Oh My God... De laatste paar dagen hebben in het teken gestaan van pure stress!
Op 5 februari heb ik mijn pakket, vol met gewaarmerkte, vertaalde kopieeen à € 550,00, verzekerd naar de AASW verzonden voor mijn skill assessment. Uiteraard kon ik dit pakket volgens met Track en Trace, maar aangezien er al dagen lang stond dat de bezorgdatum 11 februari zou zijn, en we ondertussen al ver na 11 feb leefden, had ik maar eens met Post NL gebeld. De klantenservice medewerkster keek even, en gaf aan dat mijn pakket vermist was. Waaaaattttttt!?!?!?!?!
Vervolgens verteld ze me doodleuk dat ze me een formulier toe zou sturen per post welke ik in moet vullen en terug moet sturen. Dan wordt het binnen 10 werkdagen na ontvangst in behandeling genomen en kan het daarna 1 tot 3 maanden duren voordat je iets hoort. Excuse me!?
Stress, stress, stress!
Ik ben vervolgens gaan mailen met de AASW die erg behulpzaam waren. Zij hebben gebeld met Aus Post en die gaven aan dat volgens hun systemen het pakket nog in Amsterdam zou moeten liggen. Ze hebben meteen met mij mee gedacht wat de beste oplossing zou zijn als mijn pakket echt kwijt was. Hun oplossing was alle originele documenten eind Maart mee naar Perth nemen, daar door justice of peace laten stempelen (kost niks), naar hun opsturen en dan zouden ze het zonder extra kosten met spoed in behandeling nemen. Echt super netjes van ze!
Ondertussen heb ik net zo lang met Post NL gebeld totdat ik iemand aan de telefoon kreeg die mijn situatie begreep en het er mee eens was dat ik niet 3 maanden kon gaan wachten op mijn pakket. Die heeft gezorgd dat de afdeling van de vermiste pakketjes die dag nog contact met mij op nam en vanuit hun krijg ik nu ook af en toe een mail met update. Sinds gisteren staat er iets nieuws in mijn track en trace, namelijk 'aangekomen in land van bestemming', dus zo te zien is mijn pakket weer terecht!! Post NL heeft nu een bericht uitgezet naar de Aus Post om mijn pakket met spoed door te sturen naar de ontvanger.
Zo te zien gaat het toch nog goed komen, maar ik weet zeker dat ik later 10 extra rimpels door deze situatie op mijn gezicht kan tellen!