Hans, Sara en Marcel wonen in Alice Springs!

Wel, we gaan dus zondag 20Nov naar Ijsselstein toe, om eens te zien waar die mensen wonen en hoe Rudi is met ze.....
Ondertussen komt er ook nog een ander koppel eens 'kennismaken', volgende zaterdag....we zijn benieuwd!

Hieronder een foto van onze andere zoon Marcel, een Franse bulldog van drie jaar oud én een echt clown hoor!
DSCN5083Celliesocute.jpg

[quote author=Rene-L link=topic=2514.msg35717#msg35717 date=1131615428]
Slaapt ie?
[/quote]
[quote author=Rene-L link=topic=2514.msg35723#msg35723 date=1131616519]
Kleintje??
[/quote]

Werken we in woordjes ipv zinnen vandaag, Rene?  :loldevil:  :lol:

Ja inderdaad, een bulldog is niet zo groot hé, hij weegt wel 12 kg hoor, één brok spieren en erg geblokt maar o zo lief!

Sara

:x
Afkicken.

:oops:
Verslaving.

:redcard:
Errug.

:rotflmao:
Moet werken!!
:rotflmao:

R. :lol1:

Ik heb ook een hond (golden retriever teefje, 11 jaar), maar daar heb ik al een tehuis voor  gelukkig.
Toen m'n ex en ik gingen scheiden, hebben we beiden 1 hond genomen (die andere is ook een golden teefje van 8 jaar)
Dus als ik naar Ozzie ga, dan wordt Floor (mijn hond) gewoon weer herrenigd met Pam (dat andere teefje)........dus da's geen enkel probleem voor mij.

Ik kan me heel goed voorstellen hoor dat je echt wel een goed tehuis voor jullie honden willen vinden hoor.
En ga ook wat dat betreft niet over 1 nacht ijs.

Bert

We hebben Rudi dus een nieuw baasje gezocht....we zijn nu bezig met de 'overdracht': de komende maanden gaat hij af en toe bij hun en steeds iets langer, tot hij daar net zo op zijn gemak is als bij ons en hij even goed luistert naar hun dan naar ons. En dan is hij van hun.  Het is een leuk, jong koppel uit Utrecht.
Marcel die beseft het allemaal niet, maar die gaat dus mee. Zijn spuitjes heeft ie gehad, nu de rest van het langte lijstje nog afwerken....hij heeft nog even tijd.
Ik hoop alleen dat het niet het warm zal zijn voor hem in het NT....als dat zo is, hebben Hans en ik al afgesproken dat we naar een andere, koelere staat zullen verhuizen, zodat het iets leefbaar is voor hem.
Maar voorlopig is het plan om hem overdag binnen te houden en pas 's avonds buiten te laten, dan is het koeler. En het zwembad krijgt een hondetrapje!  :wink:
Zorg ik ervoor dat ie ook een zwembroekje krijgt en lekker kan gaan ronddobberen!  :lol:  :wink:
Mét cocktail!  :lol:

Sara

Krijgen we dan wel een foto van Marcel met zwembroek in het zwembad?? :lol:

Is het niet zo dat honden met een korte snuit meer last hebben van de warmte??
Mijn oom en tante hadden een boxer en die kon behoorlijk last hebben van de warmte
en dat kwam dan door z'n snuit.
Ik weet niet meer wat dat nou precies wat, had volgens mij met luchtwegen te maken?!?!?

Wij hebben een  :blond: labrador, die gaat juist languit liggen in de volle zon en dan maar hijgend naar
je kijken, zo van help me nou. Dus die gaat waarschijnlijk ook niet met ons mee, hij zou ook in 40 graden
nog buiten gaan liggen.

Toen ik 16 jaar was werkte ik in een groentezaak. Boven de kratten met groente en fruit hingen dan spiegels.
In de winkel naast ons was ook net zo'n hondje als Marcel. Hij kwam altijd de zaak in rennen, keek in de spiegel en
ging dan vreselijk tekeer naar het hondje dat hij in de spiegel zag. Vervolgens liep hij naar de ruimte achter om te kijken of dat hondje daar was. Wij hadden dan altijd vreselijke lol en ieder keer als ik zo'n zwarte bulldog zie moet ik aan hem denken.

Karin

Sara,

We hebben een boxer in Darwin.... als ze het te warm heeft, dan zoekt vanzelf de schaduw op, of springt in haar eigen badje...
Ik denk dat wij meer last hebben van de warmte in NT... speciaal deze tijd. Het schijnt echt ongelooflijk warm te zijn op het moment (wel regen natuurlijk, maar toch warm).

Komt allemaal wel goed hoor...

Ellen

[quote author=sarabaes link=topic=2514.msg37623#msg37623 date=1132740436]
Ik hoop alleen dat het niet het warm zal zijn voor hem in het NT....als dat zo is, hebben Hans en ik al afgesproken dat we naar een andere, koelere staat zullen verhuizen, zodat het iets leefbaar is voor hem.
[/quote]

Toch nog Qld, Sara???  :evil: :evil: :up: :up: :up:

[size=14pt]:cheer: :cheer: YEAH, GO, QLD :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:[/size]

Rene

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

Je weet nooit hé Rene!  :wink: Maar ik denk dat we dan gewoon iets hoger zullen gaan....NT geven we niet zomaar op hoor!  :lol:

Dus: toch nog steeds:  :cheer: :cheer: :cheer: go NT  :cheer: :cheer: :cheer:

Sara

Ja Sara,
Ik had beter moeten (kunnen) weten; Eenmaal verslaafd, blijft verslaafd!!

[size=14pt]:cheer: :cheer: :cheer: YEAH, GO, NT :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:[/size]

Rene

[quote author=Ellen link=topic=2514.msg37732#msg37732 date=1132759553]
That's the spirit, Sara!!!!!!
:up: :up: :up:
[/quote]

[size=16pt]Eens NT-er, altijd NT-er! [/size]  :lol:  :happysun:

Sara

Ja...jullie houden wel van noorderlingen.
Vandaar dat jullie ook heeeeeeeel graag in Nederland komen! hahahaha  :wink:

Bert

[quote author=TheBroute link=topic=2514.msg37774#msg37774 date=1132785035]
Ja...jullie houden wel van noorderlingen.
Vandaar dat jullie ook heeeeeeeel graag in Nederland komen! hahahaha  :wink:

Bert

[/quote]

Mijn papa is een Zeeuw, dat kruipt in het bloed hé!  :wink:

Even een update: ik heb vandaag op kantoor tegen mijn twee managers gezegd dat ik dus in de zomer naar Australië vertrek....ze vonden het erg spijtig maar begrepen het wel....ik blijf hier nog werken tot eind juni en dan heb ik anderhalve maand om afscheid te nemen en dan vertrek ik naar Alice (Hans is daar dan al van begin juli)....
Ik heb hier erg graag gewerkt en zal mijn collega's wel missen, maar wat een 'load of my shoulders' nu ze het weten!!!!!  De verhuis wordt opeens weer wat reëler !!  :-D

Groetjes,
een zeer contente Sara

Voordat je het weet houden ze een surprise party voor je. Of een afscheidsfeest. Dan realiseer je pas dat je binnen de kortste keren weg bent en dat de dagen geteld zijn vóór je vlucht.
Maar je kan nu de dagen al aftellen. Het gaat zo snel!!

Het voorbereiden "is half the fun"! Of niet?

Rene

Back