Go#verdomme......

@Jack, prachtige foto's! Love those birds! Altijd prachtig als ze overvliegen, in vertraging..
 
  • Like
Reactions: M5
images


Ahaaaa Jack aan de FU@##%$#^@ Bong, vandaar die Dinosaur Birds:D
 
Ik zal de krachttermen niet herhalen die hier zijn gevallen na het zien van de opmerking: star trek fan... Het bleef niet bij 1 GVD...

Dirk is nl. een Star Wars fan. Voor die mensen die het verschil niet kennen: Star Wars is echt gebeurd en Star Trek is gemaakt van karton
Dirk "de Star Wars fan" kan gelukkig jouw Yoda bong erg waarderen :)
 
G^&verd*(me .... weten alleen die arrogante kl@te moffe hoe ze moeten scoren.
Holland is erg goed in............ achter de feiten aan lopen.
Nu nog Portugal en ...ek-2012.jpg !! Duitsland.
We zullen maar zeggen, "HUP HOLLAND HUP", want dat hebben ze nu zeker nodig tegen deze 2 landen.


Iedereen een fijn EK feest tournooi,

Cheers,

Jackth_smiley-38.gif
 
God@#@%%^^@## wat een resultaat zeg! Wat ben ik blij dat ze het niet uitzenden hier:D NOT ,ben wel blij dat ik mijn wekker niet heb gezet voor het radio verslag:rolleyes:
Nou dan toch maar" grote stoomwals,platte duitsers!!!" :up:
 
That's the spirit M5....
Printen we af in het groot.

Grote stoomwals , platte duitsers.... :up:


Jack>:D
 
  • Like
Reactions: M5
:D :) hopelijk mag je je Sig laten staan na de 13de

BBbbbbbrrrrrrrrr...........hup Holland hup

Jack>:D
 
  • Like
Reactions: M5
Go#%&me... Ben ik blij dat ik niet meer in Nederland woon! Geen oranje gekte in mijn huis, geen stress op de bank, geen teleurstelling... lol
 
We zijn 2de geworden op WK Africa 2010.
Het komt allemaal goeddddd......


Meen dat ze al vaker (Marco van Basten als coach) , met deze attitude op de bek zijn gegaan.
It's a big disgrace.
With this attitude.... wavin' your banner all over the place
We will rock you.

Damned , f%$king dickheads, overpaid suckers..............

Jackth_20077.gif
 
Idd wat een bagger mentaliteit/instelling. Helaas met 6 van de laatste 10 wedstrijden verloren maken we niet veel indruk. Zijn het weer die"@&@//##moffen!!! " schade Deutschland alles ist vorbei" gaat niet op ben ik bang! Laat toch me sig nog maar even staan!!!
 
Back
Top