Gwen's Lastavaza

Jurien Bay, daar heb ik ook ge-WWOOFd! Bij adam, of bij die kangaroo-farm?
Ik was bij de Kangoeroe Boerderij! En jij?

Hi Gwen, heb je ergens ook een foto verslagje van je trip?
Dacht dat ik je op FB had maar je bent verdwenen :-(
Hee Wimmel, Ik hou geen blog bij. Maak wel reisverslagen maar die stuur ik per mail naar familie en vrienden. Kan me niet herinneren dat ik Xpditers van FB heb verwijderd. Voeg me anders even opnieuw toe :) Gwen van Doremalen. Het kan wel zijn dat ik misschien nooit het vriendschapsverzoek geaccepteerd heb. Ben redelijk strict daarin, dus als ik niet weet wie je was, heb ik je mss geweigerd?

Hey Gwennie, have fun daar, steek wel ff over naar de Ningaloo kant hè, en de Vlamingh lighthouse. Toch weer een Nederlandse naam in OZ!
Ik ben er geweest Afterbang! Zeer bijzonder om overal die NL namen tegen te komen vind ik.

Weer een update..
Ik heb een baantje!! 3 Juni begin ik bij de Railway Tavern in Northampton. Een country pub, beetje allround werk. Heb er ontzettend veel zin in! Dit is precies wat ik zocht. Meals en accomodation included zodat je alles wat je verdient kan sparen. Wilde echter niet tot die tijd in Exmouth blijven hangen, dus ben vandaag terug gevlogen naar Perth. Ben nu weer bij Sacha en Dirk :-D. Heb besloten dat ik hier in Perth een auto wil gaan kopen. Excited maar ook scared!

Goed nieuws!
Waarom wil je niet in Exmouth blijven? Alles al gezien?
Ff opletten bij het kopen van een auto omdat er per staat verschillende regels zijn. Zo moet een auto uit NT gekeurd worden, maar mijn autootje kwam uit SA en hoefde dat weer niet. Maar daar weten 'papa en mama' waarschijnlijk veel meer over dan ik.
Succes met je baan!

Hi Gwen,
Verzoek is verzonden.
Heb even op de kaart gekeken en Northampton + omgeving ziet er echt top uit! Veel succes in WA en hopelijk beland ik daar ook snel :)

Ik heb je ook toegevoegd. Maar heb je nou dat vrijwilligerswerk heel kort gedaan? Ben de draad even kwijt...

Ik was bij de Kangoeroe Boerderij! En jij?

Ben bij hun "buren" (20 minuten rijden ervandaan) geweest; de Familie Adams. Zijn zodoende wel op de kangaroo-farm op bezoek geweest. Zo grappig die baby-kangaroos! Dat ik er was, was er zowat een wachtlijst om er aan de gang te mogen o_O

Ben bij hun "buren" (20 minuten rijden ervandaan) geweest; de Familie Adams. Zijn zodoende wel op de kangaroo-farm op bezoek geweest. Zo grappig die baby-kangaroos! Dat ik er was, was er zowat een wachtlijst om er aan de gang te mogen o_O
Owh wat grappig! Ze krijgen nog steeds veel mails, maar ik had echt al maanden vantevoren gemaild, haha. En Ken wilde mij graag hebben omdat ik een social worker ben, en hun vaste kracht nogal wat 'speciale aandacht' nodig heeft ;).

Ik heb je ook toegevoegd. Maar heb je nou dat vrijwilligerswerk heel kort gedaan? Ben de draad even kwijt...
Heb je geaccepteerd! Ik heb 2,5 week op de farm gewerkt. Was vantevoren ook zo afgesproken :).

Goed nieuws!
Waarom wil je niet in Exmouth blijven? Alles al gezien?
Ff opletten bij het kopen van een auto omdat er per staat verschillende regels zijn. Zo moet een auto uit NT gekeurd worden, maar mijn autootje kwam uit SA en hoefde dat weer niet. Maar daar weten 'papa en mama' waarschijnlijk veel meer over dan ik.
Succes met je baan!
Er is geen reet te doen in Exmouth. In ieder geval niet zonder auto, haha. 1 week was lang zat :p. En in Perth heb je iets meer auto keus ;). Thanks voor de tips. Ik moet het allemaal goed uitzoeken ja! Maar vanavond komen Rick en Anita (FOL) gezellig op visite, en zij hebben nog niet zo lang geleden hun auto gekocht, dus kunnen me vast vertellen hoe het allemaal werkt.

Maar vanavond komen Rick en Anita (FOL) gezellig op visite, en zij hebben nog niet zo lang geleden hun auto gekocht, dus kunnen me vast vertellen hoe het allemaal werkt.

Nou... :p

Hey Gwen,

Misschien een idee om een 4WD te kopen? Kun je veel meer moois zien van WA :up:

Jammer dat je (nog) niet richting Broome bent gekomen, maar wat niet is kan nog komen ;) Succes met je nieuwe baan!

Hey Gwen,

Misschien een idee om een 4WD te kopen? Kun je veel meer moois zien van WA :up:

Jammer dat je (nog) niet richting Broome bent gekomen, maar wat niet is kan nog komen ;) Succes met je nieuwe baan!

Absoluut! Broome staat nog steeds op mijn lijstje!
Zou graag een 4WD willen kopen, maar zo ver reikt mijn budget helaas niet..

Gaaf! Succes met het vinden van een auto en je nieuwe job! Geniet tot die tijd van Perth, ik ben jaloers, zou mijn oudtante zo graag even willen knuffelen ;-)

Zou graag een 4WD willen kopen, maar zo ver reikt mijn budget helaas niet..
....

Nu voel ik me een (klein beetje) schuldig ... Ik ga vanavond mijn nieuwe aanwinst ophalen... Heb nog geen fotos (tuurlijk), maar al wel een naam (Snow). Een spierwitte Grand Cherokee (Ja Wilco, ik weet het niet helemaal een volwassen 4WD maar daar heb ik hem ook niet zozeer voor gekocht :-0:)).

Leuk te horen dat je weer in Perth bent en het naar je zin hebt!! Ik zal je ook op facebook opzoeken trouwens ..

Btw: a.s. vrijdag misschien bij Neerlandia?? 17.30 tot 21.00 ? Wij zijn deze keer van plan een keer te gaan aangezien we geen dansles hebben..:)

Back