Go#verdomme......

En dat om 5.00 AM....en uhhh...ik ben niet nieuwsgierig ...maar een beetje wel....waar zijn die resterende 600$ voor??
Hoe dan ook: Aanvechten!!! Is gewoon de procedure hier!
 
  • Like
Reactions: M5
Trouwens.....ik heb dus een VIC rijbewijs voor 10 jaar( $160) en als ik besluit om naar een andere staat te verhuizen, zeg volgend jaar...moet ik alweer betalen voor een rijbewijs? Het is niet een groot bedrag maar toch....zakkenvullers!!
 
  • Like
Reactions: M5
Als je een ID = rijbewijs hebt betaald tot ....example 2014 dan laat je deze meestal omzetten in de nieuwe staat waar je woont.
Meestal doen ze niet moeilijk en kost het je niets.
Mijnne ging van NT tot 2015, hier in Noosa overlaten zetten in QLD en kostte me niks.

Effe die lady pushen achter de balie..... van mijn ID is bij lange niet verlopen en vragen.
Vragen is tegenwoordig ook gratis.
Dan kun je nog altijd rond gaan swingen met een baseball bat.

Cheers,

Jack>:D
ps; vraag me nog steeds af waar die andere :D $600,- voor waren..:D
 
Als je een ID = rijbewijs hebt betaald tot ....example 2014 dan laat je deze meestal omzetten in de nieuwe staat waar je woont.
Meestal doen ze niet moeilijk en kost het je niets.
Mijnne ging van NT tot 2015, hier in Noosa overlaten zetten in QLD en kostte me niks.
Ik hoop het. Mijn Qld rijbewijs is geldig tot 2015(had hem net vorig jaar niet wetend verlengt:confused: ) In QLD kun je gewoon naar department of transport gaan en ze regelen het meteen. Hier gaat alles op afspraak bij Vic Roads. Eerste plekje dat ze vrij hadden is 13 julio_O

Effe die lady pushen achter de balie..... van mijn ID is bij lange niet verlopen en vragen.
Das in jouw geval niet moeilijk natuurlijk. Jack bij de balie.vrouwtje kijkt op en :eek: Angry natives:D

ps; vraag me nog steeds af waar die andere :D $600,- voor waren..:D
Was 10 dagen te laat met betalen van de car rego:confused: De persoon die mijn mail in QLD doorstuurt was vergeten dat stickertje op te sturen 6 weken terug:( Zelf dacht ik dat het voor 12 juli moest. Had het met Lin er nog over van de week!
 
Ach, wel weer een mooi verhaal om bij de open haard/barbecue/op hrt forum te vertellen.... en dat is priceless ;)
 
  • Like
Reactions: M5
Ach, wel weer een mooi verhaal om bij de open haard/barbecue/op hrt forum te vertellen.... en dat is priceless ;)

Voor de rest:
thumbnail.aspx


Mooi verhaal, recht uit het dagelijks leven. Jammer van dat bedrag...
 
Ach, wel weer een mooi verhaal om bij de open haard/barbecue/op hrt forum te vertellen.... en dat is priceless ;)
Zo is het! Brand is erger :)

Ps. Nog 1 keer "Go@#^*&#me, bijna een vliegticket....":D
 
Deze foto hierboven gebruikte ik in Darwin rond mijn huis.
Hou je snakes , spiders en al het andere ongedierte weg van je huis.
Ik bedoel VER weg van je huis zelfs mijn buren begrepen het. :po_O (the wankers)
Jack>:D
 
Ik wil graag even klagen over het internet in deze wereld waar ik toch oh zo verslaafd aan ben! Probeer je te skypen met iemand uit Indonesië, valt de verbinding constant weg :mad:. Zoooo frustrerend!!

Hoe is het internet in Oz nu ondertussen, want twee jaar geleden was dat ook nog niet zoveel soeps..
 
Ik wil graag even klagen over ...........

TSjeee, komt ze eindelijk weer terug zit ze een potje te zeuren in het G%^^v&*me topic.
Dit is het G^&*domme topic ...niet het potverdorie topic ..snappie.
Kan iemand de post van lady Gwen in het "zeur topic" zetten.
Sommige snappen er ook helemaal niks van..................:D

Jack>:D
ps; just kidding Gwen..... you're welcome not :cool:
 
We kunnen Gwen haar post herschrijven met krachtige termen of antwoorden met krachttermen. En ik kies voor het laatste:

Ja Gwen het internet is nog steeds G#*domse traag als dikke stront. Het is verschrikkelijk dacht nu we niet meer in de bush wonen het internet wel beter zou zijn. Nou G#@* domme niet dus het is zelfs erger dan in de bush. En helaas zijn we nog steeds aangewezen op wireless. De internet frustratie is erg groot.
 
GVD kei gaaf man vandaag!! Gewoon QLD Open Driver Licence gekregen zonder writting of practical test te doen :) Was binnen 30 min klaar bij het Department of Transport.

Hey Gwen, welkom terug!

De kwaliteit van het internet is zeer goed als je Telstra neemt, hier in Noord Queensland tenminste dan. Ik skype zelfs via mijn iPhone op mijn MacBook via Telstra zonder problemen..

Als je OZ mist dan moet je hier gewoon heen komen en lekker zien waar het leven beland ;-)!
 
TSjeee, komt ze eindelijk weer terug zit ze een potje te zeuren in het G%^^v&*me topic.
Dit is het G^&*domme topic ...niet het potverdorie topic ..snappie.
Kan iemand de post van lady Gwen in het "zeur topic" zetten.
Sommige snappen er ook helemaal niks van..................:D

Jack>:D
ps; just kidding Gwen..... you're welcome not :cool:

Hi Jack.. You haven't changed a bit! Haha.
 
Back
Top