Nee lopende rekening..Nice!
Heb je het daar op een spaarrekening gezet?
ThanksGoed bezig!
29 days to go!!!
Op werk ook rustig aan het afronden. 26 maart mijn laatste dienst.
Wel heel vreemd dat ik met vrienden en familie niet weet of ik echt afscheid moet nemen, of dat het is 'tot over een half jaar...'. Ik denk dat ik maar voor het afscheid ga, aangezien ik de kans dat ik blijf groter acht, en als ik dan na een half jaar toch terug kom, is er geen man overboord. De andere kant op misschien wel.
29 days to go!!!
Houdt lekker gewoon beide opties open! Afscheid nemen is hoe dan ook moeilijk, of het nu voor "slechts" een half jaar is, of voor altijd. Hoewel afscheid nooit voor altijd is. Echte vrienden en zeker je familie zul je sowieso nog wel blijven spreken!29 days to go!!!
Op werk ook rustig aan het afronden. 26 maart mijn laatste dienst.
Wel heel vreemd dat ik met vrienden en familie niet weet of ik echt afscheid moet nemen, of dat het is 'tot over een half jaar...'. Ik denk dat ik maar voor het afscheid ga, aangezien ik de kans dat ik blijf groter acht, en als ik dan na een half jaar toch terug kom, is er geen man overboord. De andere kant op misschien wel.
Werken tot 26 maart en ondertussen nog veel afspreken met vrienden. Komend weekend nog naar een vakantievriendin die in Ede woont en nog een weekendje naar mijn beste vriendin in Zeewolde.Wow! Dat gaat snel zeg! Wat ga je nog doen de komende maand in Nederland?
Ja klopt.. Rondtrekken en telkens baantjes voor korte periode. En dan hopen dat ik zoek wat ik vind. Maar waarschijnlijk blijf ik dus langer dan een half jaar. En dat weet zo ongeveer iedereen behalve mijn teamleider .Het plan is dus om een half jaar naar Australië te gaan en te werken? Of mis ik iets?
Klinkt als een geweldig avontuur!Ja klopt.. Rondtrekken en telkens baantjes voor korte periode. En dan hopen dat ik zoek wat ik vind. Maar waarschijnlijk blijf ik dus langer dan een half jaar. En dat weet zo ongeveer iedereen behalve mijn teamleider .
Ik dacht trouwens ook iets te lezen over trouwen in je profiel? Of verwar ik je nu met iemand anders?