Go#verdomme......

Echt he. Sommige mensen..... Als je het niet eens bent met veranderingen die ik in de organisatie heb doorgevoerd dan is Facebook niet echt de methode om dat te ventileren.
zucht.png


zucht2.png

zucht3.png
 
Die staat nu ook op block en er is een mail naar mijn baas toe. Ik ga vanmiddag ook even met hem zitten om te kijken of ik die 134 (ongeveer nog) overuren die ik nog heb staan niet in 1x kan opnemen nu. Dat is meer dan voldoende om tot mijn nieuwe baan lekker wat anders te gaan doen. Ik heb namelijk geen zin om dit gezeik nog langer aan te moeten horen (helemaal omdat ze het nu ook begint uit te spreken hard op waar collega's bij zitten).
 
Gadsie :( Kan een mens zo naar beneden halen.. Wat kinderachtig zeg!! Zou toch denken dat je met volwassenen werkt.. Succes, hopelijk kan je je overuren opnemen en lekker gaan genieten. En ik hoop dat jouw collega's flink op hun vingers getikt worden voor de actie. Kan echt niet, laat mensen gewoon in hun waarde..
 
Jakkes wat kinderachtig.... nooit leuk.
Tja sommige mensen kunnen het niet laten anderen zwart te maken. :(
Sterkte!
 
  • Like
Reactions: FOL
Mjah, ik kan er wel wat mee winnen verder. Ik ga als de baas niet ingrijpt in ieder geval kijken of ik via de rechtsbijstand voor elkaar kan krijgen dat ik hier beter van wordt. Voor de rest ga ik er geen all-out-office-war van maken, kost veel te veel energie.
 
:eek: Belachelijk dat zou je toch niet zomaar verwachten van volwassen mensen. Errug lastig om niet keihard terug te gaan schreeuwen lijkt me :confused: Heel goed dat je dat hier doet! fb vriendjes met collega's vind ik altijd een beetje dubbel, tenzij ik echt veel met ze om ga in prive anders nee bedankt. Ik zie je al genoeg op t werk is mijn reactie dan. Ook heb ik wel vaker collega's van fb afgegooid omdat ik andere berichten hoorde, ook dan ben ik niet te beroerd om uit te leggen dat ik ze niet op fb hoef. Ik ben liever een onaardig maar eerlijk mens op z'n tijd, dan dat iemand mijn 'prive' kan gebruiken op t werk :D
 
Wat een gedoe, gezeur, jaloezie(?). Hoop dat ze op haar donder krijgt voor dit kinderachtig gedrag! Nog ff en dan ....hupsakee ...je visum valideren!!!!
 
:eek: Belachelijk dat zou je toch niet zomaar verwachten van volwassen mensen. Errug lastig om niet keihard terug te gaan schreeuwen lijkt me :confused: Heel goed dat je dat hier doet! fb vriendjes met collega's vind ik altijd een beetje dubbel, tenzij ik echt veel met ze om ga in prive anders nee bedankt. Ik zie je al genoeg op t werk is mijn reactie dan. Ook heb ik wel vaker collega's van fb afgegooid omdat ik andere berichten hoorde, ook dan ben ik niet te beroerd om uit te leggen dat ik ze niet op fb hoef. Ik ben liever een onaardig maar eerlijk mens op z'n tijd, dan dat iemand mijn 'prive' kan gebruiken op t werk :D
Inderdaad! FB en collega's kan lastig zijn. Ik heb het ook altijd strict gescheiden gehouden. Heb nu een ongeloofelijk super team waar ik ook prive mee afspreek, dus sommigen nu wel op fb, maar als het niet meer leuk is verwijder ik ze gewoon weer.
 
Zo.... Leuk man onderwijsinstellingen. Blijkbaar zit de Uni v Leiden nogal in de zak van Microsoft. Geen Silverlight? Dan geen video hoorcolleges. Dat is blijkbaar veranderd in versie 6 van mediasite (zo heet ie opnametroep) dus ik ben benieuwd of ze willen upgraden. Zo niet dan kunnen we dus ook nog een laptop gaan meenemen :(
 
Je wilde het op je iPad kijken bedoel je? Want op Mac OS X draait het gewoon. Alleen voor iOS is er geen versie nee...
 
Back
Top