Go#verdomme......

word net gebeld door SA dat we geen preferred seats meer krijgen (dus extra beenruimte) omdat ze van vliegtuig wisselen. Stel ik de vraag of ik dan wel de kosten terugkrijg (75 euro) beweren ze glashard dat we er niets voor betaald hebben!!!

Maar een boos mailtje gestuurd met de factuur en gezegd dat ik mijn geld terug wil. :mad:
 
Jezus... In plaats van dat ze aangeven "dit kunnen we niet terugzien. Kunt u ons de factuur sturen dan zoek il het uit."
Zo een reactie. Klantenservice af en toe...
 
Hebben nu 6x met ze gevlogen naar singapore/austalia en altijd perfecte service. Aan boord en op de luchthavens. Maar de hollandse tak is wellicht al iets te verhollandst. Ik zou even kijken hoe het loopt en afgehandeld wordt. Anders een klacht indienen. Wellicht sleep je er nog wat leuks uit ;)
 
Hebben nu 6x met ze gevlogen naar singapore/austalia en altijd perfecte service. Aan boord en op de luchthavens. Maar de hollandse tak is wellicht al iets te verhollandst. Ik zou even kijken hoe het loopt en afgehandeld wordt. Anders een klacht indienen. Wellicht sleep je er nog wat leuks uit ;)


Kreeg nu een mailtje terug dat ik het creditcard afschrift moest sturen... Welkom in 2012 we doen we niet meer aan papieren afschriften. Maar een screenshot uit 'mijn ING' gestuurd.

Ik hoef er niets leuks uit te hebben. Eigenlijk wil ik gewoon die stoelen met extra ruimte terug maar omdat dat niet kan dan toch minimaal het geld wat ik ervoor betaald heb.
 
Groot gelijk. Ze behandelen je op een incorrecte manier, dus mag dat gecompenseerd worden. Om te beginnen óf je geld terug óf toch die stoelen, daarnaast op z'n minst een excuus.

Misschien is er nog een plekje vrij in de cockpit... met voldoende beenruimte;)
Als je binnenkomt: NIET de piloot begroeten met Hi-Jack!:)
Smakelijke vlucht toegewenst!
 
Wees positief! Ben je positief dan komt het vanzelf naar je toe. Je hebt je gelijk gehaald, dus een overwinning in the pocket:))

We zijn ook positief. Als we uiteindelijk het geld toch niet terug zouden krijgen dan hadden we er ook niet wakker van gelegen.

Al is het voor mij geen overwinning. Ik vind het nog steeds een beperking van mijn verlies ;) . (verlies van de fijne plek die ik dacht gereserveerd te hebben...).

daarnaast op z'n minst een excuus.

!

In het laatste mailtje nog de regel 'Bedankt voor uw begrip.' Deze zullen we maar opvatten als een excuses :up:
 
Ik vind het nog steeds een beperking van mijn verlies ;)
Wauw love that one mate:)

Allways keep in the back of your mind! No matter what you do, every step you do/made in live will be judged bij people. For those people youwill never made the right dessicion. Just follow your hart or dreams, and the rest will follow automaticlly:)
 
Vanmiddag operatie aan mn ooglid gehad en heb nu verdomd veel pijn.. Jack, scheld jij even voor mij?? Ben je veel beter in dan mij
 
We zijn ook positief. Als we uiteindelijk het geld toch niet terug zouden krijgen dan hadden we er ook niet wakker van gelegen.

Al is het voor mij geen overwinning. Ik vind het nog steeds een beperking van mijn verlies ;) . (verlies van de fijne plek die ik dacht gereserveerd te hebben...).



In het laatste mailtje nog de regel 'Bedankt voor uw begrip.' Deze zullen we maar opvatten als een excuses :up:

Ik geloof in "brutalen heersen de wereld", je moet voor extra compensatie vragen. Je hebt bij hun geboekt, omdat je de mogelijkheid had tot het kiezen van je stoelen en extra beenruimte. Dat ontnemen ze je. Omdat SA staat voor een optimale klantvriendelijkheid en vliegbeleving is het belangrijk dat je compensatie krijgt voor het ontnemen van de service waar je bij het boeken wel recht op had en voor geboekt had. Om ook in de toekomst tevreden met SA te blijven vliegen verwacht je daarom compensatie, waarbij de winst voor SA is dat ze een tevreden levenslange klant hebben.
 
Ik geloof in "brutalen heersen de wereld", je moet voor extra compensatie vragen. Je hebt bij hun geboekt, omdat je de mogelijkheid had tot het kiezen van je stoelen en extra beenruimte. Dat ontnemen ze je. Omdat SA staat voor een optimale klantvriendelijkheid en vliegbeleving is het belangrijk dat je compensatie krijgt voor het ontnemen van de service waar je bij het boeken wel recht op had en voor geboekt had. Om ook in de toekomst tevreden met SA te blijven vliegen verwacht je daarom compensatie, waarbij de winst voor SA is dat ze een tevreden levenslange klant hebben.
Brengt wel veel onnodige negativiteit in je leven. Waar gaat het nou eigenlijk over he. Loslaten en vrolijk verder leven zou ik zeggen (al is dat vaak nog lang niet zo makkelijk).
 
In principe helemaal mee eens, maar wel na de Afweging van de verwachte uitkomst, slagingslans en de moeite die je erin moet steken en dat je niet zomaar over je heen moet laten lopen. Ik had het toch enkele minuten gegeven :)
 
In principe helemaal mee eens, maar wel na de Afweging van de verwachte uitkomst, slagingslans en de moeite die je erin moet steken en dat je niet zomaar over je heen moet laten lopen. Ik had het toch enkele minuten gegeven :)

klopt, maar we hebben toch ook al wat extra's gekregen in de vorm van 20 kg extra bagage en daarnaast moet er geen vlaggetje achter mijn naam komen te staan en dat ik straks extra gecontroleerd word met bijvoorbeeld handbagage / laptoptas, waar toch meer in gaat passen dan een laptop ;)
 
Nu heb ik een echte GODVERDOMME eigen schuld dikke bult! 6 punten op mijn rijbewijs in 1 klap, lekker net mijn internationale zonder punten ingeruild voor een Auzzie one :-(. Wel met stijl in een HSV Senator, maar niet leuk.

Nu 0 fouten maken, anders ben ik hem kwijt :-(!
 
Back
Top