Gwen
XPdite Sponsor
Ik was bij de Kangoeroe Boerderij! En jij?Jurien Bay, daar heb ik ook ge-WWOOFd! Bij adam, of bij die kangaroo-farm?
Hee Wimmel, Ik hou geen blog bij. Maak wel reisverslagen maar die stuur ik per mail naar familie en vrienden. Kan me niet herinneren dat ik Xpditers van FB heb verwijderd. Voeg me anders even opnieuw toe Gwen van Doremalen. Het kan wel zijn dat ik misschien nooit het vriendschapsverzoek geaccepteerd heb. Ben redelijk strict daarin, dus als ik niet weet wie je was, heb ik je mss geweigerd?Hi Gwen, heb je ergens ook een foto verslagje van je trip?
Dacht dat ik je op FB had maar je bent verdwenen :-(
Ik ben er geweest Afterbang! Zeer bijzonder om overal die NL namen tegen te komen vind ik.Hey Gwennie, have fun daar, steek wel ff over naar de Ningaloo kant hè, en de Vlamingh lighthouse. Toch weer een Nederlandse naam in OZ!
Weer een update..
Ik heb een baantje!! 3 Juni begin ik bij de Railway Tavern in Northampton. Een country pub, beetje allround werk. Heb er ontzettend veel zin in! Dit is precies wat ik zocht. Meals en accomodation included zodat je alles wat je verdient kan sparen. Wilde echter niet tot die tijd in Exmouth blijven hangen, dus ben vandaag terug gevlogen naar Perth. Ben nu weer bij Sacha en Dirk :-D. Heb besloten dat ik hier in Perth een auto wil gaan kopen. Excited maar ook scared!