Go#verdomme......

Go@#@##me!!

251908_483144668368666_1188573560_n.jpg
 
Doe die laatste maar, al mag er wel wat sneller die 2de goal van NL komen. Nog 1 dagje :)
 
Haha @Jack, wilde dit plaatje ook net plaatsen! Dat wordt weer helemaal niets met dat voetbal straks! Nog meer Godverdommes!>:D
 
Lol, nee ze bedoelt Jack!
En ik ben het vertrouwen een beetje verloren hoor, maar we zetten het wekkertje weer en luisteren morgenvroeg naar het vermakelijke wedstrijdverslag van Jack van Gelder op Radio 1.
 
My friends (my second family) are from Portugal.

Ze zijn in Portugal,volgens alle berichten die binne vliegen via mijn e-mail box, nu nog aan het zingen en feesten...nice

Hup Holland Hup.jpg12.jpgHup Holland Hup.jpg12.jpgHup Holland Hup.jpg44.jpg
 

Attachments

  • Hup Holland Hup.jpg55.jpg
    Hup Holland Hup.jpg55.jpg
    28.5 KB · Views: 4
  • Like
Reactions: M5
JAJA, hij is fijn.
Eigenlijk is het grote schande met een team met spelers zoals Holland.

Dit is wat ze in Portugal ervan denken......nice


Hup Holland Hup.jpg33.jpg
 
Tijd oms ons druk te maken over het volgende spektakel: De Olympische Spelen!!!! Juichen voor de Hockeyers, de roeiers en misschien zelfs de zwemmers :) Daar schat ik de kansen van Nederland iets hoger in als op het voetbal gebied ...
 
Tijd oms ons druk te maken over het volgende spektakel: De Olympische Spelen!!!! Juichen voor de Hockeyers, de roeiers en misschien zelfs de zwemmers :) Daar schat ik de kansen van Nederland iets hoger in als op het voetbal gebied ...

Met 1 punt hebben ze het al beter gedaan dan de Hollanders op Euro 2012....moet te lukken zijn.
 
Back
Top