Gwen's Lastavaza

Komt goed :) als je dadelijk in het vliegtuig zit, doe je eventjes poeehhh :)
Heb nu ook even zo'n poehhh moment.. Jeetje, 15 dagen is echt niet meer lang! Al die dingen die ik hier achter ga laten.. Moeilijk om te beseffen

een dag tegelijk dan wordt het vanzelf 4 april... succes morgen bij de cardioloog. en als je eenmaal naar oz gaat kun je altijd terug komen naar nl voor vakantie. geniet ervan meid!

:):):):)

Vandaag bij de cardioloog geweest. ECG, Echo en fietstest gehad en wat blijkt: Mijn hartje is oke :).

Klachten zijn er gewoon nog, en dat is wel wat minder, maar ik zie het positief in. Ga verder met mijn homeopatisch traject, en ik gok dat de reis ook ontzettend veel goed zal doen. Lekker weertje, dus veel buiten in de natuur en frisse lucht, weg van werk en de boerderijen op waar mijn conditie ook vast zal verbeteren.

Mama gelukkig ook weer gerust gesteld, dus ze zal me nu kunnen laten gaan ;).

Nog precies 2 weekjes en dan hang ik in de lucht!!

super! komt helemaal goed dus. en zeker weten dat de australische buitenlucht je goed zal doen... het geeft mij in ieder geval altijd meer energie. ben de winter wel moe hier in nederland en slaap het liefst elke dag uit... in australie stond ik altijd om 6uur fris en fruitig aan de rand van mn bed en kon de hele wereld aan. nog 2 weekjes volhouden en dan kun jij ook lekker gaan genieten daar....
groetjes nicole

Jeetje wat heb ik veel gemist! En wat een achtbaan heb jij gehad, niet te geloven.. Kan me voorstellen dat t allemaal er spannend was (en is)!! Niet vergeten om je papiertje voor 2e jaar WHV uit te printen kan geen kwaad om die in te laten vullen als you go. Als de postcode oké is (vet gedrukt) en de mensen waarbij je verblijft een tuintje hebben (bijna iedereen heeft dat!) en jij bv voor de tuin zorgd tegen kost en inwoning, kunnen ze voor je aftekenen!!! Al ist maar voor een paar dagen! Ik heb immigratie daar 2x over gebeld en ook m'n ozzie vriendin heeft dat bij immi geverifieerd? Dat maakt t ineens een stuk makkelijker om je 2e jaar te krijgen ;) en zo worden 6 maanden ineens heel gemakkelijk 2 jaar :) wanneer ben je in ADL? Ben super druk op t werk &n huis aan t renoveren (Broken Hill style lol) maar zou graag willen kijken of ik voor een paar dagen die kant op kan komen, dan kunnen we borrelen en elkaar in t echt ontmoeten, lijkt me gezellig! Succes met de laatste loodjes :)

Ga je een blog bijhouden? Ik heb er een op travelpod (super simpel en snel) erg leuk voor t thuisfront en voor ons ;) gaf mijn ma een beter gevoel :)

Hee Touraya,

Thanks voor je lieve berichtje!
Ik ga geen Blog bijhouden. Misschien dat ik mijn gedachten er nog over verander, maar denk dat ik het deze x houdt bij facebook updates en uitgebreide mails naar een aantal mensen.

Ik ben van 11 tm 18 april in Adl. De 12e savonds heb ik afgesproken met 2 meiden waar ik toendertijd stage mee liep, en maandag de 15e ben ik rond de lunch in Elisabeth voor lunch met mijn stage begeleidster. Verder staat alles nog open. Zou super leuk zijn om af te spreken als dat je lukt met de verbouwing e.d.!!!

Groetjes Gwen

Mijn laatste dienst op werk vandaag!! Slaapdienst van 17:00 tot morgen vroeg. Daarna gaan we nog wat met het team doen (wat ik eigenlijk niet hoor te weten). Weet nog niet wat we gaan doen, maar vind het onwijs leuk dat ze iets georganiseerd hebben!! Zo'n leuk team als dat ik nu heb ga ik waarschijnlijk nooit meer krijgen.

Weer even een update :).

Gisteren/vandaag mijn laatste dienst gehad. Erg vreemd, en moet zeggen dat ik nog steeds niet het gevoel heb dat ik klaar ben op werk. Mijn sleutel is ingeleverd, mijn beddengoed heb ik toegeëigend aan de invallers en ik heb van iedereen afscheid genomen.
Uiteraard had ik Rocky Road gemaakt en meegenomen voor de cliënten. Iedereen kwam (uit zichzelf!!!!) naar de huiskamer om nog even gezellig koffiemomentje met mij te doen. Toen kreeg ik nog een onwijs leuk cadeau: Een cowboyhoed met op de rand allemaal handige dingen zoals blarenpleister, zakmes, naaisetje, poncho, etc en voorop plaatjes van Australië en achterop plaatjes van Nederland. De gedachte erachter was dat ik naar Australië toe ga en Nederland achter me laat. Echt ontroerend. Een cliënt waar ik persoonlijk ondersteuner van was had het allemaal verzonnen. Helemaal top! Mijn cliënten denken wel nog steeds dat ik na een half jaar gewoon weer terug ben (en mijn teamleidster ook).
Vanochtend nog even een overleg gehad en daarna zogenaamd afscheid genomen van de collega's. Ze zaten daarna echter ergens anders weer op mij te wachten, wat ik al wist, maar eigenlijk niet mocht weten, dus moest even meespelen dat ik verrast was ;). We waren lekker gaan lunchen en toen heb ik van mijn collega's nog een aantal leuke cadeaus gehad. Het leukste was een boekje met allemaal persoonlijk geschreven en gemaakte papiertjes erin over Australië en voor/over mij. Zo'n team als dat ik nu had ga ik in ieder geval nooit meer krijgen! Wat een geweldige mensen.

Mijn moeder moest weer huilen toen ze mijn cadeautjes aan het bekijken was. Voor haar komt het nu wel pijnlijk dichtbij, terwijl ik zelf nog helemaal niet het gevoel heb dat ik over 8 dagen al ga... Vind het wel heel moeilijk om haar zo verdrietig te zien :(.
Ben bezig met een slideshow met allemaal foto's van mij en mijn ouders, met daaronder een zelf ingezongen nummer. Kan TOTAAL niet zingen, haha, maar het gaat om de gedachte toch :p. Dat wil ik in ieder geval volgende week maandag avond aan ze geven/laten zien, omdat we dan echt nog een gezin dagje ingepland hebben.

Ondertussen heb ik alles binnen van vluchtgegevens en heb ook alvast mijn Australische telefoonnummer gevraagd en ontvangen, zodat ik hem uit mijn hoofd kan gaan leren, en alvast aan de ozzies door kan geven. Deze week nog stikdruk met afspraken met familie en vrienden, en dan volgende week dinsdag en woensdag even nog tot rust (o_O) komen, backpack inpakken en helemaal klaarmaken.

That's it for now

Hi Gwen,

Ik ben nieuw op het forum maar heb je LaStaVaZa al een keer doorgelezen. Super interessant, want je bewandelt een beetje het pad dat ik ook wil gaan volgen: eerst op een WHV voor langere tijd naar OZ om te ervaren hoe het is en vervolgens te beslissen of je blijft en wat dan je volgende stappen zijn - weliswaar met een heel andere achtergrond. Ik volg graag zo nu en dan je verhalen en updates als je het goed vindt :)

Wat een spannende tijd nu voor je, want je vertrekt echt al bijna! Ik ben heel benieuwd hoe je WA zult vinden en ben een klein beetje jaloers als ik je prachtige eerste WWOOF-adres bekijk ;-) Mij lijkt het ook zo gaaf om op een kangaroo sanctuary mee te werken! Ik heb eind 2009 al een paar maanden door WA en VIC gereisd, dus als je nog tips zoekt wat te doen daar etc mag je me uiteraard het hemd van het lijf vragen.

Succes met de laatste loodjes voor je vertrek!

Leuk om te lezen. Ook mooi dat je cliënten en collega's je zo waarderen (en steunen).

Ben bezig met een slideshow met allemaal foto's van mij en mijn ouders, met daaronder een zelf ingezongen nummer. Kan TOTAAL niet zingen, haha, maar het gaat om de gedachte toch :p.

Die komt toch zeker ook op XPdite?

Die komt toch zeker ook op XPdite?
Haha no way!

Ik volg graag zo nu en dan je verhalen en updates als je het goed vindt :)
Ik heb eind 2009 al een paar maanden door WA en VIC gereisd, dus als je nog tips zoekt wat te doen daar etc mag je me uiteraard het hemd van het lijf vragen.
Succes met de laatste loodjes voor je vertrek!
Natuurlijk! - Bedankt - Bedankt :up:

Hi Gwen,

Ik wil je veel plezier wensen in Oz. Wees vooral niet bang om te doen waar je zin in hebt, van je tijdspad en planning af te wijken en gewoon schijt te hebben aan alles wat je je moeder beloofd hebt. Sta open voor nieuwe ervaringen en je kan terugkijken op een geweldige tijd.

Gr Marloes

Back