Gwen
XPdite Sponsor
Jeetje, de tekst van die vriendin.. Echt hartverscheurend. Vind het zo knap hoe mensen vaak net na zoiets verschrikkelijks al zulke dappere teksten kunnen schrijven.
Jeetje, de tekst van die vriendin.. Echt hartverscheurend. Vind het zo knap hoe mensen vaak net na zoiets verschrikkelijks al zulke dappere teksten kunnen schrijven.
Precies en helemaal mee eens! Maar goed de reacties is mens eigen denk ik en ook de gedachte van dat het jouw niet zal over komen. Het is het zelfde als al die drama denk ik wanneer een van onze soldaten in Afghanistan omkomt! Heb zelf ook een tijd in het leger door gebracht en je kent de risico's als je uitgezonden word, en thats part of the package! Ga je werken bij de politie,brandweer of ga je de verzorging in weet je dat je tegen wat narigheid aan kan lopen Tuurlijk erg triest wanneer mensen komen te overlijden. Mensen weten waar ze mee bezig zijn en kennen de risico's, niets word ze opgedrongen en het is dus hun eigen keuze om die risico's te nemen. Persoonlijk heb ik er dus niet zo veel medelijden mee, ondanks dat ik het echt wel triest vind, maar dat is het risco van het vak of in dit geval hobbyMjah, ik snap het ook niet om eerlijk te zijn. Het is een compleet idiote reactie van mensen die niet begrijpen dat de natuur gewoon zo in elkaar zit.