Jeej, dat is wel een feestje waard! Congrats!!!
Haha dat ging over een droge FB grap met een andere backpacker ;-)Wat las ik op Pagina 33, van "zwerver"? Ga je in Ondertrouw? Ben ik te laat ? Of heb ik nog eens kansje?
Nee ik wil gewoon heel snel terug naar het geweldige PerthDat doe je snel mevrouw! Je wil zeker wel heel snel uit het mooie Tilburg weg...
Zo top gaat het thuis anders niet.. Phoeh wat is het een uitdaging :-( Hopelijk dat ik snel weer een betere relatie opbouw met mijn ouders, want anders gaan deze 3 maanden heeeeel lang duren. Ik heb het idee dat mijn thuiskomst nogal geromantiseerd is, en dat de werkelijkheid nu een beetje tegenvalt voor mijn moeder :sJaja, Gwenny doet het TOP!
Ik heb een liefhebbende moeder, die me soms wat verstikt ;-) Nee het is zeker een heel fijne moeder, maar ik denk dat heel veel mensen niet goed voor lange tijd met hun ouders onder 1 dak kunnen wonen hoe lief die ouders ook zijn.Ik snap het, Gwen. Maar dat slijt vast wel, want volgens mij heb je toch een fijne moeder (gezien haar FB reacties).
Haha nou heel kort gezegd komt het neer op een combinatie van veel spiritualiteit en een zelfvoorzienend leven met een 'oerdieet'.Nu heb je mij nieuwsgierig gemaakt naar die levensstijl
Haha nou heel kort gezegd komt het neer op een combinatie van veel spiritualiteit en een zelfvoorzienend leven met een 'oerdieet'.
Zo top gaat het thuis anders niet.. Phoeh wat is het een uitdaging :-( Hopelijk dat ik snel weer een betere relatie opbouw met mijn ouders, want anders gaan deze 3 maanden heeeeel lang duren. Ik heb het idee dat mijn thuiskomst nogal geromantiseerd is, en dat de werkelijkheid nu een beetje tegenvalt voor mijn moeder :s
Haha die 4x4 mag er zeker bij!! Toyota Hilux Dualcab in t rood alsjeblieft! ;-)Oh, ik dacht eerst dat je het over grote 4x4 pick-up voertuigen had en een vriend die er uitziet als crocodile dundee, maar dit gaat een hele andere richtung op.
Wat is een zelfvoorzienend oerdieet Gwen? Ga je ook op jacht ?!