Gwen's Lastavaza

On the positive side: Vandaag even ziekenhuis lastig gevallen en hebben laten weten dat er op het hartfilmpje niets raars te zien was. Nu weet ik dat mijn hartslag gewoon af en toe raar doet, en dat zal ik ook nog wel eens goed uit laten zoeken, maar het is al jaren zo, dus ik ga nu gewoon lekker verder met mijn leven (en mijn reis!!).

Mooi dat er niets bijzonders te zien was op het hartfilmpje, kun je met een gerust hart naar Oz vliegen!
Naar bericht van de partner van je oma, sterkte!

Nog 23 dagen, fijn hoor! (Ik wil ook weer terug!!!)

Nog 23 dagen, fijn hoor! (Ik wil ook weer terug!!!)
Jaaaah ben ook echt aan het aftellen! Elke ochtend gaat er weer een kruisje op de zelfgemaakte kalender op mijn deur. Staat de datum op, en natuurlijk nog hoeveel dagen het is tot vertrek.

Heeft iemand eigenlijk enig idee hoeveel uur vantevoren je online in kan checken bij Cathay Pacific? Ik heb al een stoel op het oog, dus hopelijk kan ik die snel vastleggen, haha.

Heeft iemand eigenlijk enig idee hoeveel uur vantevoren je online in kan checken bij Cathay Pacific? Ik heb al een stoel op het oog, dus hopelijk kan ik die snel vastleggen, haha.

Een stoel is maar een stoel, Waar het om gaat is........je weet maar nooit wie er langs je gaat zitten voor de komende 24 uur.

OOHOOOOHH, DID SHE FART GWEN ??!!....Can you Smell It?.
fat.jpg

Meestal is het 24 uur, maar soms ook wel 48 uur. Staat vast wel op de website!

Australie... Waar je hart vol van is... Ik snap wel dat je moeder een hartig woordje met je wilde spreken. Anyway, komt goe, bijna weer een dagje minder! Wanneer ben je precies in Perth btw?

Hé Gwen, no worries hoor! Het komt goed. Denk maar aan wat komen gaat, dan ziet alles er weer veel rooskleuriger uit. Enne....je bent bijna verlost van de Hollandse kou!

Je bent hilarisch Jack :D. Het is inderdaad wie er naast je zit.. Ik wil ook altijd aan het gangpad, niet aan het raam, met 2 onbekende naast me, helemaal ingesloten :confused:.

Meestal is het 24 uur, maar soms ook wel 48 uur. Staat vast wel op de website!
Gevonden! Het is 48 uur :).

Wanneer ben je precies in Perth btw?
Van 18 tm 25 of 26 of 27e april.

Hé Gwen, no worries hoor! Het komt goed. Denk maar aan wat komen gaat, dan ziet alles er weer veel rooskleuriger uit. Enne....je bent bijna verlost van de Hollandse kou!
Zeg dat wel!! :cool:

hey gwen! balen van je oma's partner! dat zijn idd de moeilijke kanten van emigreren of in ieder geval voor lange tijd ver weg gaan. hopelijk verloopt het allemaal goed en kun je met een gerust hart gaan. begint nu op te schieten zeg. en fijn dat alles ok was met het hartfilmpje....toch een zorg minder. succes met de voorbereidingen nog en zoals edireliro al zei... nog even en je bent verlost van de kou hier. tis verdorie bijna lente en mn tuin ligt nog vol sneeuw!!

Om nog even terug te komen op de fysieke issues.. Vandaag bij de Longarts geweest voor uitslag rentest. Mijn longfunctie voor en na inspanning was hetzelfde, wat inhoudt dat ik geen inspanningsastma heb. Dik 4 jaar geleden heb ik testen moeten doen en was dat de aandoening die ik zou hebben en waar ik dus ook al meer dan 4 jaar medicatie voor gebruik... Even heel vreemd om nu dan ineens te horen dat die conclusie 4 jaar geleden dus onjuist was. De klachten zijn er echter wel, en in toenemende mate. Nu moet ik overmorgen naar de cardioloog. Wordt wel krap in deze laatste 16 dagen!
Mijn grootste zorg is dat er iets raars uitkomt wat mijn visum voor Australië in gevaar kan brengen in de toekomst. Maar dat zal allemaal vast wel mee vallen. Nu hoop ik gewoon dat ze de oorzaak van mijn klachten vinden en dat ze iets van medicatie hebben waardoor ik me geen oma meer voel.
Vooral mijn moeder wil zeker weten dat er niets raars aan de hand is met mijn hart, voordat ik ga.

Ik kan me eigenlijk al niet meer herinneren of ik verklaringen over mijn gezondheid in heb moeten vullen bij de visum aanvraag, en of ik dus officieel nog door zou moeten geven als daar iets in veranderd :confused:.

Hoi Gwen,
Succes donderdag bij de cardioloog, even spannend dus... Succes!
Nog niet teveel denken, what if... One step at a time!

Thanks guys :). Heb morgen middag nog gezellig lunch met een collega en van 17:00 tot do 11:00 werken, dus heb geen tijd om te gaan piekeren. Dat is wel fijn :p.

Komt goed :) als je dadelijk in het vliegtuig zit, doe je eventjes poeehhh :)

Back