Go#verdomme......

Serieus?!?

Deze keer wel Gwen
De hond heet Noah Sidonia.
Is van de buren maar speelt erg graag met onze boys.
Het is een grote goof maar heeft een hartje van goud.
Een prachtige lieve hond, hij is meer als welkom en dat weet hij al te goed.

481827_439478772773974_990958432_n.jpg
 
Super lieve foto!
Leuk Jack, dat jullie stallen aan het bouwen zijn :up:. Dan zien de stallen er in dit geval goed uit, haha.
 
GVD!!!!
vanochtend rechtsaf gegaan op een eenrichtingsverkeerweg. Zag meteen dat ik iets stoms deed en ben in paniek de berm in gedoken. Hek geraakt. Stomstomstom. Er stonden andere moeders te kijken, schaam me kapot.
Gelukkig iedereen ongedeerd maar de nieuwe auto is niet meer nieuw. En het is ook niet goed voor je zelfvertrouwen.
 
Maar....gelukkig geen gewonden! En ja..een blunder, fijn ben ik niet de enige niet perfecte mens!
 
Heb ik ook eens gedaan, midden in de nacht toen ik terug kwam van de kroeg (niet gedronken overigens). Er was geen verkeer en dan heb je in principe niemand om te "volgen", dus maakte de fout om aan de verkeerde kant van de weg te gaan rijden.
Gelukkig kwam er geen tegenliggend verkeer aan en kon ik via de middenberm snel naar de goede kant van de weg. M`n Aussie vrienden hebben me er nog maanden lang om uit kunnen lachen :p
 
Zolang je niet aan de verkeerde kant van het stoplicht staat te wachten voor het groene licht en je afvraagt waarom het licht zo ver weg staat en omgedraaid en wat al die auto's tegenover je doen met de neus jouw kant op .....dan doe je het nog zo verkeert niet.

(heb je zo iemand gezien in het verkeer...ja dat was ik)


Jack>:D
 
mmmmm fijn te horen dat ik niet de enige ben, maar ergens voelt het nog wel een beetje als net even anders: midden in de nacht op een lege weg je vergissen, of midden op de dag als het hartstikke druk is en met een meisje achterin tegen het verkeer in rijden. Dat soort fouten moet je niet te vaak maken. :oops:
Morgen weer met de auto naar het werk. Heb er helemaal geen zin in. :(

edit; weet iemand of je gewoon kunt rijden als je voorbumper wat wiebelt???
 
haihai.....gelukkig is er niemand gewond geraakt en het is rot voor je nieuwe auto, maaarrrrr...ff geduld..michiel is er bijna:D.
Wat betreft je wiebelende bumper: hij zegt dat er waarschijnlijk een paar klemmetjes zijn afgebroken en dat je die kunt laten vervangen. Hier in Nederland mag je gewoon met een wiebelende bumper rijden (hij valt er gelukkig niet zomaar af), zolang er geen uitstekende of scherpe delen aan zitten. We weten uiteraard niet of dat in Ozzie ook het geval is, maar we gaan er wel van uit;) Enne.....succes morgen, laat je niet gek maken:up:
 
:) dankje!
fijn dat michiel even meedenkt ;). Er zitten geen uitstekende delen aan en de lamp zit er nog op dus ik ga morgen toch maar gewoon met de auto naar het werk.
Die schade is irritant maar te repareren (indien nodig). De schade aan mijn zelfvertrouwen is wat groter geloof ik. o_O
 
Maak je maar geen zorgen over een wiebelende bumper...heb hier meer auto's gezien die na een ongelukje verder reden....geen haan die er naar kraait!
 
"Geen zorgen over die bumper........geen haan die er naar..........."
Oooohhh Oooh....Oooohhh ooh.

 
Back
Top