Gwen's Lastavaza

Jaja, Gwenny doet het TOP!
Een voorbeeld voor ons.
En natuurlijk ook een beetje jaloers, gewoon omdat al die verhalen zo ontzettend meeslepend zijn.
Good onya!

Jaja, Gwenny doet het TOP!
Zo top gaat het thuis anders niet.. Phoeh wat is het een uitdaging :-( Hopelijk dat ik snel weer een betere relatie opbouw met mijn ouders, want anders gaan deze 3 maanden heeeeel lang duren. Ik heb het idee dat mijn thuiskomst nogal geromantiseerd is, en dat de werkelijkheid nu een beetje tegenvalt voor mijn moeder :s

En we hebben het ook alleen nog maar over WHV's he! :p De hele permanente visumaanvraag moet nog komen. Ik ben wel errrgg zenuwachtig of Social Work komend jaar nog op de lijst staat, want dat is de lijst waarop ik mijn visum aan ga vragen!

Hey Gwen!

Ken het gevoel. Onze moeders hebben het maar zwaar met ons en wij met hen. Het is altijd veel makkelijker een goede lange afstandsrelatie te hebben dan als je elkaar vaak ziet. Heel herkenbaar.
Als je keer gezellig wat wil drinken spreken we gewoon een keer af hoor. Foto's komen asap, maar heb problemen met we transfer. Anders stuur ik vast een kleine hoeveelheid bij mail, zodat je de leukste vast hebt.

Heel veel succes de komende maanden. En vooral met het wachten op duidelijkheid wat betreft de sol lijst. Altijd weer spannend dit soort "veranderingen". Duim voor je.
X

Thanks Fem. Zeker keer bijkletsen binnenkort! En natuurlijk jouw katjes ontmoeten na al die verhalen :-D ;-)

Ik snap het, Gwen. Maar dat slijt vast wel, want volgens mij heb je toch een fijne moeder (gezien haar FB reacties).

Ik snap het, Gwen. Maar dat slijt vast wel, want volgens mij heb je toch een fijne moeder (gezien haar FB reacties).
Ik heb een liefhebbende moeder, die me soms wat verstikt ;-) Nee het is zeker een heel fijne moeder, maar ik denk dat heel veel mensen niet goed voor lange tijd met hun ouders onder 1 dak kunnen wonen :p hoe lief die ouders ook zijn.
Maar gelukkig gaat het al een heel stuk beter. Ik kan niet zijn wie ik wil zijn, maar dat bewaar ik wel even voor als ik weer terug in Australië ben, want wie ik wil zijn (en dan vooral de levensstijl die ik zou willen lijden) ligt te ver weg van wat er in Nederland 'gewoon' gevonden word.

Haha nou heel kort gezegd komt het neer op een combinatie van veel spiritualiteit en een zelfvoorzienend leven met een 'oerdieet'.

Oh, ik dacht eerst dat je het over grote 4x4 pick-up voertuigen had en een vriend die er uitziet als crocodile dundee, maar dit gaat een hele andere richtung op.

Wat is een zelfvoorzienend oerdieet Gwen? Ga je ook op jacht ?! :)

Zo top gaat het thuis anders niet.. Phoeh wat is het een uitdaging :-( Hopelijk dat ik snel weer een betere relatie opbouw met mijn ouders, want anders gaan deze 3 maanden heeeeel lang duren. Ik heb het idee dat mijn thuiskomst nogal geromantiseerd is, en dat de werkelijkheid nu een beetje tegenvalt voor mijn moeder :s

Ai, klinkt me heel bekend in de oren; alles en iedereen om je heen zit zo gruwelijk naar je thuiskomst uit te kijken en heeft allerlei ideeen over hoe en of je veranderd bent. En dan ben je zelf vooral nog niet 'geland in Nederland', en met je hoofd nog altijd vooral in Oz. Lastig om dan toch blij te 'doen' om iedereen weer te zien....
Gets, nou meid. Lekker gaan aftellen en je focus houden!

Oh, ik dacht eerst dat je het over grote 4x4 pick-up voertuigen had en een vriend die er uitziet als crocodile dundee, maar dit gaat een hele andere richtung op.

Wat is een zelfvoorzienend oerdieet Gwen? Ga je ook op jacht ?! :)
Haha die 4x4 mag er zeker bij!! Toyota Hilux Dualcab in t rood alsjeblieft! ;-)

Zelfvoorzienend staat 'los' van het Oerdieet. Uiteindelijk zou ik kippetjes willen voor eieren en eigen groenten, fruit en kruiden. Maar ben ook geinteresseerd in 'living off the grid' inplaats van n standaard suburbian house. En het Oerdieet is een levenswijze (geen dieet in de zin van afvallen) waarin je vooral eet wat onze verre voorouders aten. Voor de tijd van de landbouw. In het Nederlands is er ook een boek dat Het Oerdieet heet. Zo ontzettend interessant. Voor mij klinkt het echt als waarheid en voel dat er een grote revolutie aan gaat komen mbt eetgewoonten. Zeker in Australië (iig perth) zijn heeel veel mensen bezig om terug te gaan naar een natuurlijkere leefstijl <3

Heb er 6 jaar Oz opzitten, maar ik zie nog weinig bewijs dat mensen hier terug gaan naar een natuurlijkere levensstijl.
80 % is zwaar overweight.

groetjes Johan

Back