Gwen's Lastavaza

Eens met de dames hiervoor, maar ik schoot bij het oefenen helemaal in de verlamming bij de charts! Eerste deel schrijftest, en voor ons socio's niet echt gesneden koek. Kijk ernaar, en vraag iemand om je de bedoeling hiervan uit te leggen. Ik dacht nl. dat ik de grafieken moest verklaren, daar zat mijn denkfout. Je moet beschrijven wat je ziet, meer wordt niet gevraagd. Ook hier variatie in taalgebruik aanbrengen, en dan graag leuke bijvoeglijke naamwoorden als significant, dramatically en ook variëren met procenten of gedeeltes (almost a quarter, etc.)
Ik heb met dit onderdeel veel geoefend, ook al vormt het maar een derde van het punt voor schrijven. Als ik dit niet goed had gedaan, had ik het benodigde cijfer echt niet gehaald. Met dank aan de echtgenoot (mr. Mountains) :)

Goede reis Gwen en succes met IELTS. En in dat middenstuk van de schrijftest willen ze twee argumenten zien.En leer bij de grafieken inderdaad termen om op verschillende manieren een daling/stijging/verandering etc. te beschrijven. Er staan een paar lesjes op internet die je daarbij kunnen helpen. Zie o.a.
en
.

Save travels, zeker ook veel plezier in Dutchieland. Laat jezelf lekker onderdompelen in alles, ook wat je graag weer achter laat over 3 maanden :)
Succes met de IELTS, gaat goed komen!

Have a safe flight! Of man, ik kan me je gevoel helemaal voorstellen. Ik zou er zelf ook niet aan moeten denken om terug naar NL te vliegen. Maar fijn om je familie weer even te zien en gelukkig kun je weer toeleven naar de volgende komst naar Perth! Wij wonen sinds januari in de Perth Hills en het voelt voor ons ook helemaal als thuis. So happy to be here! Geniet van je familie en kom gauw weer terug! ;)

De Hills is ook waar ik thuis ben Dani! Wat een magische omgeving!! Dat is mijn eindbestemming in Aus.

Met welke (illegal emigranten) boot reis je Gweno_O:D
Just kidding.....have fun travels.

stront vliegen zullen nu wel afnemen in heel Australia.

Cheers,

Jack>:D

Bedankt iedereen voor de lieve berichtjes.

Ben ondertussen weer 2 dagen terug en het is heeeeeel raar. Ik wilde ook echt niet weg uit Perth en zag het echt als Perth 'verlaten' ipv leuk weer iedereen in Nederland zien.
Gisteren mijn welcome home feest gehad en iedereen is nog precies hetzelfde (zoals verwacht uiteraard). Dus heb echt zoiets van 'jup, heb het allemaal weer gezien.. kan weer terug nu'. Maar goed dat komt wel goed. Moet alleen even aan wennen dat ik niet meer 'thuis' ben.
Net mijn 2e WHV aanvraag de deur uitgedaan. Nu duimen dat hij snel en positief terug komt!!

De vlucht was trouwens wel prima, maar was al weer even vergeten hoe lang die wel niet is, haha. Zoals het er nu naar uit ziet geen Jetlag, dus toppie.

Wauw, gefeliciteerd met je 2e WHV, dat is snel!!
Je familie en vrienden zullen wel blij zijn dat je weer even terug bent, maak d'r een mooie tijd van :up:

Back