Go#verdomme......

Je werkcomputer is ook niet de aangewezen plek om blotedamesplaatjes te kwartetten, terwijl in menige bouwkeet wel de wurth-kalender een prominente plek heeft...
Misschien moet je toch een gooi doen naar de Global-chair.
Dan loopt de route wel via Oz naar de states ;).
 
Heel soms hoor ik iets en dan zegt me gevoel.....MORE!!.

Godverdomme man wat een mooie sound and music.

 
Djeeeez****** !@#$%^&*( Een van mijn ondergeschikten heeft het voor elkaar om een database krak te laten zeggen. Dat is dus DE database waar iedereen van afhankelijk is. Ding staat al vanaf 830 te recoveren maar man wat moet ik me inhouden om hem niet de oren te wassen....
 
Djeeeez****** !@#$%^&*( Een van mijn ondergeschikten heeft het voor elkaar om een database krak te laten zeggen. Dat is dus DE database waar iedereen van afhankelijk is. Ding staat al vanaf 830 te recoveren maar man wat moet ik me inhouden om hem niet de oren te wassen....
En dat onder jouw verantwoordelijkheid....
Is de Big Boss al langsgekomen?
 
En dat onder jouw verantwoordelijkheid....
Is de Big Boss al langsgekomen?
Nee gelukkig niet. Uiteindelijk is het mijn verantwoordelijkheid, maar aangezien ze een aantal mensen met de kennis die hier wel voor nodig is hebben weggesaneerd... kan ik dat nog wel weerleggen. Maar blij ben ik niet...
 
haha wij hebben de laatste week de auto van mijn pap daarvoor gebruikt. Gek genoeg ging die auto ook weer elke keer leeg! SOms wel vier keer per dag!
 
Met paps als chauffeur zeker!
Thanks daddy, what would have become of it without you.
uiteraard ;)
nee, serieus, er komt op een gegeven moment zo'n verzadigingspunt in het weggooien. Daarna lukt het gewoon niet meer! Met zo iemand in de buurt gaat het een stuk sneller
 
Per maand sowieso 22 uur minder werk voor mij, maar in de praktijk toch zo'n 70 uur minder :confused::mad: Bezuinigingen op werk.. Daar gaat mijn mooie spaar plan!!!!! Schrale oplossing tot nu toe: Veel spullen verkopen op marktplaats en bij mijn tante werken om een beetje in te kunnen halen. :(
 
@Lamarck: Ik begrijp het. Je kunt je soms irrationeel aan spullen hechten.

@Gwen. Balen joh! En je hebt die doekoes hard genoeg nodig. Fijn zo'n tante, kun je de schade beperken.
 
Vraag me al een tijdje af waar Jack is? Misschien toch wat stenen naar beneden gekomen op zijn voet zonder schoen en ligt hij thuis te recoveren?
 
Argh.. De Australische cultuur is heerlijk om in te leven, maar als je vanuit Nederland dingen moet regelen is het toch wel wat lastig af en toe. E-mails die niet worden beantwoord, en als ze al beantwoord worden duurt het laaaang
 
Vraag me al een tijdje af waar Jack is? Misschien toch wat stenen naar beneden gekomen op zijn voet zonder schoen en ligt hij thuis te recoveren?

No worries Yuud,

Jack heeft het een beetje druk, recoveren heb ik geen tijd voor.
Heb alle stenen omgedraaid zo valt deze steen niet op.
Zo is Johan ook weer tevreden :)
Jack verdwijnt niet van dit forum..>:D
Enjoy the photos......

Cheers from Noosa - Qld,

321013_463904673664717_1728600515_n.jpg553610_462927727095745_2048361295_n.jpg582512_462927903762394_891680945_n.jpg75341_455860471135804_1749329913_n.jpg314241_462927870429064_1142868616_n.jpg
 
Back
Top