Hawk's laatste stand van zaken

Hawk,

Een hele goede reis en een fantastische toekomst gewenst!

Groetjes van de Zaankanters aan de andere kant van de wereld!

Nog 1 nachtje maar, Hawk and you'll fly!

Een fijne reis en een nog veel fijere toekomst toegewenst.

Erwin en Mariette

Hawk,

ook van mij een goede reis toegewenst, veel geluk enne... neem een koffer water mee (wij hebben hier genoeg en daar hebben ze te weinig...).

Have fun and we hope to hear from you soon!

Pauline

Uiteraard wil ik iedereen bedanken voor de reacties.
Ja, ik sta morgenochtend vroeg om 7:15 al op Schiphol. Ik heb al van aardig wat mensen afscheid genomen en vele leuke reacties / geschenken enz. gehad..
En van jullie neem ik uiteraard geen afscheid want hier op Xpdite begint het pas echt als je in Australië aankomt. De eerste twee weken, veel regelen, overnachten in een YHA in Melbourne. TFN, Medicare, Bankzaken, huurwoning zoeken, werk zoeken enz. enz.

Even een kleine indruk op de afgelopen paar dagen.
Zaterdag: Normale tijd opstaan. Nog even wat dingen op Internet uitzoeken, wat spullen inpakken, ontbijten, nadenken, lunchen en toen had ik even wat frisse lucht nodig. Even op mijn oude fiets naar het oefenveld van de golfbaan toe. Zo, dat was even lekker en het ging goed. Die avond ging ik opnieuw naar de golfbaan om afscheid van weer een aantal mensen te nemen. Nou, dat was een drukke avond zeg maar wel heel leuk. Iemand had een lied voor mij gemaakt en dat was iedereen voor mij aan het zingen. Ik had zelf een soort midgetgolf putwedstrijd georganiseerd. Dat vond iedereen erg leuk en de sfeer was perfect. De winnaar van de wedstrijd hield nog een erg mooie speech. Om 12:00 uur was het afgelopen. Toen mijn klok teruggedraaid naar 11:00 uur.

Proberen te gaan slapen. Nou, dat viel dus even tegen maar ik viel uiteindelijk wel in slaap. De volgende ochtend stond ik weer op om, jawel opnieuw naar de Golfclub te gaan. Deze keer om een wedstrijd te spelen. Nou, dat was zwaar zeg na zo'n avond. Maar gedurende de ronde ging het steeds beter. Op de op een na laatste hole, voor de kenners een par 3 van 133 meter sloeg ik mijn bal. Die kwam mooi op de green terecht en rolt verdorie wel erg dicht bij de hole. Ik stond even te kijken en dacht dat hij erin zou rollen. Dat gebeurde dus (gelukkig) niet. Want ook nog op champagne moeten trakteren in een vol clubhuis?!
Die bal lag op 10 cm van de hole. Wel een prijs, de bal die het dichtste bij de vlag komt (de neary).
Maar het werd nog veel gekker want nadat ik een anderhalfuur in het clubhuis had gezeten kwam de prijsuitreiking. Toen bleek dat ik zowel de neary als de 1e prijs had gewonnen  :up:.
Is dat me even een afscheid nemen van de club zeg  :up:.
Vandaag, drukke dag. Nog even wat inpakken, nog even naar de bank, nog even bedankbriefjes sturen, nog even naar de stad, nog even Xpdite-en, Nog even Skypen, nog even.........

Ik stop ermee want ik moet nog even...................... aardig wat laatste klusjes doen. Ben je zenuwachtig vragen vele mensen. Nee, het is me nog steeds niet gelukt om dat te zijn  :up:.

Klinkt allemaal erg gaaf zeg!
En over de zenuwen.... jeetje hoe doe je dat? Ik wordt al zenuwachtig als ik al die verhalen lees van mensen die vertrekken. Voor mij duurt het nog wel een jaartje of drie, maar vind het nu al eng!

Goed.... een goede vlucht gewenst en hoop dat je je plekkie zult vinden daaro!

Jidske

Whaaaa spannend hoor!!!

EN inderdaad een waardig afscheid van je club :-D :lol:

Heeel veel plezier en succes met het afscheid nemen :cry:,vliegen :plane: en alles regelen de eerste weken :up:

:bye: Eutrice

Goede vlucht Hawk en veel succes met het opbouwen van een nieuw leven in Oz.

Mocht je eens in de buurt van Albury zijn ('t is tenslotte maar 350 km van Melbourne vandaan), kom dan gerust eens aan.

Groetjes,
Erna

Heel veel geluk en een fijne toekomst gewenst hier in ozzie.

Cheers de andere Zaankanters :-D

Als je dit leest ben je al aangekomen, dus hoop dat je een goede vlucht hebt gehad. Veel geluk en succes daar- geniet ervan!

groetjes, Charlotte

Je hebt gelijk Charlot, ik ben nu in Melbourne.
Het verloop van mijn reis hierheen ging goed. Ik ben eerst even in Singapore een stopover van zo'n 13 uur gemaakt. Door de douane heen, bus pakken, naar het hotel en daar gaan slapen. Kom ik tenminste uitgerust in Melbourne aan. Dat ging goed en vanmorgen kwam ik om iets van 9:40 aan. Toen mijn fiets uitgepakt, allerlei erop geschroeft, nou ja dat was niet echt simpel maar uiteindelijk lukte het. Mijn golftas en een andere tas even opgeslagen op het vliegveld en op de fiets, bepakt met fietstassen naar een jeugdherberg. Daar aangekomen even alles op mijn kamer gelegd en gelijk de (dure) skybus terug naar het vliegveld. Tassen opgehaald en terug met de skybus. Toen bracht een andere bus (mocht ook wel voor een retourtje van AU$ 24,=) mij met tassen even naar de jeugdherberg.
Tijd om te eten. Vandaag nog maar even naar de Mac Donalds. Nu net een TFN online aangevraagd. En nu mijn laatste paar minuten even geupdate op XPdite.

Bedankt voor al jullie reacties. Ik hou jullie op de hoogte.

Goed te horen dat de reis goed verlopen is.  Hopelijk vind je snel een goede golfbaan  :-D

Ben benieuwd naar de verdere voortgang... keep us posted.

Hey Hawk,

Welkom in Melbourne!
Fijn dat je een goede reis hebt gehad.
Zo te horen gaat het allemaal voorspoedig.
Ben heel benieuwd naar de rest dus houd ons op de hoogte!

Mariette

Back