Uiteraard wil ik iedereen bedanken voor de reacties.
Ja, ik sta morgenochtend vroeg om 7:15 al op Schiphol. Ik heb al van aardig wat mensen afscheid genomen en vele leuke reacties / geschenken enz. gehad..
En van jullie neem ik uiteraard geen afscheid want hier op Xpdite begint het pas echt als je in Australië aankomt. De eerste twee weken, veel regelen, overnachten in een YHA in Melbourne. TFN, Medicare, Bankzaken, huurwoning zoeken, werk zoeken enz. enz.
Even een kleine indruk op de afgelopen paar dagen.
Zaterdag: Normale tijd opstaan. Nog even wat dingen op Internet uitzoeken, wat spullen inpakken, ontbijten, nadenken, lunchen en toen had ik even wat frisse lucht nodig. Even op mijn oude fiets naar het oefenveld van de golfbaan toe. Zo, dat was even lekker en het ging goed. Die avond ging ik opnieuw naar de golfbaan om afscheid van weer een aantal mensen te nemen. Nou, dat was een drukke avond zeg maar wel heel leuk. Iemand had een lied voor mij gemaakt en dat was iedereen voor mij aan het zingen. Ik had zelf een soort midgetgolf putwedstrijd georganiseerd. Dat vond iedereen erg leuk en de sfeer was perfect. De winnaar van de wedstrijd hield nog een erg mooie speech. Om 12:00 uur was het afgelopen. Toen mijn klok teruggedraaid naar 11:00 uur.
Proberen te gaan slapen. Nou, dat viel dus even tegen maar ik viel uiteindelijk wel in slaap. De volgende ochtend stond ik weer op om, jawel opnieuw naar de Golfclub te gaan. Deze keer om een wedstrijd te spelen. Nou, dat was zwaar zeg na zo'n avond. Maar gedurende de ronde ging het steeds beter. Op de op een na laatste hole, voor de kenners een par 3 van 133 meter sloeg ik mijn bal. Die kwam mooi op de green terecht en rolt verdorie wel erg dicht bij de hole. Ik stond even te kijken en dacht dat hij erin zou rollen. Dat gebeurde dus (gelukkig) niet. Want ook nog op champagne moeten trakteren in een vol clubhuis?!
Die bal lag op 10 cm van de hole. Wel een prijs, de bal die het dichtste bij de vlag komt (de neary).
Maar het werd nog veel gekker want nadat ik een anderhalfuur in het clubhuis had gezeten kwam de prijsuitreiking. Toen bleek dat ik zowel de neary als de 1e prijs had gewonnen
.
Is dat me even een afscheid nemen van de club zeg
.
Vandaag, drukke dag. Nog even wat inpakken, nog even naar de bank, nog even bedankbriefjes sturen, nog even naar de stad, nog even Xpdite-en, Nog even Skypen, nog even.........
Ik stop ermee want ik moet nog even...................... aardig wat laatste klusjes doen. Ben je zenuwachtig vragen vele mensen. Nee, het is me nog steeds niet gelukt om dat te zijn
.