Gwen
XPdite Sponsor
Er komt een nieuwe layout van de site, die het hopelijk beter maakt.
Ze worden mogelijk een klant van ons
Jeeej! Go Rick!!
Er komt een nieuwe layout van de site, die het hopelijk beter maakt.
Ze worden mogelijk een klant van ons
Misschien zit hier wat voor je bij?Iemand tips waar ik naar toe zou kunnen gaan!?!?!
Geen idee van werk op Taz, maar als je een paar dagen de tijd hebt: The overland track van Cradle Mountain naar Lake St. Clair. http://www.parks.tas.gov.au/?base=7771
Vanochtend aan mijn bazig doorgegeven dat ik ga stoppen. Ik ben nu 4 weken in Northampton aan het werk in een country pub, en weet zeker dat dit niet het gebied is waar ik mijn toekomst op wil gaan bouwen. Dus geen zin om nog langer te blijven. Ik heb voor mijn reis aan mezelf beloofd dat ik naar mijn gevoel zou luisteren en me zou laten leiden naar de juiste plek, door te reizen en veel te zien. Was erg bang voor de reactie van mijn baas en bazin, maar was geen probleem gelukkig. Weet nog niet precies wanneer ik ga, maar waarschijnlijk over een week ongeveer.
Het probleem is alleen dat ik GEEN IDEE heb waar ik nu naar toe wil gaan. Denk dat ik iets wil zoeken in de agrarische sector voor mijn 2e WHV, maar wil WA nog niet verlaten omdat ik 10 sept ong terug moet zijn in Perth voor het housesitten op Sacha's huis. Iets wat ik graag wil doen, omdat ik dan 4 weken lekker mn huisje boompje beestje gevoel kan creeeren en leuke dingen kan doen met Rick en Anita (FOL). Iemand tips waar ik naar toe zou kunnen gaan!?!?!
Dat klinkt eigenlijk echt héérlijk! Gewoon doen waar je zin in hebt, zolang je er zin in hebt. Bevalt het? Blijf je lekker zitten. Bevalt het niet? Volgende stop! Ik ben jaloers!
Thanks voor alle tips weer iedereen, maar niet meer nodig.. Want.. Ik heb een nieuwe baan!!
Ik ga vanaf 15 juli werken als Au Pair in de Perth Hills. Zo'n half uur van Perth CBD af en zo'n uurtje van mijn lieve vrienden af. Het is een gezin met voltijd studerende moeder, FIFO vader (2 uit 3 weken weg), een meisje van bijna 2 en een jongen van 5. Vandaag Skype interview gehouden met de moeder, en het klikte heel leuk! Ik ga telkens 2 weken fulltime (5,5e dag pw) werken en dan ben ik 6 dagen achter elkaar vrij (als vader er is). Dus dat betekend dat ik ook nog wat kan reizen in de omgeving tussendoor en leuke dingen kan doen met mijn vrienden. Ik ga dit tot 10 september doen, want daarna ga ik housesitten. De familie had liever iemand voor wat langer, maar omdat het zo goed klikte hebben ze toch voor mij gekozen. Jiieeehaaa!!
Hoi Gwen, leuk om je verhalen te volgen. Heel belangrijk om je gevoel te volgen, super dat je nu werk heb gevonden als Au pair in the Perth Hills, het is daar zo mooi. Wij wonen nu in Baldivis en hebben wel de droom om in de Hills een huis te laten bouwen. Maar eerst werk vinden . Maar wat ik even kwijt wilde: goed bezig!
Wat is er met je Northampton baan gebeurd?
Mag ik weten waar in de Hills. In de booming town of Gidgegannup wellicht?
In Walliston, naast Kalamunda.
Het gezin is echt ontzettend leuk! Dit is nu mijn eerste week, en de vader is thuis, dus heb nog de tijd om 'in te werken'.