Ik zal de krachttermen niet herhalen die hier zijn gevallen na het zien van de opmerking: star trek fan... Het bleef niet bij 1 GVD...
Dirk is nl. een Star Wars fan. Voor die mensen die het verschil niet kennen: Star Wars is echt gebeurd en Star Trek is gemaakt van karton
Dirk "de Star Wars fan" kan gelukkig jouw Yoda bong erg waarderen
G^&verd*(me .... weten alleen die arrogante kl@te moffe hoe ze moeten scoren.
Holland is erg goed in............ achter de feiten aan lopen.
Nu nog Portugal en ... !! Duitsland.
We zullen maar zeggen, "HUP HOLLAND HUP", want dat hebben ze nu zeker nodig tegen deze 2 landen.
God@#@%%^^@## wat een resultaat zeg! Wat ben ik blij dat ze het niet uitzenden hier NOT ,ben wel blij dat ik mijn wekker niet heb gezet voor het radio verslag
Nou dan toch maar" grote stoomwals,platte duitsers!!!"
We zijn 2de geworden op WK Africa 2010.
Het komt allemaal goeddddd......
Meen dat ze al vaker (Marco van Basten als coach) , met deze attitude op de bek zijn gegaan. It's a big disgrace.
With this attitude.... wavin' your banner all over the place
We will rock you. Damned , f%$king dickheads, overpaid suckers..............
Idd wat een bagger mentaliteit/instelling. Helaas met 6 van de laatste 10 wedstrijden verloren maken we niet veel indruk. Zijn het weer die"@&@//##moffen!!! " schade Deutschland alles ist vorbei" gaat niet op ben ik bang! Laat toch me sig nog maar even staan!!!
Maak gratis een account aan om het meeste uit je forumbezoek te halen.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.