Gwen's Lastavaza

Bedankt iedereen voor de lieve berichtjes!!!!!

Hi Gwen!
Ik wens je alvast een goede reis en heel veel plezier in Australia!!! Je houdt ons toch wel op de hoogte hè? (hou je een blog of zoiets bij?). Gaat je familie je naar het vliegveld brengen?
Ik ga geen blog bijhouden. Zal updates op FB plaatsen (PB even als je me toe wil voegen) en mijn familie en beste vrienden per mail op de hoogte houden.
Ga morgen samen met mijn ouders en zus naar Schiphol.

Vanavond ingecheckt voor mijn Hong-Kong / Sydney vlucht. Hier was nog wel de stoel die ik wilde vrij! Hihi, waar je je druk om kan maken eh :rolleyes:.

Ik zal snel weer een update plaatsen!!

Nu in Hong-Kong in een extreem crappy hotel :p. Het slechtste hostel in Australië zal nog beter zijn..
Maar goed, even pitten en hopen dat de regen ophoudt. Dan kan ik daarna nog wat door de stad wandelen.

Vlucht was prima. Had n ozzie naast me, dus was leuk om het accentje weer te horen. Wel heel veel turbulentie gehad, maar dat vind ik niet zo erg.
De stoel die ik op het oog had, en voor de 2e vlucht had kunnen vastleggen blijkt helemaal niet zo top te zijn!!! Dus heb vanochtend op Hong-Kong airport meteen mijn stoel laten veranderen, hahaha.
Zie er nu al tegenop om zo weer voor 9 uur het vliegtuig in te gaan. Wat duren die vluchten lang zeg....

Australia.. See u tomorrow!!

Nu in Hong-Kong in een extreem crappy hotel :p. Het slechtste hostel in Australië zal nog beter zijn..
Maar goed, even pitten en hopen dat de regen ophoudt. Dan kan ik daarna nog wat door de stad wandelen.

Vlucht was prima. Had n ozzie naast me, dus was leuk om het accentje weer te horen. Wel heel veel turbulentie gehad, maar dat vind ik niet zo erg.
De stoel die ik op het oog had, en voor de 2e vlucht had kunnen vastleggen blijkt helemaal niet zo top te zijn!!! Dus heb vanochtend op Hong-Kong airport meteen mijn stoel laten veranderen, hahaha.
Zie er nu al tegenop om zo weer voor 9 uur het vliegtuig in te gaan. Wat duren die vluchten lang zeg....

Australia.. See u tomorrow!!
Haha, ach het is het waard hoor, die lange vlucht ;) Fijne vlucht nog!

Hi All,

Vandaag is mijn 3e dag in oz, and i'm loving it!! Heb gelukkig geen jetlag, en voel me meteen helemaal thuis. Eerste twee nachten helaas wel in een VERSCHRIKKELIJK hostel, maar vanochtend naar een top hostel verhuisd. Zit nu in HQ Backpackers, Victoria Street, Sydney. Als je googeld kun je de gave foto's zien :).

Het gaat hier allemaal goed, alleen mijn telefoon doet een beetje raar. Geen idee of het aan mijn fone of simkaart ligt.. Maar komt wel goed. Als het niet oplost ga ik wel even voor een andere simkaart/provider kijken.

Het leven hier in Sydney is wel duurder dan dat ik me kon herinneren. Maar goed, nog op begin van mijn reis dus heb nu nog wat budget, haha.

Was dat het Australian Backpackers hostel? Dat was idd crap (matrassen leken net houten planken..)

Hi Gwen, leuk van je te horen!

Had de kangoeroe foto al op FB voorbij zien komen en vroeg me al bijna af wanneer er een update op het forum zou komen ;-) Wat tof dat je zo terecht kunt bij Xpdite leden! Betekent dit ook dat je al direct bewust bezig bent met de vraag of je permanent wil blijven, of geniet je vooralsnog voornamelijk van alle keigave indrukken die je opdoet?

Back