Henriette's lastavaza mbt Brisfever

Lekker hoor!! nog een paar nachtjes en dan ben je weg...op naar het goede weer :up:

Heel veel plezier, succes en sterkte voor de aankomende dagen!!

Liefs Eutrice
 
Hé Henriette,

Hartstikke spannend hoor, die laatste dagen. Je geniet er inderdaad nog even goed van, en terecht. Misschien nog een tip die ik van een vriendin hoorde, als je Oz uit moet voor je visum, en dan wel zo goedkoop mogelijk: misschien naar Thailand ipv Nieuw Zeeland? Melbourne-Bangkok (en vv) en Sydney-Phuket (en vv) voor € 20,= excl. taxes. Een aanbieding tot volgend jaar juni, kijk jetstar.com . Wie weet heb je er wat aan (of anderen die effe snel/ goedkoop over willen...). Veel succes met afscheid nemen en inpakken, her-inpakken, nog eens her-inpakken... :wink:

Liefs, Charlot
 
het kopen van een one-way ticket is toch wel het allerleukste van de voorbereiding.

misschien tot ziens in Brisvegas!
 
Hoi Henriette, veel plezier vanavond en de komende dagen, Poehee wat schiet dat ineens op zeg! Ik vind het geweldig om te lezen en wens je een hele goede reis toe!!!
Groetjes,
Francine
 
Het zonnetje is op maar mevrouw ligt nog zwaar te ronken :)  :sleep:
Henriët is geheel gearriveerd in Australië!

De start van een nieuwe fase! Cheers Jet!  :clap2:  :cheers:​
 
[quote author=Eerainuh link=topic=4063.msg70801#msg70801 date=1158013810]
Het zonnetje is op maar mevrouw ligt nog zwaar te ronken :)  :sleep:
Henriët is geheel gearriveerd in Australië!

De start van een nieuwe fase! Cheers Jet!  :clap2:  :cheers:​
[/quote]

Same here,
vééééél plezier!!!!

:-D :-D :-D :-D

Miranda  :)
 
Hai Henriet,

Hoestie???

Ben verschrikkelijk benieuwd, hoop dat alles goed is gegaan!
Een welkomst :flowers:

Mariette
 
Hee luitjes....!

Nou daar ben ik dan effe.......beetje laat al, moet echt gaan slapen , want....morgen eerste werkdag! (soort van dan....nog niet officieel ivm visum, you know....)

De reis ging prima, alhoewel het toch echt een k-lange vlucht is. Hoe leuk SA of de aansluiting en aankomsttijd dan ook was.....Ik vond het afscheid heel erg moeilijk. Mijn ouders hebben mij alleen weggebracht. Van mijn zussen en Sofie (kleine nichtje) had ik vrijdagavond al afscheid genomen. En van die kleine, lieve Sofie was het allermoeilijkste! Gelukkig heeft zij daar als 1jarige geen last van!

Ook op Schiphol vond ik het maar niks. En zelfs bij aankomst in Brisbane had ik nog die knoop in mijn maag....en was ik van slag. Ongetwijfeld ook door de uitputting...(niet geslapen in plane) Wat normaal altijd een fijn weerzien met Brisbane was, was nu opeens een soort afscheid van een thuis....Maar...

Ireen heeft me zo super opgevangen! Echt een pluim voor haar  :up:
Ik zag haar meteen staan en wist dat zij het was. En wat doe ik: barst in tranen uit!!!!! ha ha  :-D
Gewoon van de emotie, het was gelukkig zo weer over.
We hebben de hele avond tot 12 uur lekker wijntjes gedronken en ik heb heerlijk geslapen....
Vandaag heeft ze me de godganse middag en avond rondgereden om share houses te bekijken. En daar zit me een beauty bij!!!!! Dat zou hem weleens kunnen worden. Het is een zeer mooi onderhouden Queenslander met een hele open uitstraling. Er wonen twee leuke jongens (24 en 32 jaar) ook nog maar net, dus het is echt een nieuw huishouden....En 1 van de moeder is interior decorator. Ik verbaasde me al over de goede smaak van de heren......
En.......met een prachtige grote verandah en een mooi groot achterdeck! Joepie. Ik voel er wel wat voor. Nog 1 of 2 bezichtigingen doen en dan hak ik de knoop door. Maar........nou.......eigenlijk weet ik het misschien al wel. Het is in Wooloowin, dat is zo'n 5 a 6 km ten noorden van het centrum, 4de stop met de trein vanaf Central. Dus lekker met 10 minuten in de city.

Nou goed, als het allemaal definitief wordt dan zullen jullie ook nog wel een foto zien. Misschien wordt het toch nog wat anders what beats this place.....

En heerlijk gegeten in New Farm....dus....helemaal toppie dag. En morgen dus "werken" (nog effe niet officieel ivm visum) en de rest van de week ook (en de week erna ook etc.) In het weekend ben ik vrij. Misschien wel de auto ophalen. We zien wel......

toedeloe
Henriette

oh ja....tis hier nog wel een beetje koud  :-D
 
Hoi Henriëtte,

Welkom in Oz. Heel fijn dat Irene je heeft opgevangen bij aankomst zodat je even je emoties kwijt kon. Afscheid nemen kan zeer pijnlijk zijn. Ik hoop voor je dat je snel woonruimte hebt en een mooi leven kunt opbouwen hier. En dat visum dat komt wel. Succes met je werk vandaag (en na vandaag natuurlijk ook :) ).

Groetjes,
Erna
 
Hey Henriette,

Fijn te horen dat het goed met je gaat en je goed op gevangen bent.
Geniet ervan en vind eerst je draai meer ff.
Enjoy life. A big hug,

Mariette
 
Leuk om je update te lezen Henriette, succes op je werk  :wink:
en het klinkt alsof je al een leuk optrekje gevonden hebt inderdaad.

groetjes Miranda  :)
 
Hoi Henriette,

Welkom daar!  Veel plezier met alles regelen daar.  Ik blijf duimen  :up: dat je snel je visum hebt.

Groetjes,
Susan
 
Hi Henriette,

Fijn dat je bij aankomt zo opgevangen werd door Ireen!

Veel plezier met alle regelzaken en ik zal duimen dat je snel je visum krijgt.

Groetjes,
Lela
 
[quote author=henriette link=topic=4063.msg70879#msg70879 date=1158069824]
Joepie. [/quote]

Nee dat moet toch echt iemand anders geweest zijn!

however: welcome in Brisbane!!!
 
Back
Top