Go#verdomme......

Nu heb ik een echte GODVERDOMME eigen schuld dikke bult! 6 punten op mijn rijbewijs in 1 klap, lekker net mijn internationale zonder punten ingeruild voor een Auzzie one :-(. Wel met stijl in een HSV Senator, maar niet leuk.

Nu 0 fouten maken, anders ben ik hem kwijt :-(!

Wat heb je misdaan? Of was dat de prijs voor het inruilen ;)
 
€&!?@/&"@ zie er net uit als een klein monstertje!!! Net wakker en mijn geopereerde ooglid is zo dik dat ik m nog maar heel klein stukje open krijg..
 
in NL had ik helemaal geen punten met een open rijbewijs en ook nooit een puntensysteem gehad. Als ik nu 1 fout maak de komende 3 maanden voor wat dan ook dan ben ik mijn rijbewijs kwijt. Je krijgt 12 punten in totaal, maar als je meer als 3 punten in eens krijgt ben je dus ook de klos. Boute was $466 dus dat viel mee, betaalde graag het dubbelen zonder punten te verliezen.

Het is hier extreem streng met regels in alles, maarja zolang je je aan de regels houdt heb je nergens last van LOL.
 
466 viel inderdaad mee, zoiets ben je denk ik in NL ook kwijt. (gelukkig nog niet meegemaakt)

Straks ga je zo gefocust op je snelheidmeter rijden dat je niet meer naar buiten kijkt en op die manier een ongeluk maakt en je rijbewijs verliest... :D.
 
:D
Straks ga je zo gefocust op je snelheidmeter rijden dat je niet meer naar buiten kijkt en op die manier een ongeluk maakt en je rijbewijs verliest... :D.
Kijk maar uit met wat je zegd,:rolleyes: een onderwerp als dit ligt voor een aantal leden hier op Xpdite vrij gevoelig hier:confused: voor dat je het weet heb je een hele groep van die brave rakkers op je dak, :D van die types die zogenaamd nooit iets fout doen:D :D

BIG Cheers;)
 
En Gwen beterschap met je oog, hopelijk is ie snel weer genezen.
Thanks!!
Dat wordt morgen iig met de trein en bus naar mijn werk ipv auto.. Want als ik toevallig een ongeluk oid zou krijgen, dan ben ik denk ik niet eens verzekerd met zo'n half oog o_O
 
:D Kijk maar uit met wat je zegd,:rolleyes: een onderwerp als dit ligt voor een aantal leden hier op Xpdite vrij gevoelig hier:confused: voor dat je het weet heb je een hele groep van........................BIG Cheers;)

5 jaar geleden reed ik van een parkeerplaats af.
Komt er een mafkees aanrijden ...hangend uit zijn auto raam en roept naar mij tegelijk zwaaiend met zijn vinger, "Bloody tourist".
Dacht bij mezelf, 'waar heeft die last van'.
G6*&v^&me , reed per ongeluk aan de verkeerde kant de parkeerplaats uit.

Zal het nog erger maken, (helaas echt gebeurd).
Midden in Palmerston - NT
Sta voor een stoplicht te wachten.
Ik had het erg druk.........
Wat duurd het lang voor dat ding op groen springt en wat staan ze ver weg van deze kruising.
Waarom staan ze omgedraaid.
Sta ik g&*ver*(me aan de verkeerde kant van de weg te wachten op de stoplichten.
Snel met mijn 4liter in zijn achteruit , gelukkig niemand achter mij en snel naar links.
Ik bescheurde het..............
Ik vertelde dit aan mijn mate op werk, hij kwam niet meer bij en ik lag ook dubbel van deze stupidity.
:D bloody Dutchman.imagesCAL19JB0.jpg

Cheers,

Jack>:D
 
Zal het nog erger maken, (helaas echt gebeurd).
Midden in Palmerston - NT
Sta voor een stoplicht te wachten.
Ik had het erg druk.........

Snel met mijn 4liter in zijn achteruit , gelukkig niemand achter mij en snel naar links.


Jack>:D

Jack, als er iemand achter je had gestaan had het ook alleen maar een'bloody tourist' kunnen zijn. De locals stonden al aan de andere kant ;)
 
Zat er op te wachten,



Gelukkig is afterbang wakker.

Welcome in Australia.

Jack>:D

No worries. Will not hold it against you ;)

Maar parkeerplaatsen zijn altijd link. Had het vorige maand ook weer een keer in de UK. Rijdt parkeerterrein. Denk, die gast gaat zo wel aan de kant... Dacht hij waarschijnlijk ook van mij. Toen schrok ik weer wakker! :)
 
Stickeren!

Ik zie het al voor me, een sticker van het formaat a4 met daarop: DIT IS DE RUITENWISSER DOOS!
En dan een ongeluk rijden doordat je niet meer door je voorruit kunt kijken.
Of erger: als de troopers je zien, kost je meteen 36 punten;)
Bloody tourist! Haha
 
Back
Top