[quote author=henriette link=topic=4063.msg71321#msg71321 date=1158623847]
Allereest wil ik even mijn teleurstelling uitspreken over het feit dat ze met de priority aanvragen NIETS zijn opgeschoten! Ik snap er helemaal niets meer van..............priority en niet priority lopen nu bijna gelijk. Ondertussen zit ik op 5,5 maand wachten...............en dus al hier (met nog meer mensen om mij heen die wachten....)
[/quote]
Hi Henriette,
Ik snap er ook helemaal niets van! Vorige week hebben ze ook de SIR nog even een spurt gegeven en de non-priority.
Maar priority staat al weken op ongeveer dezelfde datum.
En het toekennen van een dossiernummer gebeurt al bijna helemaal niks, vorige week een dag en deze week zelfs wel twee dagen opgeschoten.
In dit tempo hebben wij misschien over ruim twee maanden eindelijk ons nummer.
En dan moet het wachten nog beginnen!
Wel fijn dat je iets hebt gevonden naar je zin, het is in ieder geval lekker om een "thuis" te hebben.
hoop dat je snel in de gelegenheid bent een flinke update te geven, ben heel benieuwd hoe het je vergaat.
Zou graag een bakkie komen doen, maar ja, he, een beetje ver weg, momenteel!
Zoals je wel begrepen zult hebben schiet het hier helemaal niet op. Nog lang geen uitzicht op een visum, het huis zal wel een dezer dagen in de verkoop komen.
Ik ben wel veel aan het ruimen, dat is tenminste iets goeds, komt het huis toch nog wat leger.
Nou, ben erg benieuwd naar je vervolg.
Groetjes, Mariette