Gwen's Lastavaza

Jeetje wat een verhaal zeg! Gelukkig allemaal goed gekomen! Nu zou je zeggen dat er nog maar weinig fout kan gaan!

Precies 1 week voor vertrek...
Even emotioneel moment :(.

Morgen maar eens beginnen met inpakken. Woe aaf komen de opas en omas, peettante, zus en beste vriendin nog op visite. Donderdag en vrijdag nog lekker weg naar Scheveningen met Ferdie en dan vertrekt zondag mijn vliegtuig.

Ik kan niet wachten om weer thuis te zijn!! Maar het blijft moeilijk om keer op keer weer 'opnieuw' te beginnen. Ik ben iemand die een vaste plek en een thuis nodig heeft en dat zal er de eerste tijd nog niet in gaan zitten. Maarja, it's a means to an end :). Gelukkig ga ik naar een fijn gastgezin. Ik ga mijn huisje hier in NL toch wel missen. Een fijne plek die Ferdie en ik samen gecreëerd hebben.

Elke ochtend kijk ik of ik een email van de AASW heb dat mijn assessment goedgekeurd is, maar ik moet nog even wachten. Als die binnen is kan ik mijn EOI in gaan dienen!

de kaarsjes branden meis....ik voel met je mee, het leven kan soms heel zwaar op je hart wegen....hou vol....je komt er wel...alles komt goed. Blijven geloven! hartje emoticon

Laatste nachtje in mijn eigen bedje.. Morgen laatste nacht in NL bij Ferdie, en dan Hup het vliegtuig in! Ik heb nog helemaal niet het idee dat ik overmorgen vertrek.... Zombie modus!

Afgelopen nacht nog heerlijk weggeweest met Ferdie en vandaag Nederland nog even een keer bekeken in Madurodam, haha. Was leuk! Ook nog heerlijk over het strand gewandeld, al zijn de Nederlandse stranden toch echt lang niet zo mooi als die in Australië. Ooh ik zou willen dat Ferdie meteen met mij mee kon komen :(. Maarja, we'll make it.

Net nog even wat belangrijke dingetjes gedaan zoals vlucht inchecken, DigiD wijzigen naar mijn aussie nr, etc. Ik ben trouwens wel heeeeeeel benieuwd of ik vragen ga krijgen bij de douane. Ik kom natuurlijk op een WHV binnen, maar wel op een enkeltje, met een koffer en een doos :p. Naja, ik heb mijn verhaal klaar en ben totaal geen risico voor het land, dus het komt hopelijk allemaal wel goed.

Nog even...............

Geniet nog even daar Gwen, ik wens je een goede vlucht toe en een mooi begin van je nieuwe avontuur hier in Oz :)

Sterkte met het afscheid en een hele goede vlucht! Zodra je weer landt ziet de wereld er weer anders uit. Het scheelt dat de tijd hier in Oz veel sneller lijkt te gaan (vind ik tenminste), voor je het weet zijn jullie weer samen :)

ha die Gwen,
Fijne reis naar 'huis'! Vast wel dubbel gevoel als je zo het vliegtuig instapt, maar je weet dat eenmaal in Perth je volop vrienden hebt die dolblij zijn dat je terug bent! Geniet er van!

Laatste nachtje in mijn eigen bedje.. Morgen laatste nacht in NL bij Ferdie, en dan Hup het vliegtuig in! Ik heb nog helemaal niet het idee dat ik overmorgen vertrek.... Zombie modus!

Afgelopen nacht nog heerlijk weggeweest met Ferdie en vandaag Nederland nog even een keer bekeken in Madurodam, haha. Was leuk! Ook nog heerlijk over het strand gewandeld, al zijn de Nederlandse stranden toch echt lang niet zo mooi als die in Australië. Ooh ik zou willen dat Ferdie meteen met mij mee kon komen :(. Maarja, we'll make it.

Net nog even wat belangrijke dingetjes gedaan zoals vlucht inchecken, DigiD wijzigen naar mijn aussie nr, etc. Ik ben trouwens wel heeeeeeel benieuwd of ik vragen ga krijgen bij de douane. Ik kom natuurlijk op een WHV binnen, maar wel op een enkeltje, met een koffer en een doos :p. Naja, ik heb mijn verhaal klaar en ben totaal geen risico voor het land, dus het komt hopelijk allemaal wel goed.

Nog even...............

Hey Gwen,
Een ontzettend fijne reis gewenst!

Hoi Gwen, hoop dat je een goede reis hebt. Geniet nog even vol van de uurtjes samen met Ferdie. En heel veel plezier in Perth. Enjoy!

Goeie reis Gwen.
Ik heb bewondering voor je doorzettingsvermogen en de keuzes die je maakt, zeker niet makkelijk.
Zoals ik al eerder zei, ook voor je vriend een goede reis gewenst, die moet nog even een ander blokje om, maar het zal minstens zo verrijkend zijn. In due time... En intussen dag voor dag, voor jullie allebei.
Sterkte Gwen. Als je nog eens in Adelaide komt, kom je dan een gebakken eitje bij ons eten (al die koffie gaat vervelen...)

Lieve Gwen
het is bijna zo ver! Heel veel succes en plezier natuurlijk en hou ons op de hoogte hier en hopelijk tot "snel" ;)

Gwen, veel sterkte gewenst bij het afscheid nemen en een goede reis naar Perth!! Veel plezier in je nieuwe gezin, hopelijk ga je daar een mooie tijd hebben. Om daarna samen met Ferdie een mooie tijd in Australië tegemoet te gaan, veel om naar uit te kijken!

Safe travels Gwen! Het wordt voor jullie beiden een bijzondere en verrijkende reis dit jaar, knap dat jullie kunnen loslaten om straks weer bij elkaar te komen. Getuigt van heel veel liefde! Geniet van het gevoel van thuiskomen :) xox

Mijn eerste week back in oz is een feit.
Ik had verwacht dat ik me de eerste week wel onwennig zou voelen, maar niets is minder waar. Soooo glad to be back! Alles is bekend en herkenbaar en ik heb mijn navigatie amper nodig. Ik kan niet wachten totdat ik straks mijn eigen plekje heb in de Perth hills en dat Ferdie ook hier is!

Mijn au pair gezin is geweldig. De kids zijn super leuk (2 meiden van 5 en net 1) en ook de ouders zijn super. Amy (hostmum) heeft mijn kamer helemaal leuk aangekleed en had zelfs fotos van mij en Ferdie en mij met mn gezin uitgeprint en ingelijst. Amy is maar 2,5 jaar ouder dan mij dus dat is gewoon mega gezellig. Klikt goed.

Ondertussen wacht ik nog wel op mijn AASW assessment. Vind het zo spannend! Ferdie heeft afgelopen zaterdag in Ehv zijn IELTS gedaan dus daar krijgen we over 2 weken de uitslag van. Gehaald heeft hij hem sowieso wel, aangezien hij maar een 4,5 gemiddeld nodig heeft, maar hij wil graag mooie cijfers voor zijn cv.

Leuk! Fijn dat het gezin ook leuk is zeg! Is toch wel prettig als je au pair bent;) Geniet er maar lekker van!

Back