Henriette's lastavaza mbt Brisfever

Hartstikke fijn dat je reis en eerste dagen zo goed zijn verlopen. En nu...al aan het werk! Hopelijk komt dat visum snel, zodat je tenminste betaald an die Arbeit kunt... Veel plezier en suces!
 
Ja joh wat fijn dat je zo goed bent opgevangen. Succes op je werk! ben benieuwd hoe t gaat en of de knoop wat betreft de woning al is doorgehakt.
Groetjes Francine
 
Hoi Henriette!
Sorrie, klees nu pas dat je al in Oz zit!
Ben erg benieuwd naar wat er allemaal door je heen gaat. Super knap meid, dat je het in je eentje doet! Als ik Liam niet had weet ik niet of ik me door het oerwoud van papierwerk en emoties had kunnen doorzetten. Echt helemaal wauw!!!
Heb je al een onderkomen gevonden? Klonk erg goed waar je t over had! In New Farm ben ik ook 2 mng geweest bij hostel Globetrekkers (is er nu helaas niet meer, verkocht) en daar zit een heeeeeeerlijk himalaays restaurant! Hopelijk kom je nog veel bekendevan van Xpdite tegen!
Kwens je t allerbeste en kijk uit naar alle verhalen met je nieuwe ervaringen!
Heel veel liefs, Marieke :up:
 
Allereest wil ik even mijn teleurstelling uitspreken over het feit dat ze met de priority aanvragen NIETS zijn opgeschoten! Ik snap er helemaal niets meer van..............priority en niet priority lopen nu bijna gelijk. Ondertussen zit ik op 5,5 maand wachten...............en dus al hier (met nog meer mensen om mij heen die wachten....)

Maar goed, wie weet......

Verder gaat alles prima! Gisteren voor de tweede maal naar het "huis"  geweest voor ontmoeten van de andere huisgenoot en ik mag komen! Vandaag al wat spulletjes erheen brengen maar nog 1 nachtje even inchecken in een hostel (want de eigenaar wil even eea regelen ivm de lease). Dus maar even met een daypackje de boer op, ha ha!

Alles begint al aardig te wennen. Met mijn onofficiele start van werk is het eigenlijk veel te druk, gewoon stressie! En dan laat dat visum ook nog langer op zich wachten! Ik voel me daar niet goed bij. We zullen zien hoe het afloopt....

Ook heb ik Sylvia ontmoet en dat was een hele gezellige avond! Nou, tot zover weer even. Ik moet mijn spullen gaan inpakken........verplaatsen en om 2 uur bij palace zijn. (kom een keer langs zou ik zeggen, voor diegenen in Brisbane....)

Henriette
 
Hoi Henriëtte,

Goed weer iets van je te horen en dat je in ieder geval al woonruimte hebt gevonden.

Ach, dat visum komt wel maar ik kan me wel voorstellen dat je er ietwat zenuwachtig van wordt.

Eh, langskomen doe ik niet want ik woon wat ver van Brisbane af.


Succes verder en sterkte met wachten.

Erna
 
[quote author=henriette link=topic=4063.msg71321#msg71321 date=1158623847]
Allereest wil ik even mijn teleurstelling uitspreken over het feit dat ze met de priority aanvragen NIETS zijn opgeschoten! Ik snap er helemaal niets meer van..............priority en niet priority lopen nu bijna gelijk. Ondertussen zit ik op 5,5 maand wachten...............en dus al hier (met nog meer mensen om mij heen die wachten....)

[/quote]

Hi Henriette,

Ik snap er ook helemaal niets van! Vorige week hebben ze ook de SIR nog even een spurt gegeven en de non-priority.
Maar priority staat al weken op ongeveer dezelfde datum.
En het toekennen van een dossiernummer gebeurt al bijna helemaal niks, vorige week een dag en deze week zelfs wel twee dagen opgeschoten.
In dit tempo hebben wij misschien over ruim twee maanden eindelijk ons nummer.
En dan moet het wachten nog beginnen!

Wel fijn dat je iets hebt gevonden naar je zin, het is in ieder geval lekker om een "thuis" te hebben.
hoop dat je snel in de gelegenheid bent een flinke update te geven, ben heel benieuwd hoe het je vergaat.
Zou graag een bakkie komen doen, maar ja, he, een beetje ver weg, momenteel!

Zoals je wel begrepen zult hebben schiet het hier helemaal niet op. Nog lang geen uitzicht op een visum, het huis zal wel een dezer dagen in de verkoop komen.
Ik ben wel veel aan het ruimen, dat is tenminste iets goeds, komt het huis toch nog wat leger.

Nou, ben erg benieuwd naar je vervolg.

Groetjes, Mariette
 
Nou meid, we kunnen alleen maar voor je duimen! S en ik hopen dat we je eerste week verzacht hebben :)

Tot over 2 weken!

Take good care,

Ireen.
 
Hee Henriette,

Dat huissie 'klinkt' echt heel mooi :up: ben benieuwd.
Het werk is dan wel een betere afleiding dan te moeten stilzitten en wachten op je visa of niet?
Je bent iniedergeval bezig toch.
Het gaat vast allemaal goedkomen :) duurt alleen weer ff langer dan je verwacht had.
Ik moet zeggen dat ik na drie jaar ook niet al te veel geduld meer heb :| maar we hebben geen keus. Als het aan ons lag hadden we al in Australie gezeten, maar dat gaat niet. En jij zit er toch al lekker!!

Succes met alles!

Liefs Eutrice
 
Hiya!!

Dat is goed nieuws!!! Want dat huis klonk inderdaad wel goed :up:

Ook heb ik Sylvia ontmoet en dat was een hele gezellige avond! Nou, tot zover weer even. Ik moet mijn spullen gaan inpakken........verplaatsen en om 2 uur bij palace zijn. (kom een keer langs zou ik zeggen, voor diegenen in Brisbane....)
  Was inderdaad erg gezellig!!! Succes met de mini verhuizing!

Groetjes
Syl :)
 
Schaam me diep, ben zo lang niet meer op forum gewesst en ondertussen zit je er al !!!!

Leuk hoor. heb je huisje al geregeld??
Waarschijnlijk nog steeds geen bericht vanuit DIMA??, maar dat is niets nieuws

Ben zelf nog duk in NL maar over een maand vertrek ik ook .


Groetjes Teuni
 
Laatste stand van zaken:

Nu 6 maanden verder en het frontloaden heeft toch nu toe 0,0 zin gehad. Ze zijn deze week bij ASPC voor de priority aanvragen een grote 1 dag opgeschoten!!!!!!!!!!! (en non priority 6 dagen). En ik kan je wel zeggen dat ik bijna niet meer kan kijken, want ik wordt er echt depressief van. Ik sta op het punt om een klacht of zo in te dienen, maar ja, heeft weinig zin en zou ook niet weten waar. Maar ik vind het eeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrgggggggggggggggggg teleurstellend!!!!!!!!!!! (op zijn minst)

Verder heb ik het wel naar mijn zin (ha ha)

Maar dit frustreert mij enorm. Het kan toch niet lang meer duren?????????? Ik zal toch nie zelfs mijn toeristenvisum moeten verlengen???????????/ (en op een houtje moeten bijten?????????????????)

Henriette

Ik heb wel een tof huis gevonden. Zie voor foto's van de eerste maand, huis, etc mijn weblog: http://jetdownunder.spaces.live.com
 
Wauw, Henriette, mooi huissie hoor!!!
Heb toch wel ontzettend veel respect voor jou dat je t allemaal in je eentje hebt moeten doen!!!  Van de andere kant heb je zelf bijna alles moeten uitvinden en uitzoeken en dat moet toch wel een groot zelfstandigheidsgevoel geven! Petje af! Ik weet niet of ik t in mn eentje had aangekunt...

Ps  :lol:Hoe is t daar gesteld met de Ozzie mannen?
 
Hey Henriette,

Wat een leuk huisie heb je gevonden :up: ziet er goed uit.

Hopen dat ze deze week een inhaal speurt maken met die priority, het lijkt mijn toch belangrijk.
Heel veel sterkte met alles, maar je bent zo ver gekomen dus het laaste lukt ook wel als ze meewerken

Groetjes Arnold
 
Jet,

Ik trek vast bij je in! heb je nog plaats voor een man of 5?
wouw, ziet er echt te gek uit!
Het is vervelend dat je nog niets hebt gehoord, maar wat zit je mooi daar en wat gezellig ingericht.
ik hoop nou echt van ganser harte dat je nou toch eindelijk wat hoort, (iets goeds tenminste)

houd moed, Mariette
 
Hi Jet!

Dat ziet er goed uit zeg  :up: Fijn dat alles zo goed gaat (behalve dat visum dan, maar dat komt snel genoeg hoor!!)

Groetjes,
Lela
 
Wauw ziet er goed uit zeg :up:!!

Dat met je visa komt ook goed we gaan allemaal voor je duimen okay!!

Liefs Eutrice
 
Back
Top