Gwen's Lastavaza

Ik zal je ook op facebook opzoeken trouwens ..

Wil j me even opnieuw uitnodigen.. Had je niet geaccepteerd omdat ik niet wist wie je was.

Oh ja, en doe de groeten aan Dirk en Sacha .. (ze zitten niet meer op Xpdite toch?)

Krijgt andere groetjes terug van Dirk! Sas ligt al te pitten :p

Btw: a.s. vrijdag misschien bij Neerlandia?? 17.30 tot 21.00 ? Wij zijn deze keer van plan een keer te gaan aangezien we geen dansles hebben..:)

Nee andere plannen op vrijdag :)

Lol, dat ging niet via Ipad.. Maar wel via de laptop... Je zou hem weer moeten hebben:)

Top! Geaccepteerd.

De zoektocht naar mijn autootje heeft helaas niets opgeleverd. Had niet zo moeten zijn :). Zal vast iets anders op me aan het wachten zijn. Maandag met de bus naar Northampton voor mijn baantje!

Mijn laatste nachtje in Perth vanavond.. Morgen vertrekt mijn bus naar Northampton WA waar ik zo'n 3/3,5 maand ga werken in een country pub. Spannend maar ook Excited! Daarna ga ik hoogstwaarschijnlijk weer terug naar Perth om op Sacha en Dirk hun huis en de kat te passen tijdens hun 3,5e week vakantie naar Nederland. Dan kan ik rustig uitzoeken welke kant ik daarna weer op wil, en ondertussen leuke dingen doen met FOL en FOLin en mijn verjaardag met hun vieren :).
Klinkt als een goed plan toch!? :):up:

Zeker!

Alleen: "...en ondertussen leuke dingen doen met FOL en FOLin en mijn verjaardag met hun vieren..." Fol = 1 Folin =2, jezelf =3. Wie is dan nummer 4? Severus de Kat of de toch de Prins op het witte paard? :p

Zeker!

Alleen: "...en ondertussen leuke dingen doen met FOL en FOLin en mijn verjaardag met hun vieren..." Fol = 1 Folin =2, jezelf =3. Wie is dan nummer 4? Severus de Kat of de toch de Prins op het witte paard? :p

Waar zie jij n nummer 4? Snap m even niet denk ik..

Nou mijn eerste werkweek in Norhtampton zit erop. Heb veel verhalen gehoord over de baas, dat ie soms niet zo aardig kan zijn, en snap wat mensen bedoelen, maar heb er tot nu toe nog geen last van gehad. Het is echt wel even wennen om hier te zijn, maar denk dat het wel goed gaat komen. 13 weken, nu nog 12 te gaan. Dan klinkt het helemaal niet zo lang! Hopen dat dat over een tijdje nog steeds hetzelfde voelt, haha.
Balen is dat mijn telefoon hier niet werkt (niet NextG Compatible), dus heb een nieuwe telefoon besteld. Komt hopelijk maandag binnen. Ik kan natuurlijk niet 3 maanden zonder telefoon!! 1 ik ben verslaafd aan internet, 2 ik wil graag met mijn zus en ouders etc blijven kletsen, 3 ik heb een tel nodig om mijn aus bankzaken te doen (verificatie code per sms)..

Waar zie jij n nummer 4? Snap m even niet denk ik..
te blondt :p
Nou mijn eerste werkweek in Norhtampton zit erop. Heb veel verhalen gehoord over de baas, dat ie soms niet zo aardig kan zijn, en snap wat mensen bedoelen, maar heb er tot nu toe nog geen last van gehad. Het is echt wel even wennen om hier te zijn, maar denk dat het wel goed gaat komen. 13 weken, nu nog 12 te gaan. Dan klinkt het helemaal niet zo lang! Hopen dat dat over een tijdje nog steeds hetzelfde voelt, haha.
Balen is dat mijn telefoon hier niet werkt (niet NextG Compatible), dus heb een nieuwe telefoon besteld. Komt hopelijk maandag binnen. Ik kan natuurlijk niet 3 maanden zonder telefoon!! 1 ik ben verslaafd aan internet, 2 ik wil graag met mijn zus en ouders etc blijven kletsen, 3 ik heb een tel nodig om mijn aus bankzaken te doen (verificatie code per sms)..
Ah daarom had je een nieuwe telefoon :) Ik snapte het al niet op facebook :p Geniet er maar van dat werken, zo voelt het echte leven straks ook als je blijft hangen!

te blondt :p

Ah daarom had je een nieuwe telefoon :) Ik snapte het al niet op facebook :p Geniet er maar van dat werken, zo voelt het echte leven straks ook als je blijft hangen!

Nieuwe telefoon is binnen! En wat is het toch super op die Smartphones dat je een WIFI Hotspot kan maken van je telefoon zodat je op je laptop even op Xpdite kan ;-) Gaat nog snel ook!

Ik zit er stilletjes aan te denken om na Perth misschien eens naar Tasmanie te gaan voor wat agrarisch werk. Mijn bredenering is dat het er in de zomer (als ik wil gaan) lekker warm is, maar niet TE HEET om in te werken, en de natuur er erg mooi moet zijn. Plus het is een gedeelte van Oz waar veel mensen niet komen, dus dan wil ik er natuurlijk wel naar toe, haha. Iemand tips voor agrarisch werk in Tassie?

Tazzie.... helaas aan het einde van mijn tripje Oz enkel 2 weken rondgereisd, vnl zuid en west (om de reden van de rust en natuur) Geen ervaring met werken daar, maar zeker de moeite waar om te bezoeken. Velen laten het links liggen, terwijl dat zonde is van zo'n bijzonder stukje Oz (zelfs in sneeuw op Cradle Mountain...)

Waar wil je werken? Ik heb kennissen zitten in Devonport area. No guarantees, but it may help

Maakt me geen ruk uit. Juist leuk om ergens terecht te komen waar je mss niet zelf aan gedacht hebt. Zou super zijn als je wat voor me uit zou kunnen vragen :) Is het Agricultural though?

Maakt me geen ruk uit. Juist leuk om ergens terecht te komen waar je mss niet zelf aan gedacht hebt. Zou super zijn als je wat voor me uit zou kunnen vragen :) Is het Agricultural though?

Hoi Gwen,

PM me jouw e-mail adres anders even, dan kijk ik even of er wat te regelen valt.

Als je zoekt op Jobs in Tassie zijn er geen resultaten.. Als je zoekt op werkgevers in Tassie zijn er ook geen resultaten... Ik ken de site, maar volgens mij is het niet meer wat het ooit geweest was.

Er komt een nieuwe layout van de site, die het hopelijk beter maakt.

Ze worden mogelijk een klant van ons ;)

Back