Go#verdomme......

Ja dat ligt dan niet zozeer aan de iPad als wel aan de forumsoftware.

@Zwerver: Fix dat even :) Ik kan op mijn iPhone ook alleen maar de smilies maken die ik uit mijn hoofd ken!
Wrong person you're kicking mate :) Lost moet zorgen dat mce ook werkt op de iPad ;) Lijkt erop dat de versie van TinyMCE die meegeleverd wordt gewoon niet goed werkt :p Kijk je namelijk met je padje op http://www.imathas.com/editordemo/demo.html dan zou het zo wel eens kunnen werken!
 
Net de aanslag motorrijtuigenbelasting binnen voor de motor
19% NEGENTIEN PROCENT OMHOOG!
sterker nog
66% ZESENZESTIG PROCENT IN 6 JAAR!!!
En dan die BTW verhoging
En dan die benzineprijs aan de pomp
Ze jagen ons weg hier
STELLETJE DIEVEN!!
:mad::mad::mad::mad::mad::mad:
 
zelfs op afstand niet leuk: na 10 jaar in Haren te hebben gewoond is het niet leuk om op het nieuws te zien hoe de boel kort en klein wordt geslagen :(
 
Net de aanslag motorrijtuigenbelasting binnen voor de motor
19% NEGENTIEN PROCENT OMHOOG!
sterker nog
66% ZESENZESTIG PROCENT IN 6 JAAR!!!
En dan die BTW verhoging
En dan die benzineprijs aan de pomp
Ze jagen ons weg hier
STELLETJE DIEVEN!!
:mad::mad::mad::mad::mad::mad:


2 'old timers' in de schuur staan (van voor 1982) 0% omhoog. (zowieso 0% wegenbelasting)
Die benzineprijs is bizar ja, weet niet waarom dat nu zo hoog is. Moet er nog is een oorlogje uitbreken in Iran ofzo. Weet je helemaal niet waar je het zoeken moet.

Laten we hopen dat het de 'groene economie' stimuleert en er meer en beter ander vervoer komt..
 
Ja dat ligt dan niet zozeer aan de iPad als wel aan de forumsoftware.
De forumsoftware werkt prima hoor, het probleem ligt bij de iPad. ;)

Hopelijk wordt dit probleem in een volgende forumversie opgelost.

Tot die tijd: http://itunes.apple.com/au/app/chrome/id535886823?mt=8

Ik heb net iets langer dan twee jaar een iMac 27". HE-LE-MAAL GE-WEL-DIG! Twee producten waar Apple van mij morgen mee mag stoppen: iTunes (wat een drama) en Safari.


EDIT:
Lees net dat Chrome onder iOS ook op Webkit draait.
 
De forumsoftware werkt prima hoor, het probleem ligt bij de iPad. ;)

Hopelijk wordt dit probleem in een volgende forumversie opgelost.

Tot die tijd: http://itunes.apple.com/au/app/chrome/id535886823?mt=8

Ik heb net iets langer dan twee jaar een iMac 27". HE-LE-MAAL GE-WEL-DIG! Twee producten waar Apple van mij morgen mee mag stoppen: iTunes (wat een drama) en Safari.


EDIT:
Lees net dat Chrome onder iOS ook op Webkit draait.
Doe mee een plezier :p Update TinyMCE eens voor de gein? Dan zie je dat het wel degelijk aan de software ligt :p


En Gwen weet gewoon niks van computers :p
 
2 'old timers' in de schuur staan (van voor 1982) 0% omhoog. (zowieso 0% wegenbelasting)
Die benzineprijs is bizar ja, weet niet waarom dat nu zo hoog is. Moet er nog is een oorlogje uitbreken in Iran ofzo. Weet je helemaal niet waar je het zoeken moet.

Laten we hopen dat het de 'groene economie' stimuleert en er meer en beter ander vervoer komt..

That's the way to go.
Ik vind het niet meer leuk hier... (in Nederland)
 
Ik gebruik iTunes niet zoveel meer (Spotify is nu default aan het worden) Maar Safari heb ik geen issues mee. Zit ook niet zoveel op internet :p
 
Back
Top