Gwen's Lastavaza

hey welkom terug!
Wij hebben begrepen dat je beiden je IELTS moet hebben gedaan voor EOI, omdat beiden moeten aangeven dat je Engels voldoende is adhv de resultaten van de IELTS.

Het omslachtige van de notaris is idd wel irritant, maar dat hoeft enkel bij officiele zaken zoals diploma's etc. De rest van je zooi kun je gewoon bij gemeente laten certificeren, scheelt een hoop geld!

Mocht je nog hulp nodig hebben voor de AASW, PB maar!

Hi Gwen,
lees nu pas je update.. Leuk dat je weer actief bezig bent met de visumaanvraag! Hoe gaat het nu met het verzamelen van de docs? Binnenkort alles opsturen? Succes en we horen snel hopelijk weer een positieve update!

Aahw I love you Sas!

Ik heb het zo moeilijk met in Nederland zijn. Merk dat ik meer terug val in overleven in plaats van leven. Ik ben ontzettend gelukkig met Ferdie maar toch ongelukkig omdat ik niet 'thuis' ben. :(:( Ik zit zo vaak te dagdromen over Perth en wat ik allemaal mis. Killing!

Ik ben hard bezig met de visum aanvraag. Als het goed is komen deze week/begin volgende week mijn documenten van school binnen, dan nog even 2 documenten bij de notaris laten stempelen en dan kan mijn AASW aanvraag echt weg.
Voor Ferdie ga ik binnenkort de IELTS inplannen in Eindhoven en dan is het enige dat volgens mij nog rest bewijzen van de relatie verzamelen en een verklaring schrijven. Oh, en vooral niet te vergeten: Sparen!!! Zoals het er naar uit ziet heb ik gewoon nog heel het jaar werk dus dat is fijn. Ik werk via een uitzendbureau bij een verzekeringsmaatschappij. Dit zou eigenlijk tot half januari zijn, maar ik mag langer blijven, dus helemaal super.
Mijn intentie is om de aanvraag voor 1 juli te doen zodat ik in ieder geval nog zeker weet dat Social Work op de lijst staat.

Gisteren avond Ferdie ingeschreven voor de IELTS Academic in Eindhoven 28 Maart. Zijn Engels is best goed dus dacht laat hem maar meteen de academic doen want dan kan hij deze straks meteen gebruiken bij zoektocht naar baan. :)
Weer iets wat bijna van de lijst afgevinkt kan worden.

Je gaat weer lekker Gwen, fijn. Lekker plannetjes maken voor Oz, dat houdt je wel op de been. Nog even doorbijten!

Aahw I love you Sas!

Ik heb het zo moeilijk met in Nederland zijn. Merk dat ik meer terug val in overleven in plaats van leven. Ik ben ontzettend gelukkig met Ferdie maar toch ongelukkig omdat ik niet 'thuis' ben. :(:( Ik zit zo vaak te dagdromen over Perth en wat ik allemaal mis. Killing!

Ik ben hard bezig met de visum aanvraag. Als het goed is komen deze week/begin volgende week mijn documenten van school binnen, dan nog even 2 documenten bij de notaris laten stempelen en dan kan mijn AASW aanvraag echt weg.
Voor Ferdie ga ik binnenkort de IELTS inplannen in Eindhoven en dan is het enige dat volgens mij nog rest bewijzen van de relatie verzamelen en een verklaring schrijven. Oh, en vooral niet te vergeten: Sparen!!! Zoals het er naar uit ziet heb ik gewoon nog heel het jaar werk dus dat is fijn. Ik werk via een uitzendbureau bij een verzekeringsmaatschappij. Dit zou eigenlijk tot half januari zijn, maar ik mag langer blijven, dus helemaal super.
Mijn intentie is om de aanvraag voor 1 juli te doen zodat ik in ieder geval nog zeker weet dat Social Work op de lijst staat.

oowww wat kan ik dit zo goed begrijpen! Hold on meid! Die AASW gaat je lukken; bulk werk maar zeker te doen, vooral als je school meewerkt ;)

Hmmm wat kan het leven toch allemaal raar lopen. 1 ding is zeker; ik heb in ieder geval geen saai leven o_O. Alle plannen zijn weer even helemaal overhoop gegooid. Sta op dit moment op een gigantisch kruispunt in mijn persoonlijke leven en dit heeft automatisch ook weer effect op de Australie plannen.

Eerst morgen maar eens even een dagje naar FOL en FOLin en als alles bezonken is en ik wat keuzes gemaakt hebt zal ik weer even posten.

Succes gwen! Helaas horen moeilijke beslissingen er soms ook bij. Neem de tijd en probeer voor jezelf de juiste keuze te maken.

Back