Gwen's Lastavaza

Deze gingen jullie niet aan zien komen denk ik.. Maar ik vertrek 25 juni waarschijnlijk NIET terug naar Australie.. :(
Ik ben een beetje dom geweest...

Ik heb het voor elkaar gekregen om in de 3 maanden dat ik hier terug zou zijn in Nederland, verliefd te worden :confused:. Ik, die never nooit niet verliefd word... Mijn leven heeft even op zijn kop gestaan met stress: Wel of niet gaan.. Alhoewel ik er nog niet 100% uit ben, neig ik toch (veel) naar hier blijven. En met hier blijven bedoel ik; mijn plannen 1 jaar uitstellen.
Mijn vriend heeft nog 1 jaar opleiding af te ronden, waardoor hij dus echt nog even hier moet blijven, maar daarna wil hij graag met me mee. Hij heeft altijd al gezegd dat hij niet in Nederland wilde blijven en Australie lijkt hem geweldig. Dat heeft er ook wel voor gezorgd dat ik wss toch kies om hier te blijven, omdat ik weet dat het alleen kort uitstellen is, en niet afstellen.
Het is onmogelijk om iemand goed genoeg te leren kennen in 6 weken (die nog over waren..), maar wel gaan is natuurlijk net zo goed een keuze. Zo ontzettend lastig! Ben emotioneel ook helemaal ingestort afgelopen week. Ik denk dat we nog niet genoeg opgebouwd hebben om meteen een jaar van elkaar gescheiden te zijn en de relatie toch te laten slagen. Door hier te blijven verlies ik het geld van mijn ticket, maar verder gooi ik vrij weinig weg.. Alle opties blijven open liggen. En zo geef ik de relatie wel een kans.. Want wat als het echt de ware is? Misschien vechten we elkaar over 3 maanden wel de kiet uit, maar misschien leven we lang en gelukkig. Kon ik maar in de toekomst kijken :(.
We zijn in ieder geval veel tijd samen aan het doorbrengen en hebben wat onorthodoxe maatregelen genomen om dit te doen haha :p Wij doen alles een beetje in de verkeerde volgorde zeg maar. Dat doet stress, tijdsnood en liefde met je ;).

Nice Gwen, gefeliciteerd! Australie ligt er over een jaar nog steeds, dus kalm aan. Daarbij, wat is nou een jaartje? De tijd vliegt als je lol hebt, dus je weet wat je te doen staat :). Dingen in de 'verkeerde' volgorde doen is leuk en leerzaam, soms kostbaar (tijd en geld). Ik spreek uit ervaring (tijd verdoen op school, daardoor avondstudie moeten volgen, ervoor kiezen de kinderen in NL op te laten groeien en vervolgens op puber leeftijd de wereld rondzeulen, dat soort dingen). As je nu gaat denk je 'wat als...' en dat moet je voorkomen. Succes and have fun!

Wat leuk voor je! En dan zit je ineens in een achtbaan :eek:
Lekker je gevoel volgen, alles komt goed. Ik zit in het laatste traject van die achtbaan en ben blij straks samen met Max te kunnen beginnen.
Het is wel een goede test zeg maar :rolleyes: maar te lang uit elkaar is nergens goed voor.
Ik zie je morgen!

Australie ligt er over een jaar nog steeds, dus kalm aan. Daarbij, wat is nou een jaartje? De tijd vliegt als je lol hebt, dus je weet wat je te doen staat :).
Zeker waar! En wat ook nog wel erg leuk is, is dat mijn vriend in Aug voor 5 maanden naar Curacoa gaat voor zijn minor. En aangezien ik toch niets in Nederland heb (geen vaste baan of huis ofzo), ga ik gewoon lekker mee! He wat vervelend ;-)

Goedzo, Gwen!
Take life as it comes.
Kun je je ticket niet omboeken qua datum of qua bestemming?
Anyway, veel geluk samen!

Heerlijk toch dat je nieuwe liefde ook open staat voor Australie, samen alles plannen, regelen en dromen maakt het nu nog leuker! En eerst naar Curaçao, wow.

Ga je gevoel zoals dat nu is achterna. Je kunt toch niet in de toekomst kijken. Dus kun je je alleen baseren op wat nu is. En nu gelukkig zijn, waar dat ook, is het belangrijkste. Geniet in ieder geval van je vriend :)!

Wat leuk Gwen!! Heerlijk toch, geniet van het samenzijn en je bent zo jong. Je moet kansen pakken die voorbij komen en daarvan genieten! Je kunt altijd naar Australië, dat blijft wel. Geniet ervan!

Gwen hoe ziet dat ticket eruit? Misschien kunnen we wat regelen als ik rond die datum kan gaan....you never know.

Zeker waar! En wat ook nog wel erg leuk is, is dat mijn vriend in Aug voor 5 maanden naar Curacoa gaat voor zijn minor. En aangezien ik toch niets in Nederland heb (geen vaste baan of huis ofzo), ga ik gewoon lekker mee! He wat vervelend ;-)

Gaaf! Geniet van je tijd in Curacao --> Zorg dat je de volgende zaken in ieder geval even bij je hebt als je gaat:
http://www.globalresourcing.nl/nl/curacao/paginas/59?PHPSESSID=aa9dbd04937e187ccf6ef6be75bd8b97

Kun je meteen wat afleiding zoeken daar in werk e.d. :) Denk dat je daar wel zin aan gaat krijgen op t moment dat je vriend daar druk is met z'n studie.

Gwen hoe ziet dat ticket eruit? Misschien kunnen we wat regelen als ik rond die datum kan gaan....you never know.
Mijn ticket vertrekt op 25 Juni van Amsterdam naar Perth met Singapore Airlines Katja. Het was een aanbieding ticket dus niks in datum enzo te veranderen :-(

Kun je meteen wat afleiding zoeken daar in werk e.d. :) Denk dat je daar wel zin aan gaat krijgen op t moment dat je vriend daar druk is met z'n studie.
Absoluut ga ik daar werken! Kan niet van de lucht leven he :p

Hey Gwen dat is nog eens ontezettend mooi verhaal! 2x verliefd achter elkaar, eerst op Oz en nu dan die langverwachte prins! Go with the flow, pak alles vast wat er op je pad komt en Geniet!

tja meis, zo zie je maar weer, je kunt nog zoveel plannen maken en het allemaal goed uitdenken, maar je hebt nooit echt controle over je leven ;). Het is goed om te zien dat je je niet vast hebt gezet in eerdere keuzes. Elke keuze kan veranderen als de omstandigheden veranderen. En in dit geval heb je niks te verliezen. Je hebt nog alle tijd. Een jaartje later gaan is helemaal niks mis mee, als dat betekent dat er een kans is dat je samen kunt gaan.
Veel plezier de komende tijd.

Back