Lamarck
Well-Known Member
Weet nog steeds niet of "Zwerver" male of female is.
:grin: :grin: en dan is Hilde zeker haar man?
kweeniehoor :wink:
Weet nog steeds niet of "Zwerver" male of female is.
We leven in 2012 .... het hadden ook 2 ladies kunnen zijn, alles is mogelijk. :wink:
Jack :evil:
Hmmm.... klinkt alsof je al in Australie woont :wink:&^%$#$%^&^%$ geen bericht van het ministerie, geen bericht van de makelaar...... ^%#@%@#$%
Zat van dit niemandsland.......
Roflmao Jij bent een mooie Maaruh, wat had ze je aangedaan? Ik ben gewoon even benieuwd
Jack leest nooit zo goed he....ken ie ook niks aan doen. :evil::grin: :grin: en dan is Hilde zeker haar man?
kweeniehoor :wink:
Uiteindelijk krijgen al die wijve er een dikke reet van wat er ook al niet uit ziet.
HAVE A NICE DAY.... :evil:
Wil iemand G$^dv^mme stoppen met die kl%te honeysh%t.
ze smaken niet ze zien er niet uit en het is niet goed voor de "guns".
Uiteindelijk krijgen al die wijve er een dikke reet van wat er ook al niet uit ziet.
Bij kinderen valle de tande uit de mond en dat kost DADDY weer een rib uit de lijf bij de dentist.
Het interesseert mij g$R%&verdo^&me geen ene sh&t of ze lekkerder zijn dan een raiderof twix of dat ze een n^ndej%$ een ander geluid hebben als je deze krengen doorbijt.
Ze zitten boordevol suikers wat voor niemand goed is en voor de kids is het al helemaal niet goed want die krijgen er teveel energie van en dat verstoort mij G$%^verdomse Zondag.
Ik ga effe met oude roestige gewichte gooien omdat dat beter helpt dan tot 10 te tellen ...en weer terug.
G^%DV%&DOMM$, zitten een beetje telulleeikelen over een honey of twix/raider, stelletje koffie wijve......
HAVE A NICE DAY.... :evil: