Deze gingen jullie niet aan zien komen denk ik.. Maar ik vertrek 25 juni waarschijnlijk NIET terug naar Australie..
Ik ben een beetje dom geweest...
Ik heb het voor elkaar gekregen om in de 3 maanden dat ik hier terug zou zijn in Nederland, verliefd te worden
. Ik, die never nooit niet verliefd word... Mijn leven heeft even op zijn kop gestaan met stress: Wel of niet gaan.. Alhoewel ik er nog niet 100% uit ben, neig ik toch (veel) naar hier blijven. En met hier blijven bedoel ik; mijn plannen 1 jaar uitstellen.
Mijn vriend heeft nog 1 jaar opleiding af te ronden, waardoor hij dus echt nog even hier moet blijven, maar daarna wil hij graag met me mee. Hij heeft altijd al gezegd dat hij niet in Nederland wilde blijven en Australie lijkt hem geweldig. Dat heeft er ook wel voor gezorgd dat ik wss toch kies om hier te blijven, omdat ik weet dat het alleen kort uitstellen is, en niet afstellen.
Het is onmogelijk om iemand goed genoeg te leren kennen in 6 weken (die nog over waren..), maar wel gaan is natuurlijk net zo goed een keuze. Zo ontzettend lastig! Ben emotioneel ook helemaal ingestort afgelopen week. Ik denk dat we nog niet genoeg opgebouwd hebben om meteen een jaar van elkaar gescheiden te zijn en de relatie toch te laten slagen. Door hier te blijven verlies ik het geld van mijn ticket, maar verder gooi ik vrij weinig weg.. Alle opties blijven open liggen. En zo geef ik de relatie wel een kans.. Want wat als het echt de ware is? Misschien vechten we elkaar over 3 maanden wel de kiet uit, maar misschien leven we lang en gelukkig. Kon ik maar in de toekomst kijken
.
We zijn in ieder geval veel tijd samen aan het doorbrengen en hebben wat onorthodoxe maatregelen genomen om dit te doen haha
Wij doen alles een beetje in de verkeerde volgorde zeg maar. Dat doet stress, tijdsnood en liefde met je
.