men kijkt niet, vraagt niet om een begroting of de stand van de VvE-kas en stemt gewoon voor. Met als gevolg dat we dus nu allemaal moeten bijstorten en dat een voorstel om even te wachten afgedaan wordt met "de meerderheid heeft beslist". De meerderheid weet niet eens wat ze beslist hebben en wat de gevolgen zijn....

Ik ben echt pissed off.....

Gaat niet om het bedrag, want per VvE-lid valt het wel mee, maar gewoon om het feit dat mensen te dom zijn om ook maar even die hersens te gebruiken..... stelletje koeien...

Offerte aanvragen bij minimaal 4 aannemers en goed kijken wat ze aanbieden. Vervolgens inplannen voor Juni, want dat is een goede tijd om het dak open te breken. Verbouwing afgerond eind juni, begin juli. Slotfactuur binnen half juli, 30 dagen betalingstermijn en voila: augustus glad trekken...

Tja, sommige mensen...

Ik weet nog een goede dakdekker, kan ik je echt aanraden. Weet niet of-ie goedkoop is, maar kwaliteit is voor mij belangrijker als het om het dak gaat.

Ontopic: IK WORD SACHERIJNIG VAN TE WEINIG RUIMTE IN NL!!
(ik hou niet van vloeken)
 
We hebben sowieso nog een gesprek met de makelaar deze week.
Maar eerdaags ook nog weer over de vrijstelling.
Maar we hebben zelf inderdaad nu de grote vakantie in gedachten.
En ja het wordt na 5 jaar echt tijd dat dit achter de rug is...... :oops:

Groot gelijk. Hoe eerder hoe beter!
Ga je nog naar de SA avond?
 
Ik kan me zo voorstellen dat nu de prijs toch belangrijker is dan de kwaliteit. Wat maakt het uit of het dak over 5 jaar zo lek als een mandje is als je dan toch weg bent :D.

Verder zijn VVE's inderdaad erg irritant. Blij dat wij er al 2 jaar vanaf zijn en nu huren. We zijn een paar keer naar zo'n vergadering geweest. Bijna niemand komt opdagen en degene die wel komen zijn de pineut want die mogen dan de klusjes opknappen...

voor mij geen koophuis met een VVE meer...
 
Ik kan me zo voorstellen dat nu de prijs toch belangrijker is dan de kwaliteit. Wat maakt het uit of het dak over 5 jaar zo lek als een mandje is als je dan toch weg bent :D.

Verder zijn VVE's inderdaad erg irritant. Blij dat wij er al 2 jaar vanaf zijn en nu huren. We zijn een paar keer naar zo'n vergadering geweest. Bijna niemand komt opdagen en degene die wel komen zijn de pineut want die mogen dan de klusjes opknappen...

voor mij geen koophuis met een VVE meer...
Dat dus... graag zo goedkoop mogelijk en zo laat mogelijk in het jaar.... Ik heb nog steeds het stoom uit mijn oren hier...
 
En net zondag besluiten de buren dat het leuk is een jamsessie te houden ARGGHH!! :mad:

"Ja, weet je,... as je et er niej meej eens ben, rot je moar lekker op."
"We probere jullie al jaren weg te krijge, maar dat lukt nie"
;) ;)

Ik heb nog wel oordopjes liggen. Zo goed als nieuw, nog maar 1x gebruikt!:D
 
Back
Top