Veel beterschap man,... :cold: en gewoon door blijven solliciteren. Ik heb zelf ook zo'n periode gehad dat je nooit wat hoort van elke sollicitatie en dan ineens heb je een periode dan krijg je bij elke sollicitatie netjes een briefje gestuurd en voor je het weet heb je 3 sollicitatie gesprekken en mag je nog kiezen welke baan je wilt ook :lol:
Tja,... het blijft een raar land. Mijn vrouwtje ook. Die doet een cursus voor elderly care, 13 mensen in de klas waarvan 3 ozzies de rest buitenlands.
Een paar die hebben zelfs al jaren ervaring van overseas waaronder mijn vrouw.. De 3 ozzies de komen uit de schoon maak sector en weten eigelijk niks van de zorg. De school is al een aantal weken druk opzoek naar stage plaatsen.
En wat denk je,... wie waren het eerst met een stage plek??? ,... juist de ozzies. Liever bekende mensen zonder ervaring dan
'rare' onbekenden mensen uit een ver land,...met veel ervaring. Want ja Australie is nummer 1 de rest van de wereld kan daar lang niet aan tippen.. kuch kuch en onder tussen lopen ze op veel gebieden 10 jaar achter. Erg lach verwekkent af en toe dit Australie.
Klootte van je magnetron. Inderdaad gewoon ff 0800 van Lg bellen. Normaal gesproken erg goede service bij LG. Vooral als je blijft door drammen kun je best veel voor elkaar krijgen. Alleen jammer dat het service bedrijf het laat af weten. Waarschijnlijk grote drukte en weinig personeel. Vandaar dat het beroep electronics technician ook op de MODL lijst staat :grin: :wi
Hoogwaarschijnlijk heb je het gedaan maar volgende keer ff op de LG site kijken, onder service centre. Dan is het altijd een goed idee om naar de ellite service centre te gaan ook al is het 45minuten rijden. Ellite centres moeten in iedergeval binnen 2 dagen naar de unit gekeken hebben om zo de ellite status aan te houden. Onderdelen bestellen bij Lg gaat vrij snel 2-3 dagen dan hebben wij meestal de zooi binnen of het moet in backorder gaan.
Anyway je weet het LG = LikeGarbage :grin:
.... kuch kuch nee hoor erg goede prijs kwaliteits verhouding met normaal gesproken een goede service gedeelte. Ook al is het buite de garantie dan is het heel vaak betaalbare parts... of valt er wat extra's te regelen bij LG :roll: :wink:
Succes met alles, cheers Barry