Go#verdomme......

Well Linda.......

Dat noemen we egoisme...een Hollandse eigenschap (wikipedia)
Krijg je meestal ,(van family en vrienden), een rot gevoel van.
Uit eindelijk wille ze zeggen, IK MAG JE GRAAG of beter gezegd...IK GUN HET JULLIE EN WE HOUDEN VAN JULLIE EN WE GAAN JE ZEER MISSEN......snappie?.

Kijk er een beetje doorheen.
Is dit niet het geval dan is het een vorm van Jalours zijn en dan mag Je "the bird" hanteren.....snappie.

Cheers,

Jack>:D
 
Hoi Jack,
Ja daar krijg je inderdaad een rot gevoel van.
Familie en goede vrienden hebben het er natuurlijk moeilijk mee, kennissen reageren altijd heel positief!
Maar soms wil je het gewoon delen en dan kom je erachter dat het niet kan en dat is .............gelukkig kon ik hier even spuien. haha :up:
 
GOD&*^*&^&...waarom zijn er zo weinig mensen echt blij voor ons??!
Een land inruilen voor familie??
Dus ene oor in........

Sucks indeed! Ik kan me niet voorstellen dat er ook maar 1 iemand is die dit niet ervaren heeft :)

Ik denk dat het vervelende gevoel voornamelijk ligt bij jouw verwachtingen. Klinkt misschien vreemd, maar veel mensen kunnen niet aan jullie plezier denken als hun eigen verdriet te groot is. Het is wel hun zoon, dochter, zus, vriend die weggaat en ze -praktisch gezien- niet meer in hun dagelijkse leven voorkomt. Dat is erg heftig. Jullie gaan weg en laten veel mensen achter wat vervelend is, maar dat kan je compenseren door de leuke reis en Australie. De compensatie heeft je familie niet. Die ervaart alleen het vervelende. Dit is hun gevoel nou eenmaal. Het is makkelijker om je eigen gevoel en verwachtingen aan te passen dan dat je dat van iemand anders probeert aan te passen.

Overigens erg knap als mensen wel oprecht blij voor je zijn!
 
GOD&*^*&^&...waarom zijn er zo weinig mensen echt blij voor ons??!
Een land inruilen voor familie??
Dus ene oor in........
Ja, moeilijk hè? Ze gaan je missen, Jack heeft wel gelijk daarin. Maar jij/jullie hen ook. Misschien ook goed om eens uit te spreken. Wij aankomend emigranten kennen ook zo van die momenten waarop je jezelf afvraagt of het het allemaal wel waard is. Het antwoord zul je pas vinden als je een paar jaar in Australië woont.

Sucks indeed! Ik kan me niet voorstellen dat er ook maar 1 iemand is die dit niet ervaren heeft :)
(... enz...)
Interessante psychologie, FOL. Good thinking!
Maakt het weer belangrijk af en toe een blog of nieuwsbrief bij te houden.
 
Er zijn altijd mensen die je missen, en er zijn mensen die je missen als kiespijn. Ook zijn er mensen die in een oranje shirt missen... maar goed dat is een ander verhaal, op naar het WK. Tour de France en Olympische Spelen komen er nog aan. Maar om toch het woord g&*^*&^@&^ te laten vallen... de beurs... Spanje naar de beurs.... rentes... veilingen... noodfondsen... OEF!
 
GO#^#*#me. 6 Maanden oud....

532856_4237515775295_2109561242_n.jpg
 
Lol... wtf heb je daar mee gedaan?

Grote stoomwals platte laptop?
:D:D

Hmmmm hier in de hills hebben wij (iig ons huis) geen mogelijkheid tot broadband en zijn dus afhankelijk van wireless internet.Los van het feit dat we $99 voor 15 GB betalen, is het trager en hebben we vaak geen verbinding. Nou ja die bewuste middag gebeurde dat dus keer op keer en toen verloor ik mijn geduld en besloot ik mijn laptop de veranda maar van dicht bij te laten bestuderen:confused: Dus ja hup het raam uit...Snik,snik..
 
Zen..... Je was even uit je zen-status begrijp ik :D

Zou een Toshiba Toughbook kopen als ik jou was. Die zijn gemaakt voor dit soort acties ;)
 
Zen, i like that word! Ben benieuwd welke toughbooks bestand zijn tegen mijn acties:)
 
Jeetje wat een actie....wel een hele herkenbare actie! Thuis heb ik ADSL1 en op het werk een hele oude PC die soms 10 minuten nodig heeft om op te starten. Ik wil dus gemiddeld 3x per dag iets naar buiten sodemieteren! Nu hebben ze me een nieuwe PC beloofd op het werk dus hou ik me nog ff in....
 
  • Like
Reactions: M5
M5 : jeetje jij betaald $99 v00r 15gb wij betalen minder namelijk $79, voor 15 gb. we hebben wel een antenne moeten aanschaffen voor een beetje internet.
 
  • Like
Reactions: M5
Zo...
Hier $79 voor 100gb met turbo speed package.
alleen de turbo werkt niet altijd o_O
Ga nog effe een filmpje illegal downloaden
 
  • Like
Reactions: M5
Back
Top