Hee luitjes....!
Nou daar ben ik dan effe.......beetje laat al, moet echt gaan slapen , want....morgen eerste werkdag! (soort van dan....nog niet officieel ivm visum, you know....)
De reis ging prima, alhoewel het toch echt een k-lange vlucht is. Hoe leuk SA of de aansluiting en aankomsttijd dan ook was.....Ik vond het afscheid heel erg moeilijk. Mijn ouders hebben mij alleen weggebracht. Van mijn zussen en Sofie (kleine nichtje) had ik vrijdagavond al afscheid genomen. En van die kleine, lieve Sofie was het allermoeilijkste! Gelukkig heeft zij daar als 1jarige geen last van!
Ook op Schiphol vond ik het maar niks. En zelfs bij aankomst in Brisbane had ik nog die knoop in mijn maag....en was ik van slag. Ongetwijfeld ook door de uitputting...(niet geslapen in plane) Wat normaal altijd een fijn weerzien met Brisbane was, was nu opeens een soort afscheid van een thuis....Maar...
Ireen heeft me zo super opgevangen! Echt een pluim voor haar
Ik zag haar meteen staan en wist dat zij het was. En wat doe ik: barst in tranen uit!!!!! ha ha :-D
Gewoon van de emotie, het was gelukkig zo weer over.
We hebben de hele avond tot 12 uur lekker wijntjes gedronken en ik heb heerlijk geslapen....
Vandaag heeft ze me de godganse middag en avond rondgereden om share houses te bekijken. En daar zit me een beauty bij!!!!! Dat zou hem weleens kunnen worden. Het is een zeer mooi onderhouden Queenslander met een hele open uitstraling. Er wonen twee leuke jongens (24 en 32 jaar) ook nog maar net, dus het is echt een nieuw huishouden....En 1 van de moeder is interior decorator. Ik verbaasde me al over de goede smaak van de heren......
En.......met een prachtige grote verandah en een mooi groot achterdeck! Joepie. Ik voel er wel wat voor. Nog 1 of 2 bezichtigingen doen en dan hak ik de knoop door. Maar........nou.......eigenlijk weet ik het misschien al wel. Het is in Wooloowin, dat is zo'n 5 a 6 km ten noorden van het centrum, 4de stop met de trein vanaf Central. Dus lekker met 10 minuten in de city.
Nou goed, als het allemaal definitief wordt dan zullen jullie ook nog wel een foto zien. Misschien wordt het toch nog wat anders what beats this place.....
En heerlijk gegeten in New Farm....dus....helemaal toppie dag. En morgen dus "werken" (nog effe niet officieel ivm visum) en de rest van de week ook (en de week erna ook etc.) In het weekend ben ik vrij. Misschien wel de auto ophalen. We zien wel......
toedeloe
Henriette
oh ja....tis hier nog wel een beetje koud :-D