Go#verdomme......

Sodeju wat kan ik af en toe pissig worden van die figuren op marktplaats. Dan bieden ze 40 euro voor een kast, en als ze hem op komen halen is er altijd wel wat mis. Een krasje op de onderkant, of een vlekje achterop. En als er niks is, dan melden ze wel dat ze uit de advertentie meer verwacht hadden. Met als doel: de prijs omlaag brengen. Ze zijn er toch dus voor 20 euro willen ze hem dan wel meenemen. Dacht het niet!
Maar waarom overkomt ons dat letterlijk met alle buitenlanders en nooit met nederlanders?? Net weer zo eentje. ()*&&*%^%^^*%&*^&*# als je het er niet voor wilt betalen biedt het dan ook niet. Ik verkoop niet meer aan iemand die Sola, Rama of Faares heet. Punt.
 
Ghehe... Tsja dat is onderhandelen. Hun doel is niet dat je ze aardig vindt, maar dat ze korting krijgen ;)
 
Klinkt bekend.

Wat ik wel is doe als ik ze echt niet mag, is ter plekke de prijs verhogen. Helemaal als je weet dat ze van ver komen... Helemaal bij 40 euro voor een kast. Dan geef ik hem nog liever weg aan de kringloop dan aan hen te verkopen :d
 
Sodeju wat kan ik af en toe pissig worden van die figuren op marktplaats.
Tja,... Psychology.... Ze zijn gewoon goed in onderhandelen. Ze kijken gewoon naar je houding. Pas als je op het punt bent dat je niet meer je best doet te verkopen, slaan ze hun slag. Dan weten ze dat ze je laagste prijs bereikt hebben.
Pokerface: 40 euro is 40 euro. Krasje: jammer dan, nieuw kost-ie 500, dus... graag of niet. Jamaar.... Doeg(omdraaien en weglopen);)
Succes!

Hoe is het -by the way- met de zenuwen? Alles nog naar wens?
 
ben het helemaal met Hardcore eens ;-) 40 euro is 40 euro . Het is een 2de hands dan weet je dat er "miscchien" n krasje opzit. Anders kan je altijd nog proberen om er iets bij te verkopen en daar winst op te maken. Zo hebben wij dat gedaan. De vreemdste spullen zijn bij ons wegegaan voor meer dan dat wij ervoor betaald hadden hahahaha. En vooral niet zeggen dat je het kwijt moet want dan slaan ze zeker hun slag. en die achternamen tja ... :). daar geef ik maar geen commentaar op :confused:
 
Klinkt heel bekend in de oren!! En het allermooiste is als ze korting willen OMDAT ze van ver komen, uh...daar kan ik niets aan doen hoor was je eigen keus!!

Mien
 
Dankjulliewel!! Ik vroeg me al af of ik nou zo'n pin aan het worden was :-S. Nouja, we leren bij, zullen we maar zeggen.
En om on topic te blijven: wat is het GVD lekker weer!
 
Toen wij gingen in 2005 verkochten wij ook alles. Oa de slaapkamer kast van IKEA de pax. Stond in dezelfde opstelling voor 990 euro bij IKEA. Wij verkochten hem voor 450 euro, zat geen kras op, was nog geen jaar oud. Mens stond ook af te dingen. Ik werd zo pissig, stond ik daar mn hele hebben en houwe te verkopen (wat ik eigenlijk helemaal niet wilde). Heb gezegd dat ze hem bij IKEA kon gaan halen voor de 990.... Ze hield haar mond dicht en rekende af...
Kom zeg...
 
Waarom heb ik telkens zo een g#*+^mme slecht gevoel als er familie over de vloer kwam en het niet leuk vinden dat we naar Australië gaan? Gisteren nichtje van 9 jaar. Ik had helemaal niet gedacht dat ze het erg zou vinden, maar ze had vorige keer hele weg naar huis gehuild omdat ze zei dat ze ons dan nooit meer zou zien.
Krijg ik echt een rotgevoel van!
*%^+#<\*
 
Back
Top