Go#verdomme......

We leven in 2012 .... het hadden ook 2 ladies kunnen zijn, alles is mogelijk. :wink:

Jack :evil:
 
&^%$#$%^&^%$ geen bericht van het ministerie, geen bericht van de makelaar...... ^%#@%@#$%
Zat van dit niemandsland.......
 
Roflmao :) Jij bent een mooie :) Maaruh, wat had ze je aangedaan? Ik ben gewoon even benieuwd ;)

Heb er teveel ervaring en aanvaring mee gehad.
Het zijn luie eikels. die geld verdienen over de rug van een ander met liegende vieze verhaaltjes.
Ze kunnen nooit eerlijk uit de hoek komen altijd met smoesjes en ander waar je niet op zit te wachten, LIEGENDE MOOIPRATERS.
Snap die eikels niet want ze zijn zo doorzichtig, snappe ze dan niet dat iedereen ze doorheeft.
Ze hoeven niet eens het huis te beschrijven of ander belangrijke documenten op te vragen want dat doet weer de solicitor /notaris in NL.

Geef me 1 rede waar ze goed voor zijn,

Ze zijn voor 1 ding goed voor...... hun koppe tegen elkaar aan beuke, zo hard als je kan.

Jack :evil:
 
:grin: :grin: en dan is Hilde zeker haar man?

kweeniehoor :wink:
Jack leest nooit zo goed he....ken ie ook niks aan doen. :evil:

Maar ff een gdv-tje :

nondeknetter waarom is honeycomb zo lekker?Ik wordt er misselijk van!! :wink:
 
Violet-Crumble-Split.jpg
 
Een Twix/Raider is absoluut niet te vergelijken met honeycomb.... Maar dat merken julllie wel als je hier naar toe komt en een Violet Crumble koopt.. It's the way it shatters that matters :rolleyes:
 
Een honeycomb ken ik niet maar een twix/Raider is inderdaad niet te vergelijken met Violet crumble. Ik vind ze hartstikke lekker en deze zijn een stuk harder van binnen.
Afgelopen vakantie in Australie heb ik er verschillende versleten.
 
Wil iemand G$^dv^mme stoppen met die kl%te honeysh%t.

ze smaken niet ze zien er niet uit en het is niet goed voor de "guns".
Uiteindelijk krijgen al die wijve er een dikke reet van wat er ook al niet uit ziet.
Bij kinderen valle de tande uit de mond en dat kost DADDY weer een rib uit de lijf bij de dentist.
Het interesseert mij g$R%&verdo^&me geen ene sh&t of ze lekkerder zijn dan een raiderof twix of dat ze een n^ndej%$ een ander geluid hebben als je deze krengen doorbijt.
Ze zitten boordevol suikers wat voor niemand goed is en voor de kids is het al helemaal niet goed want die krijgen er teveel energie van en dat verstoort mij G$%^verdomse Zondag.

Ik ga effe met oude roestige gewichte gooien omdat dat beter helpt dan tot 10 te tellen ...en weer terug.

G^%DV%&DOMM$, zitten een beetje te lulle eikelen over een honey of twix/raider, stelletje koffie wijve......

HAVE A NICE DAY.... :evil:
 
:-D, Jack. Je hebt helemaal gelijk! Veel ongezonder dat dan soort troep kan het niet! En dat het volk overwhelmed wordt met ziekteverwekkende producten in de vorm van onweerstaanbare processed sugars and trans fats, dáár word ik GVD nou 's niet goed van!
 

Uiteindelijk krijgen al die wijve er een dikke reet van wat er ook al niet uit ziet.


HAVE A NICE DAY.... :evil:


Met die reet valt het wel mee. Het zijn de KUITEN die hier groot van worden :wink:
 
ieuw, die honey gevallen vind ik goor.

Vind de info op voedsel hier nog niet zo, vooral als het gaat om "fat free" ,als je dan ziet hoeveel suiker er inzit.
pure misleiding,gofferrrrrr.
 
NoNoNo, Liz

Goffer is als je viezigheid vind in je koffer... <_<

Het is Godver.......
Sommige moet je ook alles voorkauwen

Jack :evil:
 
Wil iemand G$^dv^mme stoppen met die kl%te honeysh%t.

ze smaken niet ze zien er niet uit en het is niet goed voor de "guns".
Uiteindelijk krijgen al die wijve er een dikke reet van wat er ook al niet uit ziet.
Bij kinderen valle de tande uit de mond en dat kost DADDY weer een rib uit de lijf bij de dentist.
Het interesseert mij g$R%&verdo^&me geen ene sh&t of ze lekkerder zijn dan een raiderof twix of dat ze een n^ndej%$ een ander geluid hebben als je deze krengen doorbijt.
Ze zitten boordevol suikers wat voor niemand goed is en voor de kids is het al helemaal niet goed want die krijgen er teveel energie van en dat verstoort mij G$%^verdomse Zondag.

Ik ga effe met oude roestige gewichte gooien omdat dat beter helpt dan tot 10 te tellen ...en weer terug.

G^%DV%&DOMM$, zitten een beetje te lulle eikelen over een honey of twix/raider, stelletje koffie wijve......

HAVE A NICE DAY.... :evil:

Volgrns mij heb je er zelf eentje op vor je dit schreef of niet? En maar zeggen dat kinderen er hyper vsn worden :D
 
Back
Top