Hallo allemaal!
Even een korte update.....
Zit nu bij mijn ouders in huis voor de laatste 5 nachtjes....oooohhhh, spannend he? (althans, ik vind het wel spannend)
Ik ben vooral bezig met het uitzoeken en inpakken van de dozen die mijn ouders voor mij gaan verschepen als ik het visum binnen hebt en een redelijk vast adres heb. Ik zou ze eerst donderdag al gaan verschepen, maar bij nader inzien wacht ik toch maar op het visum. Je weet maar nooit. Als dingen toch nog mis gaan dan hoeven die dozen in ieder geval niet terug! Maar er gaat vast niks mis hoor!
Het zullen zo'n 12 dozen zijn met wat boeken, cd's, beetje kleding (laarzen :lol
en wat souvenirtjes. En ik heb mijn ingelijste foto gallerie, die ik thuis had hangen goed ingepakt en erin gestopt. Evenzo mijn donzen dekbed en een elektrische kachel!! ha ha, nu al bang voor de kou! Het wordt gelukkig eerst zomer!
Nu wil ik nog even naar de kapper, morgen naar de sauna en donderdag nog een massage (je kunt jezelf niet genoeg verwennen!). Dan vrijdag avond met de hele family (behalve mijn zwager, want die zit voor werk in het buitenland) eten hier bij pa en ma thuis. Ouderwets fonduen....net als met kerst! En dan neem ik afscheid van mijn zussen en van Sofie (mijn kleine nichtje, wat ik misschien nog wel het moeilijkst vind... :?). Dat gaat wel moeilijk worden, maar het hoort er nu eenmaal bij. Dan heb ik zaterdag nog om even niks te doen en koffer te pakken en dan zondag weg! Heb er zin in!!!!!
Ha ha, ik heb al een lijstje met bezoekers: mijn beste vriendin zie ik half november tijdens haar vakantie in Australie, mijn zusje komt 3 weken in maart als onderdeel van een wereldreis van haar en hopelijk komt volgend jaar september/oktober een andere vriendin. En ikzelf ben voornemens om volgend jaar in november naar Nederland te gaan voor het 40 jarig huwelijk van mijn ouders en mijn moeder wordt 60. Het lijkt misschien wel een beetje voorbarig, maar ik vind het wel lekker om dit soort dingen in het vooruitzicht te hebben. Ik vind het afscheid daardoor minder moeilijk. Zelfs al gaan die afspraken niet door, dan is het iets om een beetje aan vast te houden he?
Verder begin ik 13 sept diensten te draaien als reisagent. Maar dit is eerst nog een "vriendendienst" want ik moet effe wachten op PR. Dus ik hoop dat ik snel kan berichten dat ik naar NZ toe vlieg, want dat zou goed nieuws zijn!
Ook heb ik wat leuke shared acco gezien waar ik wil gaan kijken, inclusief die Queenslander met grote verandah's!
Volgens mij ben ik er helemaal klaar voor! (maar begin toch een beetje zenuwachtig te worden)
Henriette