He Mar,
Leuke vakantie gehad?
Pffffff, hier inderdaad een beetje afzien met die wachttijden en het NIET opschieten van DIMA. Jammer he? Voor 1 juli zag het er zo veelbelovend uit......en nu zit ik tegen extra kosten voor het vliegen naar NZ aan te hikken. Nou ja, niets aan te doen. Maar ik heb de hoop al wel een beetje opgegeven dat het nog gaat lukken hoor....! Maar ik zal je wijze woorden in gedachten houden: Het kán nog!
En anders valt er in die eerste paar weken in Australie genoeg te regelen, zoals woonruimte, baan(tje), auto ophalen, lekker settelen, vakantie vieren etc dan maar!
Ik heb allemaal spulletjes op marktplaats gezet en ik moet zeggen: het gaat geweldig!!!!!!!!!! Tis net een winkeltje en ik geniet er echt van. Heb allemaal hele kleine prijzen aan de spullen gehangen en er wordt grof overeengeboden en de telefoon stond roodgloeiend.
Al met al ben ik daar tevreden over...... Ik leef nu dus al zonder koel/vriezer en heb een camping koelkastje te leen. Dus elke dag boodschapjes doen, want er kan niet veel in. Mijn bed en een aantal andere dingen zijn ook al verkocht en die worden pas het laatste weekend van Augustus opgehaald, dus kan ik mooi in mijn eigen bedje blijven slapen nog even.
Zo gaan dus mijn dagen voorbij. Ik zit de godsganse dag achter de computer. Woningen kijken (vind ik ook erg leuk om het allemaal een beetje in de gaten te houden), banen sites en cv´s versturen, de laatste opzeglijstjes afwerken etc. Ik ga zo langzamerhand met inpakken beginnen. Heb al dozen geregeld waar bijvoorbeeld ook mijn schilderijen die ik heb (ingelijste eigen gemaakte foto´s) inkunnen.
Eigenlijk is het op het moment een beetje saai, maar volgens mij komt dat door die domper elke week van die DIMA wachttijden. Daar wordt ik niet erg gemotiveerd van.
Charlot is een middagje bij me geweest (hier van het forum) en dat gaan we nog een keertje overdoen, want we zijn nog niet toegekomen aan de mooiste foto´s (zoals van de Kimberley etc.). Het was erg gezellig!
Ik denk niet dat een baantje voor 3 dgn in de week er nog inzit. Heb me ingeschreven bij 10 uitzendbureaus, maar tot nu toe geen succes en de beschikbare tijd wordt nu toch wel met rasse schreden minder. Ach, geeft niet zo.
De meeste mensen die ik heb uitgenodigd voor mijn afscheidsfeestje op 19 augustus komen (zo´n 35 man) en dat wordt vast een gezellige afscheids inloop bij mijn ouders in de tuin. Hopen op mooi weer.
Al met al gaat het goed en gestaag verder en af en toe is er ook ineens het besef: oh, het komt wel heel erg dichtbij!
groet,
Henriette