Go#verdomme......

Nee, in dit geval MS ;)

(al lopen de meningen zoals altijd nogal uit één, is het nu MS die geen goede versie wil maken van Silverlight, of wil Apple niet toestaand dat applicaties een virtueel platform opbouwen binnen de browser...)
 
Omfg.... Onze Facebook-spammer ontkent alles en liegt de directeur voor..... Die was overigens heel correct: officiële derde waarschuwing en ze gaan haar weghalen uit die functie.
 
Omfg.... Onze Facebook-spammer ontkent alles en liegt de directeur voor..... Die was overigens heel correct: officiële derde waarschuwing en ze gaan haar weghalen uit die functie.
Derde waarschuwing al... repeat offender dus. Uiteraard ontkent ze alles. Ze mag blij zijn dat ze er niet uitligt.
 
je had toch schermafdrukken? Dan kan ze liegen wat ze wil, maakt ze het alleen maar moeilijker voor zichzelf. Zo'n baas vindt het al niet leuk als de ene mederwerker de andere medewerker lastig valt, maar dat gaat in principe nog buiten hem om. Hij kan het echt niet hebben als een medewerker hem persoonlijk voor gaat liegen. Dan is ze zo klaar.
 
je had toch schermafdrukken? Dan kan ze liegen wat ze wil, maakt ze het alleen maar moeilijker voor zichzelf. Zo'n baas vindt het al niet leuk als de ene mederwerker de andere medewerker lastig valt, maar dat gaat in principe nog buiten hem om. Hij kan het echt niet hebben als een medewerker hem persoonlijk voor gaat liegen. Dan is ze zo klaar.
Jazeker, en haar reactie was blijkbaar "mijn facebook zal wel gehacked zijn". Bedenk je dat even goed. Je Facebook gehacked en dan staan er persoonlijke aanvallen op naar iemand waar je mee samenwerkt....

Anyway, eind goed al goed, geen aandacht verder meer aan besteden.
 
Fijn om te horen dat het zo is afgelopen.
Hopelijk ben je nu van dat gedoe af en kan je nog een paar dagen daar prettig werken. :up:
 
Omfg.... Onze Facebook-spammer ontkent alles en liegt de directeur voor..... Die was overigens heel correct: officiële derde waarschuwing en ze gaan haar weghalen uit die functie.
Zo, dus vaker? Goed van de directeur dat hij zo reageerd. Straks lekker een maand valideren, heerlijk!
 
@Koffiemetmelk Uhu, ze doet dit dus vaker blijkbaar.

Even een andere rant, Apple.... Waarom doe je me dit aan. Als ik een vault wil maken van mijn foto's via Aperture, dan ga je toch niet klagen dat ik te weinig ruimte heb op mijn bron disk. Ik maak die vault juist omdat ik daar te weinig ruimte heb en wat moet gaan opschonen :(
 
Love apple lots & lots!!! (but I'm not really happy with Itunes... didn't say that out loud though;) )
 
Ik heb overigens ook een iphone, ipad, macmini. Maar geen fanboy, vooral die verschrikkelijke itunes inderdaad :)
 
Schrijf dit nu op mijn vaders ipad.. Die is helemaal fan van apple maar ik vind t allemaal niet zo super. Vooral iphone niet. Zal vast goed spul zijn maar ik vind t gewoon niet handig werken. Al is deze ipad toch wel fijn.
 
Ja dat ligt dan niet zozeer aan de iPad als wel aan de forumsoftware.

@Zwerver: Fix dat even :) Ik kan op mijn iPhone ook alleen maar de smilies maken die ik uit mijn hoofd ken!
 
Back
Top