Go#verdomme......

GVD, zo'n k#t tekkel van een eindje verderop probeerde mijn 17 jaar oude poes te vermoorden :(

Ze rolden samen over straat en toen kon ze ontsnappen en onder mijn auto kruipen. Gelukkig ziet ze er redelijk ongeschonden uit. Niets ernstigs...
 
In de eerste seconde wel. Ben eigenlijk meer pissed op zijn baasje, zelfs tekkels (of juist) zijn te trainen. Pas stond tie nog op te scheppen dat zijn tekkels zonder pardon een kat aan durfde te vallen... Ach... Loslaten en stoicijns proberen te zijn:


"Say to yourself in the early morning: I shall meet today ungrateful, violent, treacherous, envious, uncharitable men. All of these things have come upon them through ignorance of real good and ill... I can neither be harmed by any of them, for no man will involve me in wrong, nor can I be angry with my kinsman or hate him; for we have come into the world to work together..."
 
schater.gif
 
Ze kijken hier inderdaad iets anders tegen honden en katten......
Honden zijn ok, en katten haten ze.....
Nou, voorlopig heb ik meer last van al die godvergeten klote honden om ons heen die bij elke scheet weer moeten blaffen!!

En het lijkt wel of echt iedereen een hond heeft
 
Grote stoomwals, platte...
tekkels
baasjes
□ beiden
(Kruis aan wat van toepassing is, slechts één antwoord mogelijk)

Persbericht:
Perplexe tekkelbezitter platgereden door doorgedraaide buurman
Na een onbetekenend voorval over de houding van de worst-op-pootjeshond kwam volgens onze zegsman de boze buurman aangereden in een stoomwals, waarmee hij het slachtoffer achtervolgde en vervolgens klemreed. Het slachtoffer is in ernstige toestand opgenomen in het plaatselijke ziekenhuis...
...
...
...
...
Kamer 1 t/m 17 :D:D:D
 
GRmmbbllll welke team bij Apple heeft zitten kl#ten met de tab's in Safari 6 ?!?!?! Willen ze die even aan zijn noten opknopen aan een hoge boom?

Change is NOT always good. Als iets werkt laat het dan met rust!
 
GRmmbbllll welke team bij Apple heeft zitten kl#ten met de tab's in Safari 6 ?!?!?! Willen ze die even aan zijn noten opknopen aan een hoge boom?

Change is NOT always good. Als iets werkt laat het dan met rust!
Hè? Ik heb er meer mensen over horen zeuren, maar ik vind het wel prettig?
 
En wat is er grnmbfdsbd prettig aan dan? Nu moet ik helemaal ergens rechtsboven klikken voor een nieuw tabblad. En ben al zo RSI gevoelig. (ja of option+t)

Bah!
 
Daar is een snelkoppeling voor (cmd-t). Wat ik er zo prettig aan vindt is het pitchen. Als je uitzoomt (twee vingers naar elkaar toe op een trackpad) dan krijg je een overzichtje waar je doorheen kan scrollen om een tab te selecteren..
 
Maar met simbl kun je plugins laden waarmee de tabs weer normaal worden. Alleen werkt niet op Lion. Maar wil nog niet over naar Mountain Lion eigenlijk.
 
Back
Top