Go#verdomme......

met dat je je laptop van de veranda hebt gesmeten, is je internet ineens een stuk duurder geworden.... slimme actie :up:
 
Hela! Dichtgooien?!! En mijn verslaving dan??? Gewoon afkicken? De enige 24 uur dat ik zonder neuzen op dit forum kan is de 24 uur dat ik in het vliegtuig naar Australië zit! (en dan nog...)
gv%#*
 
Hier $59.99 voor 200Gb. 100Gb peak en 100Gb off-peak. Maar daar komt dan nog wel $22.95 per maand huurlijn van Telstra bij. Echter, de provider waar ik bij zit heeft ook in sommige locaties ongelimiteerd ADSL2+ voor $29.99 per maand en $30 per maand voor de telefoon. (Je kan niet deze ADSL verbinding voor deze prijs zonder telefoon afnemen). Zit bij TPG en die hebben net een boete gehad van $2 miljoen voor hun misleidende reclame, omdat ze niet hadden aangegeven dat die $30 per maand huurlijn er bij in zit. Helaas ondersteunt de telefooncentrale waar wij onze lijn vandaan hebben nog geen ADSL2+ via TPG....
 
Geen ADSL mogelijk hier... alleen wireless. Voor een schandalig bedrag per maand, compared to al die andere aanbieders met ADSL.. Heb anderhalf uur met Telstra aan de telefoon gehangen, waarom wel telefoon en geen ADSL, zelfde lijn toch... nah schijnbaar niet. Schandalig, 2012 en geen normale internet verbinding (&*##Y# ofziets, ik bedoel natuurlijk gewoon G*D*E*R*O*M*E!!
We wonen in de prachtige hills van Melbourne, kan me bijna geen mooier plekje voorstellen, dus slikken we dan maar... Alleen moet San wel van mijn laptop afblijven!! :D
 
Stevige actie..... Heb die behoefte ook wel eens, maar tussen droom en daad staan dan toch bij mij altijd de praktische bezwaren in de weg. Schijnt jij dus geen last van te hebben LOL
 
Vannochtend om 05:00 uur op weg naar mijn werk aan de kant gezet door de coppers!​
$ 916
Ik vraag niet om medelijden en hoef ook niet te horen dat het mijn eigen schuld is want dat begrijp ik ook wel. Ben wel blij dat ik ff heb kunnen vloeken op een legale manier hier:D
Ps.Ik wil niet per defenitie verwijzen naar voor gaande discussie's:rolleyes: ,maar de agent die mij de boete uitschreef gaf me de tip om dit aan te schrijven hahaha:D .​
 
Tering... Dat is een forse. Hoe hard reed je?*



* Reed je op de motor met een wheelie door rood met 250 km/u terwijl je bewust een agent wilde aanrijden? ;)
 
Back
Top