Gwen's Lastavaza

Hi Gwen

Wens je een fantastische tijd. Maar als ik alles zo van je lees komt dat wel goed! Heb een goeie reis.

Sidonia

Hi Gwen,

Wij verhuizen deze week naar ons nieuwe stekkie en zoals het ernaar uitziet zullen wij een paar dagen niet "op de wereld" zijn. Schijnbaar moet er iemand langskomen om een telefoon/internet verbinding aan te leggen, maar daar is nog wat onduidelijkheid over (volgens de makelaar is er al een aansluiting o_O). We zullen zien, maar om te voorkomen dat ik te laat ben, zeg ik bij deze alvast: VEEEEEEEEL PLEZIER!!!! Maak er je droomreis van! Wie weet tot ziens in Bendigo (al ligt dat misschien niet helemaal op de route).

Groetjes :)

Thanks all.
Vanavond voor het eerst even goed gehuild. Besef kwam er even doorheen dat ik echt over 4 dagen ga.. Even diepe zucht
Daar is helemaal niks mis mee! Het is niet niks om al het vertrouwde voor zo`n lange tijd, misschien wel voor goed, achter te laten. Flink huilen mag dan best, maar bedenk waarom je deze keuze hebt gemaakt, wat voor ontzettend gave dingen er allemaal op je te wachten staat!

Succes met de laatste dagen in Nederland...afscheid nemen valt altijd zwaar en het wordt nooit makkelijker, maar zoals Kevin al zei, denk na over waarom je gaat en wat voor een fantastische tijd je daar tegemoet gaat! Wat je ook besluit te doen of je terug naar Nederland komt of in Oz blijft, het zal altijd een ervaring zijn die je de rest van je leven bijblijft en waar je alleen maar sterker van kunt worden. Geniet van iedere minuut en laat niemand je dromen in de weg staan.

Hi Gwen, ik wens je veel sterkte met deze laatste loodjes. Die zijn het zwaarst, afscheid nemen is en blijft moeilijk. Geniet van de laatste momenten hier samen met je dierbaren en alvast een hele goede reis Down Under!!

Gisteren een leuke dag gehad met mijn zus. Waren naar een klimbos geweest. Eng, Spannend, Leuk en Spierpijn!! Daarna met het gezin uit eten geweest. Veel gelachen.

Net ingecheckt voor mijn vlucht naar Hong-Kong en morgen avond laat zou ik in kunnen checken voor de vlucht van Hong-Kong naar Sydney. De stoel die ik wilde was helaas al bezet, dus maar een andere gekozen :)

Alvast een hele goeie reis en enorm veel plezier! En veel sterkte met het afscheid nemen!

EN: Don't forget about us! ;-)

Gisteren een leuke dag gehad met mijn zus. Waren naar een klimbos geweest. Eng, Spannend, Leuk en Spierpijn!! Daarna met het gezin uit eten geweest. Veel gelachen.

Net ingecheckt voor mijn vlucht naar Hong-Kong en morgen avond laat zou ik in kunnen checken voor de vlucht van Hong-Kong naar Sydney. De stoel die ik wilde was helaas al bezet, dus maar een andere gekozen :)
Whoa! Exciting!!
Alvast een hele goede reis en hou ons op de hoogte! :D

Hee Gwen, een hele goede reis en een top tijd in OZ gewenst, maar dat gaat zeker goed komen! Goed op zoek gaan naar die prins op de witte kangaroo :) Ik zal je verhalen op FB volgen! Geniet ervan!

Hi Gwen!
Ik wens je alvast een goede reis en heel veel plezier in Australia!!! Je houdt ons toch wel op de hoogte hè? (hou je een blog of zoiets bij?). Gaat je familie je naar het vliegveld brengen?

See you Down Under!
Goede vlucht enne......heel veel plezier nadat je eenmaal geland bent :D
Byeeeeeee

Alvast een goede reis, hopelijk valt het afscheid mee en natuurlijk heel veel plezier down under, Gaaf!!!

Back