M5
Moderator
Ja dat mag wel,maar niet langer als 3 maanden. Na die periode moet je je rijbewijs veranderen. Ik heb 2 jaar in Victoria gereden op mijn QLD rijbewijsMag dat niet dan?
Ja dat mag wel,maar niet langer als 3 maanden. Na die periode moet je je rijbewijs veranderen. Ik heb 2 jaar in Victoria gereden op mijn QLD rijbewijsMag dat niet dan?
Ik hoop het. Mijn Qld rijbewijs is geldig tot 2015(had hem net vorig jaar niet wetend verlengt ) In QLD kun je gewoon naar department of transport gaan en ze regelen het meteen. Hier gaat alles op afspraak bij Vic Roads. Eerste plekje dat ze vrij hadden is 13 juliAls je een ID = rijbewijs hebt betaald tot ....example 2014 dan laat je deze meestal omzetten in de nieuwe staat waar je woont.
Meestal doen ze niet moeilijk en kost het je niets.
Mijnne ging van NT tot 2015, hier in Noosa overlaten zetten in QLD en kostte me niks.
Das in jouw geval niet moeilijk natuurlijk. Jack bij de balie.vrouwtje kijkt op en Angry nativesEffe die lady pushen achter de balie..... van mijn ID is bij lange niet verlopen en vragen.
Was 10 dagen te laat met betalen van de car rego De persoon die mijn mail in QLD doorstuurt was vergeten dat stickertje op te sturen 6 weken terug Zelf dacht ik dat het voor 12 juli moest. Had het met Lin er nog over van de week!ps; vraag me nog steeds af waar die andere $600,- voor waren..
Ach, wel weer een mooi verhaal om bij de open haard/barbecue/op hrt forum te vertellen.... en dat is priceless
Zo is het! Brand is ergerAch, wel weer een mooi verhaal om bij de open haard/barbecue/op hrt forum te vertellen.... en dat is priceless
Ik wil graag even klagen over ...........
TSjeee, komt ze eindelijk weer terug zit ze een potje te zeuren in het G%^^v&*me topic.
Dit is het G^&*domme topic ...niet het potverdorie topic ..snappie.
Kan iemand de post van lady Gwen in het "zeur topic" zetten.
Sommige snappen er ook helemaal niks van..................
Jack
ps; just kidding Gwen..... you're welcomenot