Gwen
XPdite Sponsor
Haha inderdaad, je hebt me verward met iemand anders denk ik..
HAHAHAHAHAHAHAhahahaha
Onze enige echte forum-menner!
Die gaat voorlopig nog niet trouwen, die wacht op de prince on the white kangaroo...
Haha inderdaad, je hebt me verward met iemand anders denk ik..
HAHAHAHAHAHAHAhahahaha
Onze enige echte forum-menner!
Die gaat voorlopig nog niet trouwen, die wacht op de prince on the white kangaroo...
Haha dat is nu al de 2e keer dat ik je verwar met iemand anders.Haha inderdaad, je hebt me verward met iemand anders denk ik..
Owh haha, dan heb je me niet verward met iemand anders. Maar dat was heel sarcastisch, hihi.Haha dat is nu al de 2e keer dat ik je verwar met iemand anders.
Even terug proberen te zoeken, en gevonden! Dit bedoelde ik dus:
Town Hall dacht ik ook Hardcore, maar Australische vriend zegt dat dat toch wel anders is dan gemeentehuis/wat je regelt bij een gemeentehuis. En ja Jack, ik ga trouwen in April.
Aaaah ik zie de foto niet.. Nu ben ik toch wel heel erg benieuwd!Uit zeer betrouwbare bronnen: Gwen's fiance
Dit is de foto:Aaaah ik zie de foto niet.. Nu ben ik toch wel heel erg benieuwd!
Vanwege long- en hart klachten is het voor mijn cliënt Gwenny raadzaam van woonomgeving te veranderen. Ik adviseer een verblijf in kuuroord Australië, voor een duur van ten minste 12 maanden. Uiteraard heeft zij baat bij deze behandeling, maar mochten na terugkeer de klachten terugkomen, neem dan weer contact met mij op voor een herhaalrecept
Getekend:
Dr. Hardcore
Haha, humor. Ik ga inderdaad bijna! Jeahh!!Niet stressen, niet goed voor je hart maar meen t wel zolang je niets weet heeft t geen zin om te stressen want misschien is t niets! Probeer t uit je hoofd te zetten want je gaat bijna!! Yeah!!!