Go#verdomme......

Echt heel vreemd allemaal. Very untypical SA. In alle keren OZ en Asia nooit zoiets meegemaakt met ze.

Nou, inflight zal je zeker wel bevallen, al is samen ziten natuurlijk wel half the fun! (of zit je wel naast elkaar maar aan opposite sides van het gangpad?)

we zitten 2 rijen achter elkaar...
 
Jeetje dat is toch zwaar KL%TE!!! Ben ik niet gewend van SA, hoop en duim dat ze ook snel inzien dat ze dom bezig en jullie GRATIS upgraden!!!!!
 
mmh ze reageren in elk geval wel snel. Reden is dat we door het vliegtuigwijziging op de plek van de reservepiloten kwamen en daar moesten we af. Ze gaan nu proberen een ander rijtje te blokken...
 
mmh ze reageren in elk geval wel snel. Reden is dat we door het vliegtuigwijziging op de plek van de reservepiloten kwamen en daar moesten we af. Ze gaan nu proberen een ander rijtje te blokken...
Reserve-piloten? Whahahahahahahahahahhaha.... sorry, maar gaan ze nu bij SA IPB-ers voor gewone klanten laten? Reserve-piloten is wel een heel onwaarachtig verhaal. Wat voor type vliegtuig is het dat ze meer dan 4 (de ruimte in een normaal vliegtuig in de cockpit) piloten nodig hebben? Sorry maar hier klopt niks van....
 
Of heb je overgeboekt naar deze maatschappij:
http://www.virgingalactic.com/
Reservepiloten is inderdaad een l**verhaal.
Ze hebben gewoon een planfout gemaakt en nu klopt er niks meer van de stoelindeling.
Of heeft Airbus een achterstand in de productie opgelopen?
 
Als t nou echt Niet Wil lukken kun je bij t inchecken nog proberen te veranderen. ALS dat ook Niet werkt.. in t vliegtuig lief aan je buren vragen. Hebben Wij ook gedaan de laatste keer... T Komt vast goed :)
 
Windows systemen.... beats me. Kom ik daarnet op kantoor, is mijn account gelocked... Geen aanleiding what so ever, maar gelukkig mag ik de jongens er zelf op aanspreken om het te unlocken.....
 
Windows systemen.... beats me. Kom ik daarnet op kantoor, is mijn account gelocked... Geen aanleiding what so ever, maar gelukkig mag ik de jongens er zelf op aanspreken om het te unlocken.....

Strange... Maar jij bent toch zo ongeveer de baas daar? Hoe kunnen ze de supermanadministratorbeheerdergrotebaas nou locken?
 
Godverdomme man, had ik de "Z" met een kleine z getikt.
By the way , ze hebben het wachtwoord al veranderd .


Jack>:D
 
heeft het vele bezoek aan dit forum daar misschien mee te maken :p
Nee :p want zo vaak kom ik hier niet overdag ;)

Strange... Maar jij bent toch zo ongeveer de baas daar? Hoe kunnen ze de supermanadministratorbeheerdergrotebaas nou locken?
Van deze afdeling IT ja :p Maar (nog :p) niet in Europa of zelfs Global ;)

Godverdomme man, had ik de "Z" met een kleine z getikt.
By the way , ze hebben het wachtwoord al veranderd .

Jack>:D
Owh was jij dat! Ik dacht al dat er zoiets aan de hand moest zijn :p

Maaruh, GVD vanochtend was het weer zover.... Vriend Jack, kap eens met mijn account te hacken!
 
vanochtend was het weer zover.... Vriend Jack, kap eens met mijn account te hacken!
Je werkcomputer is ook niet de aangewezen plek om blotedamesplaatjes te kwartetten, terwijl in menige bouwkeet wel de wurth-kalender een prominente plek heeft...
Misschien moet je toch een gooi doen naar de Global-chair.
 
Back
Top