Go#verdomme......

Een kennis van me had eens een goede oplossing, hij was buschauffeur en werkte vaak 's nachts.
Overdag nam hij het geluid van de blaffende honden op en als hij te werk ging, speelde hij het weer af.
Duurde maar twee dagen.

groetjes Johan
 
Simpel maar effectief :D

Wij wonen in een appartement en hebbeal 2 jaar last van geluidsoverlast vaeen buurman...hardcore muziek. :(
 
Weer een goede reden om lekker te zeiken op Nederland. De 130km/h invoering! Kijk eens naar onderstaand en vertel of dit logisch en duidelijk is:

Ik rij elke ochtend van Den Haag Zuid (zeg maar bijna op het strand) naar Nieuwegein. De huidige situatie:

50 km/h van huis weg
70 km/h vanaf het Malieveld naar het begin van de A12
100 km/h tot net na het Pr. Claus Plein
120 km/h tot aan de spitsstrook
100km/h of 120km/h op de spitsstrook (afhankelijk of die open is)
120km/h na de spitsstrook tot aan de ring van Utrecht
100km/h tot aan de parallelweg
80km/h op de parallelweg
50km/h vanaf het Transferium naar het werk

Dit wordt:
50 km/h van huis weg
70 km/h vanaf het Malieveld naar het begin van de A12
100 km/h tot net na het Pr. Claus Plein, tenzij het tussen 19:00 en 06:00 uur is, maar wat de snelheid daarbuiten wordt is nog onduidelijk
120 km/h tot aan de spitsstrook tenzij het tussen 19:00 en 06:00 uur is, maar wat de snelheid daarbuiten wordt is nog onduidelijk
100km/h of 120km/h op de spitsstrook (afhankelijk of die open is) tenzij het tussen 19:00 en 06:00 uur is, maar wat de snelheid daarbuiten wordt is nog onduidelijk
120km/h na de spitsstrook tot aan de ring van Utrecht, behalve dat er nog niet bij elke oprit een bord 120km/h staat, dus misschien wordt het daar dan weer deels 130km/h???
100km/h tot aan de parallelweg
80km/h op de parallelweg
50km/h vanaf het Transferium naar het werk

En waarom???? Waarom niet gewoon 110km/h over de hele route?
 
Die hele 130k discussie is sowiezo vette onzin (vind ik). 100 of 110 of 120 is hard zat. Al dat woon werk verkeer wat zo nodig een streepje harder moet dan 120....

Al dat ge-emmer over 130 op de A2. Scheelt 3 minuten geloof ik op het hele stuk... 3 minuten :confused:
En dat ten koste van meer geluidshinder, meer stress, meer vervuiling en onze aarde nog sneller de grond in... Sigaar uit eigen doos van de PVV, nee dank u. Ik rij op de 130 stukken uit protest 100 of max 120.

Niet dat 10 km zachter nu direct de aarde redt. Maar het is een attitude. Een beetje minder ipv een beetje meer :mad:

Zo dat moest er ff uit ;)
 
hahaha, Ik rij niet uit protest (hier) op de linkerbaan. Rij gewoon keurig op de vrachtwagenbaan zeg maar ;)

Het is op de Mitchell en Kwinana wel opgevallen ja dat men op elke baan een eigen rijsnelheid aanhoudt zeg maar. En ook invoegen vanaf de oprit naar de snelweg is ook gewoon knippers aan en hop naar rechts.
 
Amerika dan.. heb er net 4,5 week rondgereden.. daar rijden ze zo ong. standaard links (op een weg in the middle of nowhere die zo ong. leeg is). Heel irritant. Mijn rechts-inhaalskills hebben zich afgelopen vakantie erg ontwikkeld dus.
 
Ik werk nu dik een jaar bij mijn huidige werkgever maar heb nog maar zelden zo'n stapel idioten in één bedrijf meegemaakt als hier!!!! Iedereen kan je vertellen wat niet mag, niet kan, en niet volgends DE regels is, maar niemand weet hoe het wel kan, wel mag, of wat DIE regels nou eigenlijk zijn. Stelletje incompetente brulapen :mad:
 
En dat op mijn vrije vrijdag. Uit die bloody mailbox op mijn iPhone en wel NU!

Zo, dat lucht op, goed initiatief van Jack dit topic :)
 
Ik werk nu dik een jaar bij mijn huidige werkgever maar heb nog maar zelden zo'n stapel idioten in één bedrijf meegemaakt als hier!!!! Iedereen kan je vertellen wat niet mag, niet kan, en niet volgends DE regels is, maar niemand weet hoe het wel kan, wel mag, of wat DIE regels nou eigenlijk zijn. Stelletje incompetente brulapen :mad:

What happened??
 
At the turn of the new century (2000), there were estimated to be 120 million sheep in Australia. Due to the effects of ongoing drought and lower demand for wool due to the wool stockpile, this figure has gradually fallen to the point where there is currently an estimated 100 million sheep in Australia.

Ik ben al tevreden met een paar van die 100 miljoen :rolleyes:
 
Amerika dan.. heb er net 4,5 week rondgereden.. daar rijden ze zo ong. standaard links (op een weg in the middle of nowhere die zo ong. leeg is). Heel irritant. Mijn rechts-inhaalskills hebben zich afgelopen vakantie erg ontwikkeld dus.

Je har jezelf ook de moeite kunnen besparen en links kunnen gaan inhalen. Is volgens mij niet verboden in de US is het (meestal?) "keep your lane".

Afterbang: motorrijden en 100 rijden? Pfft ;)
 
Volgens mij is de reden van al de verschillende snelheden om de schatkist te spekken. Je weet gewoon niet meer waar je hoe hard mag rijden met gevolg een prent. In Oz is het niet veel beter hoor, ook wegen van 80 naar 50 naar 60 naar 80 terug naar 70, een stuk 100 er ergens tussen in etc. De snelheid ligt welliswaar lager maar blijft annoying!
 
At the turn of the new century (2000), there were estimated to be 120 million sheep in Australia. Due to the effects of ongoing drought and lower demand for wool due to the wool stockpile, this figure has gradually fallen to the point where there is currently an estimated 100 million sheep in Australia.
Ik ben al tevreden met een paar van die 100 miljoen :rolleyes:

Wil niet weten wat je met die paar gaat doen..... schapeneuker

Jack>:D
 
hahaha, je bent weet terug op je oude niveau :up:

Maar, als je het echt wilt weten:

Een dikke trui breien. Kijk je wel eens naar de weersverwachting van Canberra?!?! :eek:

7905196276_9cfd258ea0_m.jpg
 
Damned, ik vind 10 / 15 graden snachts al te fris voor mijn vis.
Overdag hier rond de 28 graden, clear blue sky.
Welcome to the Sunshine coast.

Jack>:D
 
Back
Top