Gwen's Lastavaza

Haha inderdaad, je hebt me verward met iemand anders denk ik..
Haha dat is nu al de 2e keer dat ik je verwar met iemand anders.

//Edit
Even terug proberen te zoeken, en gevonden! Dit bedoelde ik dus:
Gwen
Town Hall dacht ik ook Hardcore, maar Australische vriend zegt dat dat toch wel anders is dan gemeentehuis/wat je regelt bij een gemeentehuis. En ja Jack, ik ga trouwen in April.

Hey Kevin, Je moet Jack's posts maar even lezen, dan begrijp je deze reactie van Gwen wel;).

Maar bedankt voor de humor hoor!

Haha dat is nu al de 2e keer dat ik je verwar met iemand anders.

Even terug proberen te zoeken, en gevonden! Dit bedoelde ik dus:
Town Hall dacht ik ook Hardcore, maar Australische vriend zegt dat dat toch wel anders is dan gemeentehuis/wat je regelt bij een gemeentehuis. En ja Jack, ik ga trouwen in April.
Owh haha, dan heb je me niet verward met iemand anders. Maar dat was heel sarcastisch, hihi.

Uit zeer betrouwbare bronnen: Gwen's fiance ;)

Alex-Ryan-mcleods-daughters-2779248-800-600.jpg

Hmmm. Rijdt die tegenwoordig op een wit paard? Ennu,... Dat worden dan wel erg hoge stiletto's hoor!:D

Oeh die foto van Jack is echt heel ranzig :eek:.. Denk dat ik nachtmerries krijg vannacht :p.
Afterbang, jij zit redelijk goed! Haha. Toevallig vanavond weer lekker een avondje McLeods Daughters zitten kijken in bedje.

Even lichtelijk ongemakkelijk.. Was vanochtend in het ziekenhuis voor een rentest ivm mijn inspanningsastma. Elke keer deden ze alleen maar een longfunctie test, die altijd goed is in rust, dus daar had ik een piep aan. Keer om een inspanningstest gevraagd aangezien mijn klachten het laatste jaar alleen maar toegenomen zijn. Ben ik die rentest aan het doen, geeft de verpleegkundige aan dat mijn hartslag raar doet. Even telefoontje naar de arts en ik moet een ECG doen. Leuke is dan alleen, dat ze niet vertellen wat daarop te zien was.. Moet ik weer wachten tot volgende week dinsdag als ik afspraak bij de arts heb. Zag haar wel onder de test met haar hoofd schudden. Maar of dat nou betekende 'joh, net deed ie raar en nu doet ie gewoon.. zul je altijd zien' of 'oh oh, dat is niet goed..' .......???? Ik heb al wel vaker last gehad van mijn hart, en ook al eens bij huisarts geweest daarvoor, maar nooit echt iets mee gedaan verder. Heb veel overeenkomende klachten van een hartritmestoornis, maar de meeste daarvan kunnen ook bij de inspanningsastam horen, dus een beetje kip-ei verhaal.
Moeder meteen in de stress en ging meteen dingen vragen als 'je kunt je vliegdatum nog veranderen toch he'... Ik was rustig, maar nu net even wat minder, want ik wil gaan!!! En wel over 24 dagen..
Phoeh.. Even rustig worden

Da's balen joh!

Dr. Hardcore zal je een verwijsbriefje schrijven:
Vanwege long- en hart klachten is het voor mijn cliënt Gwenny raadzaam van woonomgeving te veranderen. Ik adviseer een verblijf in kuuroord Australië, voor een duur van ten minste 12 maanden. Uiteraard heeft zij baat bij deze behandeling, maar mochten na terugkeer de klachten terugkomen, neem dan weer contact met mij op voor een herhaalrecept

Getekend:
Dr. Hardcore
;)

Zonder gekheid: Ruis in een hartfilmpje betekent gelukkig niet altijd problemen met het hart. Het komt vaak genoeg voor dat het aan de apparatuur ligt en dan kan een vervolgonderzoek uitsluitsel geven.

Ik hoop voor je dat het meevalt. Hopelijk kan Johan die kangoeroe nog even 'in optie' voor je houden.

oeoe.....even balen ja, maar...wil niet altijd wat zeggen. over 24 dagen ga jij gewoon lekker naar australie, met of zonder doctors note! succes ermee!

Niet stressen, niet goed voor je hart ;) maar meen t wel zolang je niets weet heeft t geen zin om te stressen want misschien is t niets! Probeer t uit je hoofd te zetten want je gaat bijna!! Yeah!!!

Niet stressen, niet goed voor je hart ;) maar meen t wel zolang je niets weet heeft t geen zin om te stressen want misschien is t niets! Probeer t uit je hoofd te zetten want je gaat bijna!! Yeah!!!
Haha, humor. Ik ga inderdaad bijna! Jeahh!!

Alleen net wel te horen gekregen dat de partner van mijn oma kanker heeft.. Al even met verzekering gebeld of ze mij terug vliegen bij ernstige ziekte of overlijden, omdat ze niet officieel getrouwd zijn. Maar aangezien ze al jaren samenwonen ziet de verzekering dat als gelijk.
Vooral heel erg vervelend dat ik er niet kan zijn om de familie te steunen. Erg voor oma, en heel erg voor hem. Zelf heb ik echter totaal niets met de partner van oma, dus voor mijzelf is het niet zo erg verdrietig. Maar het doet altijd zeer als de mensen van wie je houdt pijn hebben.

Back