Gwen's Lastavaza

He Gwen, geniet ervan. Verliefd zijn is toch heerlijk en inderdaad Australië blijft wel liggen! En als je lief ook nog straks mee wil naar Oz dan is het toch gewoon goed voor elkaar. Het is vast een goede keuze om nu te blijven hoewel je dat niet zo had gepland. En Australië is lang zo leuk niet als je daar zit met een gebroken hart!

Hee Gwen, wat een verrassende wending, wat ontzettend leuk voor je! Go with the flow inderdaad, je hebt je zaakjes goed geregeld en Australië gaat niet weg. Geef de liefde een kans en geniet :)

Gwen , veel succes morgen met je IELTS we duimen voor je!!
Thanks!!
IELTS Aken is gemaakt. Nu weer 2 weken wachten. Hopelijk nu wel gehaald!! Ik heb bij schrijven zeker een betere opzet dan de vorige keer, dus duimen voor die 7! In plaats van n grafiek moest ik bij Task 1 twee plaatjes beschrijven. Een was n plattegrondje met X'en voor plekken waar vaak ongelukken zijn en de andere was dezelfde plattegrond maar dan aangepast om die ongelukken te voorkomen. Dit was eigenlijk best prima te beschrijven. Weet alleen niet of ik voldoende verschillende woorden gebruikt heb. Echt tijdnood!
Bij mijn spreektest was ik ook wel weer zenuwachtig maar we gaan t allemaal meemaken.

JEAHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb mn IELTS gehaald!
Niet alleen genoeg voor mijn Social Work assessment, maar ook meteen genoeg voor de 20 visum punten!

Listening:9.0
Reading:9.0
Writing:8.0
Speaking:8.5
Overall:8.5

Soooooooooo Happy!!!!!

Met dank aan Slavica van Apeldoorn van English Dutch IELTS Teacher :up:

Last edited:
Wauw! Vet!
En wat ga je nu doen?
Na het feestvieren dan bedoel ik :):D
Nou gelukkig is de test voortaan 3 jaar geldig. Ik ga 1 juli afwachten om te zien of Social Work nog op de lijst staat, en dan ga ik kijken of ik het in dat jaar aan wil gaan vragen, of toch nog een jaar ga wachten (ivm Ferdie wel/niet mee kunnen nemen op mijn aanvraag vooral).

Kom je dan in het riedeltje, aantonen van de relatie minimaal een jaar?
Eerst maar eens duimen voor de nieuwe lijst!
Ik steek een kaarsje voor je op hoor!

Kom je dan in het riedeltje, aantonen van de relatie minimaal een jaar?
Eerst maar eens duimen voor de nieuwe lijst!
Ik steek een kaarsje voor je op hoor!
Ik denk het wel, maar ik heb me daar nog nooit in verdiept.. Hoe het werkt als je je partner mee wil nemen op je Skilled Independent aanvraag..
Thanks Meis!

Wow, wat een cijfers!! Gefeliciteerd Gwen! Op naar de volgende stap - succes met het uitzoekwerk :)

Back